Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch Injustice Gods Among Us poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020

Superman

Moc - Injustice: Superman - moc, kombosy, ciosy specjalne, super ruch - Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Moc. Mocą Supermana jest czasowe zwiększenie zadawanych obrażeń. Idealnie nadaje się do wykorzystywania przed rozpoczęciem kombosa lub przed użyciem super ruchu. Dodatkowo superman, jako postać latająca, posiada możliwość wykonania szarży w powietrzu, przez co zwiększa się jego mobilność podczas skoku.

Super ruch. Super ruch Supermana zaczyna się od długiego i szybkiego lotu trafiającego "znad głowy". Można go łatwo wkomponować w kombos, nawet jeżeli przeciwnik zostanie odrzucony na dużą odległość.

Ciosy specjalne

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obrażenia

Dodatkowe

Superoddech

v

1

10

Powalenie

Superoddech

v

1

10

Ogłuszenie

Wzrok termiczny

v

1

7

Powalenie

Wzrok termiczny

v

2

15

Powalenie

Wzrok termiczny (w powietrzu)

v

1

7

Powalenie

Wzrok termiczny (w powietrzu)

v

2

13

Powalenie

Chwyt przeciw atakom z powietrza

v>T,

2

8

Powalenie

Chwyt przeciw atakom z powietrza

v>T,R

2

12

Powalenie

Latająca pięść

<>X

1

8

Powalenie

Latająca pięść

<>X,R

3

14

Powalenie

Latające uderzenie w ziemię (z powietrza)

v+X

1

8

Powalenie

Latające uderzenie w ziemię (z powietrza)

v+X,R

2

16

Powalenie

Uderzenie gorąca

v

1

12

Strzał, Powalenie

Niskie zagarnięcie

v>K

1

5

Żonglerka, niski cios

Kombosy podstawowe

Nazwa

Kombinacja

Ilość ciosów

Obrażenia

Dodatkowe

Trafienia

To ptak

K,K

2

5

Otwarcie

ws

Wielka czystka

K,K,K

3

8

Otwarcie

wss

Uderzenie kryptonitowe

K,K,T

3

11

Powalenie

wsz

Pędząca kula

T,T

2

5

Otwarcie

ss

Ostatni syn

T,T,X

3

9

Żonglerka

ssz

Niepowstrzymany

<+T,X

2

11

Powalenie

ss

Samotne uderzenie

>+T,X

2

8

Żonglerka

ss

Gorączka stali

>+T,v+K

2

5

S.Otwarcie

sn

Człowiek ze stali

>+T,v+K,X

3

11

Powalenie

snz

Kombosy złożone

Kombinacja

Ilość ciosów

Obr.

Trafienia rozpoczęcia

X; <>X

2

17

s

X; v

2

19

s

K,K; v>K; <+T,X; <>X

6

21

ws

K,K; v>K; X; v

5

23

ws

K,K; v>K; X; v

5

24

ws

K,K; v>K; X; <>X,R

7

25

ws

K,K; v>K; K,K; v; ^; v+X

7

24

ws

K,K; v>K; K,K; v; >>; <+T,X; <>X

9

28

ws

K,K; v>K; K,K; v; <+X; X; <>X

9

32

ws

K,K,K; v>K; K,K,K; v

8

23

wss

K,K,K; v>K; X; v

6

26

wss

K,K,K; v>K; K,K; v; <+X; X; <>X

10

33

wss

K,K,K; v; >+T,X; >+T,X; v

9

29

wss

T,T; v>K; X; v

5

24

ss

T,T; v; <+X; X; <>X

6

31

ss

T,T; v>K; T,T; v; <+X; X; <>X

9

32

ss

T,T,X; >+T,X

5

16

ssz

T,T,X; >+T,v+K,X

6

19

ssz

T,T,X; >>; X; <>X

5

23

ssz

T,T,X; >+T,X; >+T,X; v

8

25

ssz

T,T,X; >+T,X; v; ^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

13

36

ssz

M; T,T,X; >+T,X; v; ^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

13

46

ssz

>+T,v+K; >+T,X; >+T,X; <>X

7

21

sn

>+T,v+K; v; ^+>T; X; <>X

6

30

sn

>+T,v+K; v; ^+>T; K,K,K; <>X

10

34

sn

>+T,X; >+T,X; v; ^; v+X

6

24

ss

>+T,X; ^+>T; X; <>X

5

24

ss

>+T,X; >+T,X; >+T,X; <>X

7

27

ss

>+T,X; >+T,X; v; ^+>T; X; <>X

8

30

ss

>+T,X; >+T,X; v; K,K,K; v>K; X; <>X

11

30

ss

>+T,X; ^+>T; X; super

11

44

ss

M; >+T,X; ^+>T; X; super

11

54

ss

v; ^+>T; X; <>X

4

28

s

v; <+X; X; <>X

4

29

s

v; K,K,K; v>K; X; <>X

7

29

s

v>K; <+T,X; <>X

4

18

n

v>K; X; <>X

3

18

n

v>K; K,K; v; <+X; X; <>X

7

30

n

<+X; X; v

3

25

s

<+X; K,K; v; ^+>T; X; <>X

7

33

s

<+X; K,K; v; ^+>T; K,K; v>K; X; <>X

10

36

s

<+X; K,K; v; ^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

11

37

s

>+X; X; v

3

26

zn

>+X; K,K; v; ^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

11

37

zn

M; >+X; K,K; v; ^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

11

47

zn

v+T; >+T,X; v; ^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

11

26

s

^+>T; K,K,K; v>K; X; <>X

7

27

zn