Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zostań halmakiem Marakajów | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Zostań halmakiem Marakajów

Zleceniodawca: Datu [#1] - Zostań halmakiem Marakajów | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Datu [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Dziedzictwo chaki Datu

Aby udowodnić Marakajom swoją wartość i zostać ich halmakiem, musisz wykazać się odwagą, mądrością i sprawnością fizyczną. Nie możesz jednak występować samodzielnie - halmak to rodzaj reprezentanta, poręczyciela. Aby móc się nim stać, musisz schronić się pod skrzydłami któregoś z dwóch pretendentów do tronu. Co ciekawe, wybór opiekuna zależy od tego, do jakiej frakcji zdecydowałeś się przyłączyć na Wybrzeżu Ostrzy.

Jeśli zawarłeś przymierze z Indianami, powinieneś zwrócić się do Zaalu [#2], którego znajdziesz obok nawiedzonego proroka. Przekonaj wojownika do swoich zalet, a następnie wyeliminuj swojego największego konkurenta - Potakę [#3]. Zrobić to możesz na dwa sposoby - zastraszając go (co natychmiast kończy zadanie, ale wymaga 70 poziomu Zastraszania) lub też tocząc z nim pojedynek (patrz: Idź za Potaką w rytualne miejsce i Pozbądź się Potaki). Kiedy uporasz się z tym problemem, porozmawiaj z Zaalu, a następnie z Datu - w ten sposób będziesz kontynuował misję Dziedzictwo chaki Datu, a równocześnie zaliczysz bieżące zadanie.

Chociaż pojedynek jest honorowy, możesz używać broni palnej. - Zostań halmakiem Marakajów | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Chociaż pojedynek jest honorowy, możesz używać broni palnej.

Jeśli sprzymierzyłeś się z Inkwizycją, porozmawiaj z Hakeke [#4], który stoi zaraz przy wejściu do wioski. Wojownik jest zafascynowany bronią palną, przez co zainteresuje się Twoją pomocą. Zanim jednak zostaniesz jego halmakiem, musisz pokonać obecnego reprezentanta - Daiki [#5]. Podobnie, jak w przypadku z Potaką, musisz pójść z przeciwnikiem na arenę [#6] i tam go pokonać (patrz: Idź za Daiki w rytualne miejsce i Pozbądź się Daiki), albo też użyć na nim Zastraszania na co najmniej 70 poziomie. Kiedy obwieścisz swe zwycięstwo Hakeke oraz Datu, zakończysz misję i będziesz mógł kontynuować zmagania.

Uwaga! Jeśli chcesz szybko rozwiązać zadanie, możesz zastraszyć Potakę lub Daiki - w ten sposób od razu zakończysz tego questa. Pamiętaj jednak, że przez to pominiesz zadania: Idź za Potaką w rytualne miejsce, Pozbądź się Potaki (lub Idź za Daiki w rytualne miejsce i Pozbądź się Daiki)!

Nagrody:

  • 200 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  • 100 punktów Chwały za pokonanie Potaki (tylko z Pozbądź się Potaki!);
  • 100 punktów Chwały za pokonanie Daiki (tylko z Pozbądź się Daiki!).