GTA Online - poradnik do gry

GTA Online - poradnik do gry

GTA Online - poradnik do gry

Najlepsze porady! Poradnik do gry GTA Online opisuje dzienne zadania, menu gry, sposoby na szybkie pieniądze, rozwijanie umiejętności postaci i tworzenie postaci. Akcje, tworzenie ekipy, dołączanie, szybkie podnoszenie parametrów postaci, uzbrojenie oraz DLC.

Poradnik do gry GTA Online, zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zabawy z tą produkcją.

Poradnik zawiera opis tworzenia postaci, oraz ustalania współczynników umiejętności potrzebnych do dalszego rozwoju twojego bohatera. Znajdują się w nim również - opis rozpoczęcia przygody z grą oraz ogólne porady, mówiące jak bez problemu przetrwać pierwsze chwile w świecie gry. Znajdziesz tutaj również bardzo dokładny opis trybów dostępnych w grze, traktujący zarówno o tym jak dołączać do istniejących gier, ale także jak tworzyć własne rozgrywki. Dowiesz się także w jaki sposób dołączyć do istniejącej już ekipy oraz jak założyć własną grupę.

W poradniku znajduje się także dokładny opis uzbrojenia wraz z informacjami dotyczącymi wymaganej rangi aby odblokować daną broń. Rozdział poświęcony finansom, pozwoli ci w szybki sposób pomnażać swoje wirtualne pieniądze a także chronić je przed innymi graczami. Zwieńczeniem poradnika jest tabela przedstawiająca nagrody, które możesz zdobyć wykonując konkretne zadania.

Podstawy - umiejętności, pieniądze, porady

Opis mechanizmów rozgrywki

  1. Tworzenie postaci
  2. Pierwsze kroki
  3. Menu gry oraz menu interakcji
  4. Policja
  5. Montaż nadajnika
  6. Rozwijanie umiejętności
  7. Samochody i tuning
  8. Uzbrojenie
  9. Rozrywki
  10. Nagrody
  11. Nagroda za głowę

Pieniądze

  1. Wprowadzenie
  2. Chroń swoje pieniądze przed innymi graczami

Filmy z poradami

  1. Jak szybko podnieść wszystkie parametry postaci?
  2. Jak uczciwie zarobić pieniądze?
  3. Jak wygrywać wyścigi samochodowe?

Rozgrywka - dzienne zadania, ekipy, akcje

Dzienne zadania

  1. Wprowadzenie
  2. Samochody dla Simeona

Kreator

  1. Wprowadzenie
  2. Tworzenie deathmatchu
  3. Tworzenie wyścigu
  4. Tworzenie Zdobywania
  5. Tworzenie Ostatnia drużyna wygrywa

Akcje

  1. Wprowadzenie
  2. Rodzaje akcji
  3. Dołączanie do akcji
  4. Tworzenie własnych akcji

Zakupy

  1. Wprowadzenie
  2. Sklepy stacjonarne
  3. Obiekty usługowe
  4. Sklepy internetowe
  5. Pośrednictwo nieruchomości

Ekipy

  1. Wprowadzenie
  2. Dołączanie do istniejącej ekipy
  3. Tworzenie własnej ekipy

DLC

Napady

  1. Wprowadzenie
  2. Napad 1 - Akcja we Fleeca (Fleeca Job)
  3. Napad 2 - Ucieczka z więzienia (Prison Break)
  4. Napad 3 - Skok na Humane Labs (Humane Raid)
  5. Napad 4 - Seria A - Fundusze (Series A - Funding)
  6. Napad 5 - Akcja w Pacific Standard (Pacific Standard)

Szkoła Latania San Andreas

  1. Wprowadzenie
  2. Wyzwania nr 1-5
  3. Wyzwania nr 6-10

Sterowanie

  1. Sterowanie dla X360
  2. Sterowanie dla PS3

Informacje o GTA Online - poradnik do gry

Autorzy : Damian damianxozzy Kubik, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 59, ilustracje: 263 .

Popularne strony w GTA Online - poradnik do gry

Grand Theft Auto Online - screen - 2018-07-26 - 378987Grand Theft Auto Online - screen - 2018-07-26 - 378986Grand Theft Auto Online - screen - 2018-07-26 - 378985Grand Theft Auto Online - screen - 2018-07-26 - 378984Grand Theft Auto Online - screen - 2018-07-26 - 378983Grand Theft Auto Online - screen - 2017-12-14 - 361311Grand Theft Auto Online - screen - 2017-12-14 - 361310Grand Theft Auto Online - screen - 2017-12-14 - 361309Grand Theft Auto Online - screen - 2017-12-14 - 361308