Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przesłuchaj Hawkinsa | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Przesłuchaj Hawkinsa

Zleceniodawca: Sebastiano [#1] - Przesłuchaj Hawkinsa | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Sebastiano [#1]

W górnej części miasta Puerto Isabella znajduje się ogromna willa - wejścia do niej strzeże Alcazar [#2] - jeden z żołnierzy Inkwizycji. Jeżeli gościsz tu po raz pierwszy, przekonaj strażnika, by wpuścił Cię do środka (nie ma znaczenia jak poprowadzisz tę konwersację, gdyż zawsze dopniesz swego), a następnie porozmawiaj z komendantem Sebastiano [#1]. Kiedy zapytasz go o Wronę, nie tylko dowiesz się, że piracka łajba zatonęła (patrz: Gdzie jest statek Wrony?), ale również to, że w pobliskiej celi siedzi jedyny ocalały pasażer statku, kucharz Hawkins [#3]. Kontynuuj ten temat, a po chwili Twój rozmówca przekona się do pomysłu, abyś to Ty dokonał ponownego przesłuchania więźnia.

Aby dostać się do willi i porozmawiać z komendantem, musisz przekonać Alcazara do swoich racji. - Przesłuchaj Hawkinsa | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Aby dostać się do willi i porozmawiać z komendantem, musisz przekonać Alcazara do swoich racji.

Skieruj się do kamiennej wieży i porozmawiaj z uwięzionym piratem. Poczekaj cierpliwie, aż Hawkins streści przebieg bitwy morskiej, a następnie poproś go o udzielenie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Kucharz wyczuje, że masz w tym jakiś interes i w zamian za informacje zażąda pomocy w zorganizowaniu ucieczki z więzienia (patrz: Uwolnij Hawkinsa!). Jedno zadanie nie koliduje z drugim, więc możesz bez obaw przystać na tę propozycję.

Kiedy dojdziecie do porozumienia, zadaj Hawkinsowi pytania, wyczerpując wszystkie linie dialogowe. Bogatszy o nową wiedzę wróć do Sebastiano i zdaj mu raport z przesłuchania. To wszystko.

Nagrody:

  • 50 punktów Chwały za wykonanie zadania.