Grand Theft Auto Online - poradnik do gry

Grand Theft Auto Online - poradnik do gry

Grand Theft Auto Online - poradnik do gry

Gangsterem być. Poradnik do gry GTA Online opisuje sposoby na zarabianie pieniędzy, rozwijanie umiejętności postaci, sposoby postępowania z policją oraz nagrody za zadania. Objaśnione zostały również tryby gry, a także dostępne w grze uzbrojenie oraz dodatki z DLC.

Poradnik do gry GTA Online, zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zabawy z tą produkcją.

Poradnik zawiera opis tworzenia postaci, oraz ustalania współczynników umiejętności potrzebnych do dalszego rozwoju twojego bohatera. Znajdują się w nim również - opis rozpoczęcia przygody z grą oraz ogólne porady, mówiące jak bez problemu przetrwać pierwsze chwile w świecie gry.

Znajdziesz tutaj również bardzo dokładny opis trybów dostępnych w grze, traktujący zarówno o tym jak dołączać do istniejących gier, ale także jak tworzyć własne rozgrywki.

Dowiesz się także w jaki sposób dołączyć do istniejącej już ekipy oraz jak założyć własną grupę.

W poradniku znajduje się także dokładny opis uzbrojenia wraz z informacjami dotyczącymi wymaganej rangi aby odblokować daną broń.

Rozdział poświęcony finansom, pozwoli ci w szybki sposób pomnażać swoje wirtualne pieniądze a także chronić je przed innymi graczami.

Zwieńczeniem poradnika jest tabela przedstawiająca nagrody, które możesz zdobyć wykonując konkretne zadania.

Zawartość poradnika do GTA Online:

  • Tworzenie postaci
  • Pierwsze kroki w świecie gry
  • Porady dotyczące postępowania z policją
  • Tworzenie osobistego pojazdu
  • Rozwijanie umiejętności postaci
  • Dołączanie i tworzenie akcji
  • Obsługa kreatora do tworzenia własnych gier
  • Sposoby na zarabianie pieniędzy
  • Dołączanie i tworzenie własnych ekip
  • Charakterystyka uzbrojenia
  • Tryby rozrywki
  • Nagrody za osiągnięcia

Damian Kubik i Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Grand Theft Auto Online - poradnik do gry

Autorzy : Damian damianxozzy Kubik, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 59, ilustracje: 263 .

Popularne strony w Grand Theft Auto Online - poradnik do gry

Grand Theft Auto Online - screen - 2016-11-09 - 333733Grand Theft Auto Online - screen - 2016-11-09 - 333732Grand Theft Auto Online - screen - 2016-11-09 - 333731Grand Theft Auto Online - screen - 2016-11-09 - 333730Grand Theft Auto Online - screen - 2016-10-05 - 332204Grand Theft Auto Online - screen - 2016-10-05 - 332203Grand Theft Auto Online - screen - 2016-10-05 - 332202Grand Theft Auto Online - screen - 2016-10-05 - 332201Grand Theft Auto Online - screen - 2016-10-05 - 332200

06.01.2014 10:51
Nitro2050
97
Konsul

Bardzo ciekawe poradnik. A chciałem zapytać a ile poziom max?

07.01.2014 15:35
odpowiedz
damianxozzy
5
Legionista

Maksymalny poziom, jaki może mieć Twoja postać wg. różnych źródeł to 1000. Życzę powodzenia :)

09.09.2014 11:50
krzys1190
odpowiedz
krzys1190
45
Informatyk

Od premiery O minęło jakieś 9 miesięcy, ostatnio dołączyło mnie do ludzi co mieli prawie 700lvl, da się ale to nie wiem chyba grają całymi dniami.

09.09.2014 16:48
KochamKonsole
odpowiedz
KochamKonsole
35
Generał

Ja najwyższy lvl w grze widziałem 380. Cały czas masakrował innych graczy

12.09.2014 19:44
odpowiedz
kinduro
6
Junior

Widziałem ludzi z 583 lvl

03.04.2015 10:15
odpowiedz
krzysztofin123
1
Junior

Max poziom w gta 5 onnline wynosi 500 :D

03.04.2015 10:17
odpowiedz
krzysztofin123
1
Junior

Żeby dalej expic trzeba wykupić abonamęt miesięczny na plastation store i wtedy expisz ile chcesz Mam nadzieje że pomogłem

04.04.2015 17:05
39
Centurion

Zgodnie z tym, co jest napisane na Rockstar w update z zeszłego roku, maksymalna ranga wynosi 8000.
"Maximum Rank has now been capped at 8000. "
[źródło]
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202114563--5-13-14-GTAV-Title-Update-1-13-Notes

04.04.2015 17:07
Lateralus
odpowiedz
Lateralus
85
Last Of The Wilds

To nieźle długo trzeba grać by osiągnąć taką rangę.