Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 4 - poradnik do gry

Tropico 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

18 - Niewidoczna wojna | Opis przejścia - Tropico 4 Tropico 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Misja osiemnasta: Niewidoczna wojna

Miejsce: Tropico (Pachanga Volcanica) - 18 - Niewidoczna wojna | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry

Miejsce: Tropico (Pachanga Volcanica)

Cel: Zlikwidować trzech najlepszych szpiegów USA, by zdobyć dowody na Nicka od ruskich

Poziom Trudności: 146%

Misję zaczynamy ze standardową wyspą: dwiema farmami i jedną czynszówką.

Farmy stoją praktycznie w miejscu, gdzie będzie środek miasta - lepiej jest znaleźć kawałek lepszej ziemi (ta obok pałacu nie pasuje zbytnio kukurydzy) i wybudować tam zagłębie rolnicze z 6-8 farmami dostarczające surowców i żywności. Dwie w mieście warto po prostu zburzyć.

Już na początku trzeba zacząć myśleć nad turystyką - najbliższe miejsce wcale nie jest najlepsze. Dobrym pomysłem jest przedłużenie drogi aż do lewego, górnego fragmentu mapy, gdzie jest duża piaszczysta plaża - nie grożą nam tam tsunami. Nie warto też zagospodarowywać terenu obok wulkanu - uwielbia wybuchać.

W trakcie misji zdarzy się, że będzie trzeba kogoś sprzątnąć - przyda się Tajna policja.

Po zakończeniu zadania Wyczekuję twojej śmierci 20 kobiet opuści wyspę z powodu braku regularnych wizyt znanego kobieciarza, którym był zabity agent.

Po zakończeniu zadania Złotonosy wulkan na wyspie wybuchnie. Spowoduje to raczej nie wielkie straty.

Wyspę, oprócz wymienionych już tsunami, wybuchów wulkanów nawiedza czasem susza i trzęsienia ziemi.

Zadania główne

Rosja przesyła żądania - 18 - Niewidoczna wojna | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry

Rosja przesyła żądania. Już na pierwszy ogień idzie turystyka. Musimy stworzyć cudowny kurort dla bogaczy. Warto na początku stworzyć raj dla swoich ludzi i postarać się o stałe źródło dochodów, bo turystyka jest na początku lekko niedochodowa. Swój wzrok powinniśmy położyć na plaży na północnym zachodzie, po lewej stronie od wulkanu. Gustuj tylko w luksusowych atrakcjach a w każdej w której tylko możesz bawić się opcjami ustawiaj tak by obsługiwała tylko zamożnych turystów (np. Marina - Klub VIPów, Kabaret - Strój elegancki itp.) dzięki temu wskaźnik dla zamożnych wzrośnie powyżej 50%. nie warto się rozbudowywać poza objętość około 60 miejsc rodzinnych dla turystów, bo puste hotele nie zarabiają. Celem zadania jest przyciągnięcie ogólnie 20 bogaczy na wyspę a nagroda plany Spa. Ale ty je pewnie już wybudowałeś?

W tajnej służbie Presidente. Agentka Sasza jest szczęśliwa, że chcesz pracować dla Rosjan. Ale dla wykrycia tym super-hruper szpiegów potrzebujesz kilku własnych tajniaków. Tylko oni potrafią wtapiać się w tłum jak ci amerykańce. Zatrudnij trzech tajnych agentów. Wydaj dekret Tajna policja na Pub lub Kino.

Wysoka częstotliwość. Jak uporałeś się z budową kurortu dla turystów, agenci nawiedzili twoją wyspę, to pewne. Uwielbiają pławić się w luksusach. Pierwszy agent jest nieuchwytny, ale można go wytropić prowadząc nasłuch częstotliwości, na jakiej nadaje na twojej wyspie. Wybuduj 3 Stacje nasłuchowe żeby posłuchać eteru lub zapłać za dedykowaną linię 10.000$ i wykryj go bez zwłoki (tańsza opcja).

Tajemniczy tubylec. Jednak ten agent nie da się tak łatwo. Ale doszły was słuchy od tej wiadomości, ze jest zafascynowany żywnością i chce tak nią pokierować by zahipnotyzować pół świata! Oczywiście nie można do tego dopuścić. Wybuduj Stację ogrodniczą i ustaw ją na żywność modyfikowaną. Wtedy pewnie się ujawni, bo będzie jedną z pierwszych osób jakie obejrzą nowy budynek.

Wyczekuję twojej śmierci. Nasi agenci namierzyli kilka osób, które mogą być owym tajnym agentem numer jeden. Musisz go zlikwidować. Oczywiście (chyba) nie chcesz strzelać do niewinnych dlatego Penultimo ma kilka pomysłów na zmniejszenie ilości podejrzanych (patrz zadanie Faceci w grancie). Nagrodą jest zmiana stosunków do nas przez ZSRR stosunku polepszą się o 10 punktów.

Rum płynie wiecznie. Trzeźwy Ali to informator, który za baryłkę tropikanskiego rumu odda się w ręce śledczych i opowie o wszystkim co wie i co widział w związku z drugim agentem. Jeśli nie mamy na wyspie jeszcze Wytwórni rumu, musimy ją wybudować. Jeśli już mamy - nie przejmujemy się niczym, bo zadanie się wykona samo.

Kasyno na Tropico. Z podanych informacji wynika, że drugi agent jest hazardzistą, ale nie gra na byle automatach. Przestaw kasyno (jeśli je już masz) w tryb "Bakarat" - to rozgrywki dla najbogatszych i poczekaj aż odwiedzi je 30 osób. To może trochę potrwać. Jednak w nagrodę Agenci ujawnią podejrzanych co do drugiego gościa.

Giń i pozwól żyć. Wyeliminuj drugiego agenta. Ten kryje się lepiej i będzie więcej podejrzanych - więcej niż zdoła sprawdzić policja. Penultimo ma jednak kolejny pomysł jak pomóc w poszukiwaniach właściwej osoby. Przeszkoli do tego celu wojsko (patrz zadanie Wzdłuż strażnicy). Nagroda jest wzrost zaufania ZSRR do nas o 50 punktów.

Złotonosy. Trzeci agent jest najprostszy do wytropienia. Jest w tym momencie niedysponowany po wypadku, ale mamy informatora, który myśli, że wszystko złoto jest jego. Jak w takim razie najlepiej przyciągnąć tego złodzieja na wyspę? Tak. Wybuduj sobie Złoty posąg.

Możesz w końcu zdechnąć? Zabij trzeciego agenta. Jest to dość problematyczne, bo nie obejdzie się tym razem bez zabicia kilku niewinnych. Trzeci agent jest po prostu za dobry, by wojsko i policja potrafiła wyeliminować wszystkich postronnych. Będziesz musiał pozbawić życia pięciu mieszkańców wyspy. Po zakończeniu tego zadania skończysz misję.

Zadania poboczne

Najgorszy szmatławiec. Możesz zarobić więcej na turystach niż ci się wydaje. Jeśli na wyspie będzie co najmniej 3 dziennikarzy będziesz mógł śledzić i pisać o wyczynach bogaczy na twojej wyspie różne historie. Potem sprzedasz je brukowcom na świecie i zarobisz grubą kasę! Za wykonanie zadania (zatrudnienie 3 dziennikarzy) będziesz zarabiał 3000 dolarów za każde 20 turystów przybywających na wyspę.

Faceci w grancie. Zadanie pomoże odsiać niewinnych z grupy podejrzanych. Za każde 5% powyżej 50 punktów zadowolenia z bezpieczeństwa policjanci wykluczą jedną niewinną osobę. Zadanie jest proste - warto je wykonać i podnieść wskaźnik za pomocą jednego-dwóch Posterunków policji i być może Straży pożarnej. Warto wykonać także z innego powodu: wykonanie egzekucji na 6 ludziach jest niestety droższe niż na jednym człowieku...

Wzdłuż strażnicy. To zadanie jest podobne do poprzedniego. Wybuduj dwa Posterunki straży, a urzędujący tam żołnierze będą wypatrywać podejrzanych i dobrze się im przyglądać. Za ukończenie zadania zostanie wyeliminowanych do 7 podejrzanych (wraz z policją daje to wyeliminowanie 12 podejrzanych)

1 - 18 - Niewidoczna wojna | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry