Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łapy dla Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Łapy dla Zaalu

Uwaga - Łapy dla Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Uwaga! Zadanie to jest dostępne jedynie dla graczy, którzy na Wybrzeżu Ostrzy przyłączyli się do Indian!

Zleceniodawca: Datu [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Dziedzictwo Chaki Datu

Po tym, jak przypodobałeś się Zaalu [#2] i wyeliminowałeś jego ucznia (patrz: Pozbądź się Potaki), musisz porozmawiać z wodzem wioski - Datu. Właśnie od niego dostaniesz aktualne zadanie, polegające na zabiciu Czarnego Łowcy (Pantery) i zdobyciu jego szponów. W tym celu musisz porozumieć się ze swoim opiekunem i udać się z nim do legowiska bestii (patrz: Idź za Zaalu a następnie Idź za Zaalu przez dżunglę).

Czarny Łowca nie różni się od zwykłej pantery. - Łapy dla Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Czarny Łowca nie różni się od zwykłej pantery.

Kiedy będziecie na miejscu [#3], przyszły wódz każe Ci wejść do jaskini i wypłoszyć stamtąd zwierzę. Oczywiście możesz postąpić w ten sposób, jednak jest to mało opłacalne - jeśli sam nie zabijesz bestii, nie otrzymasz za nią punktów Chwały (a jedynie za wykonanie zadania Czarny Łowca). Dlatego też dużo bardziej opłaca się własnoręcznie (lub z pomocą towarzyszy) ubić kocura, a następnie zanieść Zaalu Łapy Czarnego Łowcy. W tym momencie misja dobiegnie końca. Jako, że wypełniłeś pierwszą próbę, dzięki której Zaalu będzie mógł zostać wodzem Marakajów, możesz już wrócić do wioski i kontynuować misję Dziedzictwo chaki Datu. Jeśli zasugerujesz Indianinowi wspólną podróż, otrzymasz zadanie Z powrotem do wioski z Zaalu.

Nagrody:

  • 200 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  • 200 punktów Chwały za zabicie Czarnego Łowcy.