Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Małpie figle | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Małpie figle

Ten quest jest częścią zadania: Indianie - Małpie figle | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Ten quest jest częścią zadania: Indianie

Podczas wyprawy do wioski plemienia Shaganumbi (patrz: W głąb doliny), natkniesz się na stado Twardych małp błęktinoszponych [#1], które blokuje jedyną drogę prowadzącą do rzeki. Kapitan Stalowobrody poprosi Cię o zajęcie się tym problemem i cierpliwie poczeka na wynik starcia. Podobnie postąpi Patty, która znów odłączy się od drużyny.

Małpy lubią biegać wokół swojego przeciwnika. To znakomita okazja by zadać kilka celnych uderzeń. - Małpie figle | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Małpy lubią biegać wokół swojego przeciwnika. To znakomita okazja by zadać kilka celnych uderzeń.

Błękitne małpy nie sprawią Ci żadnego kłopotu, o ile nie pozwolisz się otoczyć i nie dopuścisz do sytuacji, w której kilka z nich będzie atakować Cię na zmianę. O wiele trudniejsze będzie powstrzymanie towarzyszy od włączenia się do walki. Jeżeli zaatakujesz rywali zbyt blisko Stalowobrodego i Patty, Twoi kompani na pewno wyruszą na odsiecz. Oczywiście w takiej pomocy nie ma nic złego, zawsze lepiej jest walczyć w grupie. Trzeba jednak pamiętać o podstawowej zasadzie: zwierzę zabite przez pirata lub jego córkę nie jest nagradzane w tym zadaniu punktami Chwały, a więc to Ty musisz zadać ostatni cios! Jeśli nie chcesz ryzykować i zamierzasz zlikwidować stwory samodzielnie, po prostu okrąż je i zaatakuj możliwe najdalej od czekających na Ciebie towarzyszy.

Po wykonaniu zadania wróć do Stalowobrodego i zakomunikuj mu, że małpy zostały zabite. Kapitan pobiegnie naprzód, co jest równoznaczne z rozpoczęciem następnej misji: Jeszcze kawałek.

Nagrody:

  • 100 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  • 100 punktów Chwały za zabicie każdej Twardej małpy błękitnoszponej.