Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pośród dzikusów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Pośród dzikusów

Zleceniodawca: Venturo [#1] - Pośród dzikusów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Venturo [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Sprawozdanie strażnika

Inkwizytor Venturo [#1] wybrał się na północny-zachód krainy, by zinfiltrować znajdującą się tam wioskę plemienia Shaganumbi. Jeśli udało Ci się odnaleźć ukrytego w dziczy zwiadowcę (patrz: Sprawozdanie strażnika), koniecznie z nim porozmawiaj. Mężczyzna stwierdzi, że jego misja jeszcze się nie zakończyła i poprosi Cię o sprawdzenie ilu wojowników plemienia zostało skierowanych do świątyni. Przystając na tę propozycję zainicjujesz omawiane zadanie.

Aby wkroczyć do wioski tubylców musisz wpierw uporać się z chroniącym wejścia strażnikiem [#2]. Masaru wpuści Cię do środka, ale pod jednym warunkiem - w rozmowie nie możesz wybrać odpowiedzi, które go obrażą. W przeciwnym razie dojdzie do pojedynku i dopiero po wygranym starciu będziesz w stanie ominąć Indianina (patrz: Pojedynek z Masaru).

Venturo czai się niedaleko wioski tubylców. - Pośród dzikusów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Venturo czai się niedaleko wioski tubylców.

Zadanie można rozwiązać na trzy sposoby - w każdym przypadku wybierając odpowiednią linię dialogową podczas rozmowy:

  1. Jim [#3] - rozpocznij wątek dotyczący plemienia Shaganumbi, a następnie zadaj mu pytanie o "Tonkach".
  2. Ranapiri [#4] - po krótkiej pogawędce zasugeruj, że chciałbyś się dowiedzieć czegoś istotnego na temat świątyni ziemi, a następnie zapytaj wprost, czemu Ranapiri nie towarzyszył w wyprawie.
  3. Kapua [#5] - porozmawiaj z szamanką i od razu przejdź do rzeczy, pytając ilu ludzi ma do dyspozycji Wrona.

W chwili gdy uda Ci się zyskać cenne informacje, będziesz mógł wrócić do Puerto Isabella u boku Venturo. Więcej informacji na ten temat dalszych poczynań znajdziesz w opisie zadania Sprawozdanie strażnika.

Nagroda:

  1. 50 punktów Chwały za wykonanie zadania.