To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Od Gwinnlinga dowiesz się kilku interesujących rzeczy o klątwie, magicznej harfie i wróżkach - To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Od Gwinnlinga dowiesz się kilku interesujących rzeczy o klątwie, magicznej harfie i wróżkach. Co więcej, będziesz musiał złapać jedną z nich. Wypytaj starca o wszystko co się da i ze stolika zabierz naprawioną klatkę (Cage). Potem wyjdź na zewnątrz i przejdź przez bramę miasta.

Geron dotrze do lasu i ustawi klatkę - To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Geron dotrze do lasu i ustawi klatkę. Po chwili usłyszy głos wróżki, która oznajmi mu, że porozmawia z nim tylko wtedy, kiedy Geron znajdzie sobie jakiegoś leśnego przyjaciela. Na kamieniach w pobliżu klatki pełza ślimak (Snail). Weź go i następnie włóż do klatki. Coś się rusza w stercie liści (Pile of Leaves). Podnieś klatkę (Cage with Bait) i ustaw ją na owej stercie liści. Jeż jest łakomy, więc złapie się w pułapkę. Wyrwij mu (Hedgehog in Cage) teraz kilka igieł (Hedgehog Spikes). Następnie wypuść jeża i zabierz z pustej już klatki skorupę ślimaka (Snail Shell in Cage). Obok wejścia do drzewa (Tree Hollow), gdzie ukrywa się wróżka, na ziemi leżą kasztany (Chestnug Twig). Podnieś je i użyj na kolcach jeża, a Geron znajdzie leśnego przyjaciela pod postacią kasztanowego ludzika (Chestnut Mannequin). Pokaż ludzika wróżce, po czym wejdź do wnętrza drzewa.

Wyczerp wszystkie tematy w rozmowie z wróżką i zabieraj się do pracy - To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Wyczerp wszystkie tematy w rozmowie z wróżką i zabieraj się do pracy. Z kamienia pod drzewem podnieś kawałek liny (Leather Ribbons). Przywiąż je następnie do laski (Walking Cane), którą zabrałeś z pracowni Gwinnlinga. Do powstałego w ten sposób urządzenia (Walking Cane with Leather Ribbon) przywiąż skorupę ślimaka (Snail Shell). W ten sposób otrzymałeś coś w rodzaju wędki-czerpaka na wodę (Fisihing Rod). Użyj wędki na portalu wróżek (Fairy Gate) zaczerpując nieco wody. Teraz zakryj otwór w skorupie ślimaka (Snail Shell with Well Water) posiadanym w inwentarzu żołędziem (Blank) i podaruj amulet (Snail Shell Amulet) Nuri.

Kiedy Geron znajdzie się z powrotem w mieście, okaże się, że ktoś włamał się do domu, a wokół jest pełno krwi - To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Kiedy Geron znajdzie się z powrotem w mieście, okaże się, że ktoś włamał się do domu, a wokół jest pełno krwi. Zanim wejdziesz do pracowni musisz ukryć Nuri. Otwórz drzwi do magazynu (Closet), a ciekawska wróżka wejdzie do środka. Teraz po drabinie wejdź na górę.

Zastaniesz tam umierającego Gwinnlinga, od którego dowiesz się, że wróżkę należy albo zabić, albo udać się z nią do naukowca przebywającego nad Czerwonym Jeziorem za Krwawą Barierą - To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Zastaniesz tam umierającego Gwinnlinga, od którego dowiesz się, że wróżkę należy albo zabić, albo udać się z nią do naukowca przebywającego nad Czerwonym Jeziorem za Krwawą Barierą. Kiedy Gwinnling umrze porozmawiaj przez okno z Nuri siedzącą na murach miejskich. Następnie zabierz złamany nóż (Broken Knife) leżący obok ciała Gwinnlinga i zejdź na dół. Tam użyj młotka (Hammer) na nie zepsutym zawiasie drzwi (Hinge) do magazynu (Closet) i zabierz drzwi (Door). Następnie wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj z krukiem. Wejdź na górę do budynku, o który oparta jest sterta beczek (Barrels) i ponownie porozmawiaj z Nuri, a dowiesz się więcej o jej umiejętnościach magicznych. Poproś też o naprawę noża (Have knife fixed). Zejdź znowu na dół i użyj młotka (Hammer) na kołku podtrzymującym stertę beczek (Stake). Wejdź z powrotem na górę i przetnij nożem (Knife) linę (Rope) podtrzymującą beczki. Na koniec wróć do pracowni Gwinnlinga, wyjrzyj przez okno i oprzyj o beczki drzwi od magazynu (Cabinet Door).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl