Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przed premierą 21 maja 2013, 20:00

autor: Jordan Dębowski

Miłośnik Silent Hilla, serii Dark Souls i czarnej kawy. Uwielbia Flasha, któremu zazdrości punktualności.

Widzieliśmy grę Call of Duty: Ghosts - CoD prawdziwie nowej generacji

Call of Duty: Ghosts ma szansę otworzyć całkowicie nowy rozdział w historii cyklu. Call of Duty zmienia silnik, porzuca uniwersum Modern Warfare i wprowadza psiego kompana.

Przeczytaj recenzję Recenzja gry Call of Duty: Ghosts - czy to jest nowa generacja?

Ghosts rozwinie też aspekt środowiskowych obrażeń i wprowadzi zaawansowaną modyfikację postaci. Nie ujawniono jednak, jak miałoby to wyglądać, i podczas wywiadów twórcy unikali tego tematu. Kilkusekundowy urywek z prezentacji kulis prac nad produkcją sugerował, że będziemy mogli zmieniać m.in. takie części garderoby jak paski, rękawiczki, gogle czy pokrowce na dodatkowe magazynki. Czyżby kolejne nagrody do awansowania w multi? Czy może rozwinięcie idei perków wpływających na nasze statystyki?

Widzieliśmy grę Call of Duty: Ghosts - CoD prawdziwie nowej generacji - ilustracja #2

Tak jak miniseria Black Ops i World at War zaoferowały tryb Zombies, a trylogia Modern Warfare kooperacyjny Special Ops, nowa produkcja też zaserwuje swój unikalny tryb. Jednak podobnie jak w przypadku samego multiplayera, niewiele o nim wiemy.

Wspomniane wcześniej obrażenia środowiskowe wprowadzą sporo świeżości do multiplayera. Infinity Ward rozwija pomysł niebezpiecznych miejsc na mapach, pogłębiając aspekt taktyczny wieloosobowych starć. Plansze będą zmieniać się w trakcie rozgrywki, a gracze wykorzystają znajdujące się na nich obiekty. Przykładowo w jednej z lokacji będziemy mieć okazję celnym strzałem pozbawić oparcia ogromne bale drewna na wzgórzu, co zaowocuje nagłą i jakże bolesną śmiercią adwersarzy poniżej. Osobiście poruszyłem ten temat podczas rozmowy z Markiem Rubinem, który zapewnił, że mimo dania nam szansy znalezienia się w skórze Kevina samego w domu multiplayer pozostanie zbalansowany. Zmieniające się otoczenie ma zniechęcić potencjalnych kamperów i wymusić na uczestnikach zabawy dynamiczne dostosowywanie się do nowej sytuacji na mapie.

Jordan Jordan Dębowski Dębowski | GRYOnline.pl

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Dying Light 2 to po prostu więcej tego samego. Wiemy, bo graliśmy 4 godziny
Dying Light 2 to po prostu więcej tego samego. Wiemy, bo graliśmy 4 godziny

Przed premierą

Dying Light, najlepsza polska gra o zombie, czeka na sequel od 2015 roku i chyba się w końcu doczeka. Mieliśmy okazję zagrać w nowy tytuł Techlandu.

Saints Row 5 to nie jest Saints Row. To zupełnie nowa gra
Saints Row 5 to nie jest Saints Row. To zupełnie nowa gra

Przed premierą

Saints Row: Self Made, bo tak będzie się zwała „piątka” ma być grą bez szaleństwa, bez gumowych przyrodzeń i bez kiczu. Czy to ma sens? Wciąż szukam odpowiedzi na to pytanie, choć wstępnie mi się to podoba.

Enlisted - darmowy Battlefield, w którym i tak będziesz płacił
Enlisted - darmowy Battlefield, w którym i tak będziesz płacił

Przed premierą

Enlisted nie jest złą grą, ale ma złe korzenie. Albo raczej specyficzne, bo politykę free-to-play twórców War Thundera albo się akceptuje, albo nie. Ja nie jestem ich fanem, ale strzelało mi się tutaj lepiej niż w Battlefieldzie 5.