Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 11 kwietnia 2008, 09:43

autor: Patrycja Rodzińska

World in Conflict: Soviet Assault - pierwsze wrażenia - Strona 5

Po patetycznym, proamerykańskim World in Conflict przyszła pora na wsparcie w walce żołnierzy radzieckich. Nadchodzi Soviet Assault.

Multiplayer, który pozwolono mi zobaczyć, oferował rozgrywkę dla maksymalnie 16 graczy w trybie Domination, Assault i Tug-of-War. Pod flagą Związku Radzieckiego lub NATO. Podobnie jak w World in Conflict grać można było jako piechota, czołgami, helikopterami lub wsparciem. Magnus Jansen z ekipą pokazał tylko jedną mapę, o roboczej nazwie „mapa norweska”, która miała na celu rozwianie wątpliwości, co zdziałać może najnowsza wersja silnika graficznego o nazwie MassTech. Księżycowa noc, zorza polarna, śnieg skrzący się pod stopami piechoty, norweskie domki nad brzegiem morza jak z Bożonarodzeniowej pocztówki... Romantyczny klimat psuje nieco spadająca broń jądrowa i fakt, że wszystko wokół jest podatne na zniszczenia.

„Mapa norweska”, dostępna w kampanii wieloosobowej Soviet Assault.

Nastrój nostalgii wrócił wraz z posklejanym z fragmentów rozgrywki promocyjnym filmikiem Tobiasa Nymana z muzyką Osipova. Filmem w formie pocztówki radzieckiego żołnierza Aleksandra do ukochanej Yulji. Swoją drogą jest coś niezwykłego w rosyjskich piosenkach. Jak bardzo, według corocznych badań CBOS, nasza sympatia względem Rosjan byłaby chłodna, ciężko nie ulec ich nastrojowi.

... i mam nadzieję, że się Wam ten tekst podobał...

Pomimo pewnych obaw względem dodatku, zespół Massive Entertainment ujął mnie szczerością i dużym zaangażowaniem, jakie wkłada w tworzenie Soviet Assault, które mam nadzieję, nie rozmyje się w trakcie produkcji.

Patrycja „Soleil Noir” Rodzińska

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.