Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 4 - poradnik do gry

Tropico 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

13 - Ślepa rewolucja | Opis przejścia - Tropico 4 Tropico 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Misja trzynasta: Ślepa rewolucja

Miejsce: Tropico (Nueva Esperanza) - 13 - Ślepa rewolucja | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry

Miejsce: Tropico (Nueva Esperanza)

Cel: Rozprawić się z Marco Moreno

Poziom Trudności: 136%

Misję zaczynamy standardowa z czynszówką i dwiema farmami.

Na tej mapie przeżywaliśmy napływ ogromnej ilości imigrantów. Wiemy na czym stoimy.

Zadania nie są trudne - polegają najczęściej na wybudowaniu kolejnego budynku. Jedynie końcówka może sprawić lekki problem - trzeba mieć pokaźną ilość żołnierzy.

Moreno nie sprawia trudności. Jest jedynie wkurzający jeśli chcemy go zabić.

Kiedy już dostaniemy ptaka z powrotem, kilkunastu zechce wrócić do domu. Jeśli ich pościsz z wyspy dostaniesz 15.000$, a jeśli ich zostawisz zyskasz 10 obywateli z wyższym wykształceniem.

Na wyspie jest wulkan. Powoduje on trzęsienia ziemi, oraz okazjonalnie wybucha. Wyspę może także nawiedzić Huragan. Tornada również występują. Jeśli kilka katastrof zdarzy się jedna po drugiej (czasami) jest bardzo ciężko podnieść się z popiołów. Ale jaka satysfakcja!

Zadania główne

"El Tucan" zaginął na dobre. Pamiętasz jak "pożyczyłeś" sobie ptaszka z florydzkiego zoo? Właśnie się zbuntował i postanowił sobie poszukać innej drogi życiowej. Jednak Penultimo chce go znaleźć dla ciebie. Wybuduj redakcję gazety by mógł dać ogłoszenie.

A pytaliście mądralińskich? Panna Pineapple jest rozczarowana, że polegasz na tak słabych metodach jak ogłoszenie w gazecie. Jej radą jest wybudowanie Rozgłośni radiowej - więcej użytkowników słucha radia niż czyta gazety! Po poprzednim zadaniu masz już Elektrownię... Ptaszysko się nie znajdzie, ale stacja radiowa wykryje inne źródło nadawcze na wyspie.

Porwanie El Tucana! Marco Moreno w końcu się odezwał i, jak to zwykle bywa, ma dla nas propozycję. Albo zapłacimy mu 40.000$ albo już nigdy nie zobaczymy naszej maskotki. Możemy też spróbować wybić wszystkich buntowników, lecz po kilkunastu razach sami zdecydujemy się zapłacić - bo jest to praktycznie niemożliwe - zawsze jakiś ucieka.

Przyjaciel czy wróg? Moreno docenia twoje wysiłki w sprawie odzyskania zwierzątka. Ma dla ciebie (a jakże) kolejną propozycję. Możesz się "przyłączyć do niego" lub nie negocjować z paskudą. Od decyzji zależy końcowe zadanie.

(opcja 1) Przyjaciel: Co możesz dla mnie zrobić? Popraw (za pomocą zadań pobocznych) relacje z Moreno do 100.

(opcja 2) Wróg: Całkowita i bezwzględna wojna! Wybrałeś drogę walki, więc popraw swoją siłę bojową do 100 z pomocą zadań pobocznych.

Zadania poboczne

Amerykańskie stowarzyszenie ornitologów przysyła pomoc. Nick Richards ma dla ciebie propozycję - może dać ci 30.000$ albo darmową Elektrownię atomową. Jeśli nie masz jeszcze żadnego budynku energetycznego warto przyjąć prezent w postaci elektrowni. Jak pisałem wcześniej jest to najekonomiczniejszy budynek wytwarzający energię w grze.

Nadmiar energii. El diablo chce aby Tropico ociekało elektrycznością. Wyprodukuj dla niego 100MW (dzięki Elektrowni Atomowej to zaledwie chwila) a dostaniesz... coś. Właściwie to możesz dostać 1000 dolarów co pół roku. Pójdą w lewo (do Szwajcarii) lub w prawo (do skarbu państwa). Zależy od ciebie.

Ptaki ciernistego gniewu! Towarzysz Vasquez chce cię zmobilizować byś bardziej troszczył się o swoich ludzi niż o ptaka. Masz trzy opcje do wyboru. Najdroższą jest budowa Hali sportowej, drugą jest rozdanie ludziom 10.000 zielonych (najbardziej ekonomicznie), najtaniej jest ogłosić, że ptak jest ważniejszy niż reszta Tropico, ale straci się 10 szacunku przez 2 lata.

Popracujmy nad komunikacją. Lopez chce byś na wyspie wybudował 5 stacji nasłuchowych. Nagrodą jest znowu coś (nagroda nieznana). Jednak okaże się, że nagrodą jest albo 20.000$ albo wybudowanie jednego dowolnego budynku za darmo.

Discovery Channel. Lopez chce by na wyspie powiało światowymi produkcjami. Wybuduj mu Stację TV, by mógł podłączyć wyspę do telewizji satelitarnych z całego świata. Dostarczy ci za to 10.000$.

Te zadania poprawiają stosunki z Moreno:

Program poprawy opieki zdrowotnej. Moreno życzy sobie by ludzi mieli dobrą opiekę medyczną. Warto więc wybudować ze dwa szpitale by podnieść ją do poziomu 60. Da to nam 60 punktów poparcia.

Dach nad głowami ludu. Tak jak wyżej tylko z mieszkalnictwem - to jest nieco łatwiejsze i da nam tylko 40 punktów, ale to wystarczy (prawdopodobnie).

Mądrzy obywatele czy głupi poddani? Moreno wie jak pomóc ludziom. Rozpocznij program dokształcania, a za każdy miesiąc obowiązywania dekretu dostaniesz 1 punkt poparcia.

Propaganda czy wolność słowa? Marco Moreno chce, aby twoja ludność mogła w nieskrępowany sposób wyrażać swoje poglądy. Zatrudnij na wyspie minimum 10 dziennikarzy. Do tego zadania masz już pewnie Gazetę, radio i TV. Potrzebujesz jeszcze jednego dowolnego z tych trzech budynków.

Międzynarodowy Fundusz rewolucyjny szuka wsparcia. Podaruj mu 40.000 dolarów a poprawisz stosunki z Marco o 40 punktów.

Te zadania poprawiają siłę bojową wyspy:

Armia dla ludu, lud dla armii. Rodriguez chce by na wyspie zamieszkało 30 żołnierzy, podniesie to poziom gotowości bojowej o 60 punktów. Potrzeba na to mnóstwa Posterunków. Generałowie się nie wliczają

Domy dla najlepszych mieszkańców Tropico. Zadanie polega na wybudowaniu 5 Baz wojskowych. Widać że nie jest trudne. W dodatku pomoże nam w zadaniu powyżej. Za budowę otrzymamy 40 punktów gotowości.

Większa rakieta to lepsza obrona. Tak, rakiety balistyczne które spadają gdzie popadnie i rozsiewają ładne grzybki to niezły straszak. Wybuduj Program atomowy by podnieść wskaźnik o 60 punktów.

Modernizacja armii. Za każdy miesiąc obowiązywania dekretu dostaniesz 1 punkt gotowości bojowej. Warto.

Utrzymanie dla najlepszych. Generał potrzebuje 40.000$ na zapewnienie najlepszych warunków życia dla swoich żołnierzy. Zapewni nam to 40 punktów gotowości bojowej.

1 - 13 - Ślepa rewolucja | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry