Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gra Sowietami w Company of Heroes 2 | Multiplayer poradnik Company of Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Gra Sowietami

Rosjanie wymagają sprytnej gry okrążającej - Gra Sowietami w Company of Heroes 2 | Multiplayer - Company of Heroes 2 - poradnik do gry
Rosjanie wymagają sprytnej gry okrążającej

Jeśli ukończyłeś kampanię, to z racji posiadania już wiedzy o jej jednostkach, w pierwszych starciach z żywym przeciwnikiem najlepiej próbować gry właśnie Armią Czerwoną. Rosjanie rozbudowują się szybciej i taniej. W bezpośrednim starciu są jednak słabsi od Niemców, dlatego ich taktyka powinna opierać się na jak najszybszym zajmowaniu terenów i rozciągnięciu sił wroga, a następnie atakowaniu w przewadze na oddzielone od siebie oddziały niemieckie.

Early Game

Zaraz po rozpoczęciu zacznij przejmować saperami pobliski teren. Zaciągnij z 2-3 oddziały poborowych, jeszcze jeden oddział saperów i znów poborowych. Wysyłaj ich masowo do przejmowania terytorium, w tym na tyły wroga. Na tym etapie nawet Punkty Zwycięstwa nie są zbyt istotne, najważniejsze by rozciągać Niemców i być dosłownie wszędzie wokół nich. Unikaj walki 1v1 z grenadierami, tym bardziej, że bardzo możliwe jest posiadanie przez nie wsparcia z cekaemu. Cofaj się i nie walcz w takiej sytuacji, a atakuj dopiero, gdy masz przewagę i możesz z łatwością zaatakować z przynajmniej dwóch stron. Na cekaemy dobrze sprawdzą się także koktajle Mołotowa, które wymuszą przemieszczenie się ich obsługi.

Rozwiń miotacze ognia u swoich saperów i rozpocznij budowę Dowództwa Karabinów Wsparcia, skąd wyciągnij na plac boju M3A1. M3 z ekipą saperów wyposażonych w miotacz będzie stanowić potężną przeciwwagę dla cekaemów i grenadierów. Wykorzystuj je do odcinania drogi z tyłu, gdy z przodu atakujesz piechotą.

Mid Game

Ogólna strategia pozostaje bez zmian. Unikaj wyrównanej walki z Niemcami, cofaj się by ich rozciągnąć i atakuj tylko w przewadze, przy wsparciu M3. Przy odrobinie szczęścia powinieneś już zdobyć jakiś niemiecki cekaem. W DKW prawdopodobnie do dyspozycji masz też elitarną piechotę (szturmowców lub gwardzistów) od dowódcy. Utwórz więc jeden lub dwa oddziały i przemieszczaj je razem z cekaemem, by ten oferował im wsparcie.

Dbaj o swoje M3. Powinno być ciągle w ruchu. Dwa strzały z Panzerfausta mogą szybko zamienić go w kupkę złomu, więc bądź mobilny i kreatywny. Na tym etapie przeciwnik również prawdopodobnie będzie już dysponował jakimiś pojazdami, w tym, co całkiem możliwe, Stugiem. By je skontrować rozwiń granaty ppanc. dla poborowych. Nie jest to najlepsza broń przeciwczołgowa świata, ale na Stugi i ciężarówki powinna wystarczyć. Gdy z kolei zobaczysz cięższe puszki, jak Panzer IV, to najwyższy czas na inwestycje w mocniejszy sprzęt. Jeśli masz pod kontrolą składy z paliwem i sporo go zaoszczędziłeś rozpocznij od razu budowę Dowództwa Batalionu Pancernego. W innym wypadku wytocz ZiSy z Kompani Broni Wsparcia.

Late Game

Jeżeli masz już DBP nie zostanie nic innego jak masowe inwestycje w niezawodne T-34, które prawdopodobnie przesądzą o wygranej. Na tym etapie problemem mogą być tylko Elefanty, Tygrysy lub sporo Panter. Gdyby zaszła potrzeba wybuduj jeszcze ostatni budynek, z którego wyciągnij SU-85. Przydatna może też się okazać Katiusza.