Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Jak przetrwać w grze o władzę? W poradniku do Gra o Tron znajdziesz informacje o tym, w jaki sposób rozwiązywać zadania główne, tak, aby twoje postaci zyskały jak najwięcej cech dodatkowych. Dowiesz się jak i kiedy można uniknąć trudnych walk oraz jak pozyskać cennych sojuszników.

Poradnik ten jest szczegółową solucją, która pozwoli Ci na pozytywne zakończenie wszystkich zadań głównych (oznaczonych przy rozdziałach jako [ZG]) oraz pobocznych [ZP]. Okraszony jest szczegółowymi mapami oraz zrzutami ekranu, które ułatwią Ci odnalezienie się w każdym momencie gry i odszukanie wszystkich znajdziek.

Znajdziesz tu informacje o tym, w jaki sposób rozwiązywać zadania główne, tak, aby twoje postaci zyskały jak najwięcej pozytywnych cech dodatkowych. Dowiesz się jak i kiedy można uniknąć trudnych walk (zyskując tyle samo doświadczenia) oraz jak pozyskać cennych sojuszników, co bardzo ułatwi przejście gry. Dowiesz się również, jakie decyzje podejmować w kluczowych momentach, tak aby odblokować najlepsze z czterech możliwych zakończeń gry.

Szczegółowe omówienie systemu walki oraz klas postaci znajduje się zarówno w instrukcji do gry, jak i podczas licznych samouczków w grze (polecam dokładne zapoznanie się z nimi). W tym poradniku podpowiem tylko jak poradzić sobie podczas najtrudniejszych walk, abyś nie musiał zbyt często powtarzać trudniejszych sekcji.

Piotr "MaxiM" Kulka (www.gry-online.pl)

Oznaczenia na mapach

Cel misji/ważne punkty na mapie - Gra o tron - poradnik do gry

Cel misji/ważne punkty na mapie

Zadanie poboczne - Gra o tron - poradnik do gry

Zadanie poboczne

Obiekt interaktywny - Gra o tron - poradnik do gry

Obiekt interaktywny

Kodeks (Archiwa Westeros) - Gra o tron - poradnik do gry

Kodeks (Archiwa Westeros)

Łup - Gra o tron - poradnik do gry

Łup

Ukryty łup (pies Morsa, Widzenie Rhllora Alestera) - Gra o tron - poradnik do gry

Ukryty łup (pies Morsa, Widzenie R'hllora Alestera)

NPC/dialog - Gra o tron - poradnik do gry

NPC/dialog

Kupiec - Gra o tron - poradnik do gry

Kupiec

Wejście/wyjście - Gra o tron - poradnik do gry

Wejście/wyjście

Schody w górę - Gra o tron - poradnik do gry

Schody w górę

Schody w dół - Gra o tron - poradnik do gry

Schody w dół

Zmiana lokacji - Gra o tron - poradnik do gry

Zmiana lokacji

Informacje o Gra o tron - poradnik do gry

Autor : Piotr MaxiM Kulka

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 62, ilustracje: 670 .

Popularne strony w Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - screen - 2012-11-09 - 251152Gra o tron - screen - 2012-11-09 - 251151Gra o tron - screen - 2012-11-09 - 251149Gra o tron - screen - 2012-11-09 - 251148Gra o tron - screen - 2012-11-09 - 251147Gra o tron - screen - 2012-04-26 - 236599Gra o tron - screen - 2012-04-26 - 236598Gra o tron - screen - 2012-04-26 - 236597Gra o tron - screen - 2012-04-26 - 236596

17.07.2012 14:26
A.l.e.X
121
Alekde

Wspaniała gra, choć nie wymaga za bardzo poradnika dla tych co naprawdę grę rozkładają na atomy, mimo wszystko ja się zaskoczyłem kiedy zobaczyłem że jest 5, a nie 4 zakończenia przy prawdziwej naturze pająka !

17.07.2012 21:11
odpowiedz
Naczelnyk
140
Witch Hunter

Co za klimat! I fabuła raczej dla odbiorców dorosłych, nie pseudo -dorosłych jak u Bioware.
Na pewno jeden z najlepszych CRPG ostatnich lat. I nie wiem czemu niektórzy się czepiają walki-jest taktyczna i wymagająca, a po poznaniu systemu daje sporo zabawy. Nie zniechęcać się przeciętną grafą i topornym interface tylko grać!

19.07.2012 16:12
odpowiedz
patrylux14
42
Pretorianin

Zgadzam się z wami, jedna z najbardziej niedocenionych gier ostatnich lat, a szkoda bo raczej na kontynuacje juz liczyć nie możemy.

22.07.2012 20:05
odpowiedz
A.l.e.X
121
Alekde

@patrylux14 - między innymi dzięki wieśniakom recenzentom, nigdy nikogo nie obrażam, ale to co przetoczyło się przez internet w stosunku do tej gry pokazuje tylko, że mamy XXI wiek, wiek ludzi którzy zapomnieli o co chodzi w graniu i w grach, niestety ze smutkiem przeczytałem wiele recenzji tej gry i chyba tylko gram i gol zachowały twarz jeśli chodzi o PL, a jeśli chodzi o inne kraje to niewielu ;( właśnie przez to co się stało będziemy co roku mieli kolejnego Dragon Effecta który o dziwo (nie Deus Ex, wg. wielu recenzentów wygrał jak gra z najlepszą fabułą, - zostawię to bez komentarza, bo przykro się o tym pisze)

23.07.2012 11:27
odpowiedz
patrylux14
42
Pretorianin

A.l.e.X ----> zgadzam sie w 100%, miejmy tylko nadzieje że CDR dalej będzie szło w dobrym kierunku bo teraz na dojrzałą fabułe w RPG możęmy liczyć własnie tylko w Wieśku.

06.06.2013 14:26
😁
odpowiedz
tosiaka
1
Junior

HAHAHAH popłakałam się jak zabijali Jayne :----C ale gra zajebista :D