Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Idź za Daikim w rytualne miejsce | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Idź za Daikim w rytualne miejsce

Zleceniodawca: Daiki [#1] - Idź za Daikim w rytualne miejsce | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Daiki [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Dziedzictwo chaki Datu

Zadanie to można rozpocząć na jeden z dwóch sposobów, zależnych od frakcji, do której się przyłączyłeś.

Jeśli na Wybrzeżu Ostrzy stanąłeś po stronie Indian, z pewnością zdecydowałeś się pomóc Zaalu [#2] w jego staraniach o tron (patrz: Zostań halmakiem Marakajów). Po wypełnieniu wszystkich prób (patrz: Łapy dla Zaalu i Trzy pytania), ostatecznie musisz pokonać Daiki w otwartej walce (patrz: Pojedynek z halmakiem Hakeke). Podejdź więc do niego i wyzwij go na pojedynek. Na ogół znajdziesz go w wiosce, obok Hakeke, ale czasami szwenda się też w dżungli [#3].

Jeśli na Wybrzeżu Ostrzy stanąłeś po stronie Inkwizycji, bez wątpienia pomagasz Hakeke [#2] w jego dążeniu do władzy. Co chyba oczywiste, musisz pozbyć się jego poprzedniego reprezentanta - Daiki. W tym celu podejdź do młodzieńca i wyjaśnij mu sytuację. Jeśli nie skorzystasz z umiejętności Zastraszanie (co najmniej na 70 poziomie), zostaniesz wyzwany na honorowy pojedynek - w ten sposób aktywujesz poniższe zadanie.

Twoim celem jest dotarcie na miejsce, w którym stoczycie pojedynek. Jako, że zostaniesz poprowadzony przez Indianina za rączkę, a punkt docelowy znajduje się o kilkanaście kroków od Ciebie, zadanie to nie powinno sprawić Ci żadnego problemu.

Nie ma to jak przebieżka w piękny, słoneczny dzień. - Idź za Daikim w rytualne miejsce | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Nie ma to jak przebieżka w piękny, słoneczny dzień.

Kiedy dotrzesz na miejsce upatrzone przez Daiki [#3] (obok ołtarza voodoo, na wzgórzu), misja zostanie zaliczona. Teraz będziesz musiał spuścić Indianinowi łomot.

Nagrody:

  • 10 punktów Chwały za wykonanie zadania.