Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 3 - poradnik do gry

Battlefield 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bronie oraz wyposażenie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3 Battlefield 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Bronie oraz wyposażenie

Wszystkie powyższe informacje na temat balistyki i przygważdżania nie byłyby wiele warte, gdyby nie były poparte liczbami. Poniżej przedstawiam pełną listę broni wraz z parametrami odpowiedzialnymi za odrzut, rozrzut i trajektorię lotu kuli oraz wiele innych.

Jak należy interpretować dane znajdujące się w poniższych tabelach? Jako przykład podam karabin szturmowy M416:

DANE // M416 - Nazwa omawianej broni.

BROŃ GŁÓWNA - Slot, który zajmuje dana broń.

ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 22.000 - Punkty zdobyte w służbie daną klasą (nie ogólne doświadczenie).

Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 - Do 8m broń zadaje 25 punktów obrażeń, a po przekroczeniu 50m obrażenia spadają do 17 (przejście jest płynne na odległości pomiędzy 8 a 50m, a zatem w połowie ten trasy obrażenia będą wynosić 21).

Odrzut (seria/auto): średni/mały - "Seria" dotyczy podniesienia lufy tuż po pierwszym strzale, auto natomiast mówi o tym, jak bardzo podnosi się lufa z każdym kolejnym wystrzelonym pociskiem. W tym wypadku z danych wynika, że broń najlepiej nadaje się do strzelania długimi seriami i prowadzenia ognia ciągłego, natomiast strzelanie na duże odległości bardzo krótkimi seriami jest mało precyzyjne.

Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni - Ten parametr mówi, w którą stronę i jak bardzo znosi broń podczas strzelania.

Amunicja w magazynku: 30/+1 - Stan początkowy jednego, niezmodyfikowanego magazynka oraz (zazwyczaj) jednak kula w komorze broni.

Szybkostrzelność/prędkość kuli: 750rpm / 600m/s - Te parametry informują o tym ile pocisków na minutę jest z siebie w stanie wypluć dana broń (rpm - rounds per minute) oraz z jaką prędkością porusza się pocisk, co ma ogromny wpływ na trajektorię lotu.

Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m - Zasięg optymalny oznacza odległość, do jakiej broń jest najskuteczniejsza. Po przekroczeniu tej odległości każda kula zadaje minimalne obrażenia. Zasięg maksymalny oznacza odległość, po której pocisk po prostu znika.

Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/seria/samopowtarzalny - Większość broni posiada więcej niż jeden tryb strzału, który można zmieniać klawiszem [V].

Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,9s/2,5s - Czas przeładowania zależy od tego, czy wymieniamy pusty magazynek, czy na wszelki wypadek wymieniamy go jeszcze przed opróżnieniem. To drugie zawsze zajmuje mniej czasu, więc warto często przeładowywać.

Właściwości przygważdżające: małe - W wypadku tej broni, aby zdekoncentrować przeciwnika trzeba będzie wystrzelić w jego stronę znacznie więcej kul, niż z broni o wysokich właściwościach przygważdżających.

 

Dodatkowo, obrazki w lewej kolumnie tabeli przedstawiają wygląd samej broni oraz widok przez szczerbinkę i muszkę, czyli wariant "fabryczny", bez dodatkowej optyki. Poza broniami, w poniższych tabelach znajdują się również gadżety dla każdej z klas. Wszystkie bronie i gadżety ustawione są w kolejności odblokowywania.