Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat World in Conflict: Soviet Assault

Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (13 marca 2009)

Piotr Doroń, 13 marca 2009, 11:20

„Wieści ze świata w telegraficznym skrócie” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: dodatek do F.E.A.R. 2 w pełni darmowy, europejski debiut World in Conflict: Soviet Assault, kolejne demo Call of Duty: World at War, Capcom planuje kolejne wznowienia klasycznych produkcji, plotki o kontynuacji Halo Wars i inne. Zapraszamy do lektury.

World in Conflict: Soviet Assault wyłącznie na PC

Piotr Doroń, 4 marca 2009, 08:10

Jak poinformował Ubisoft, World in Conflict: Soviet Assault, dodatek do dobrze przyjętego RTS-a World in Conflict, trafi na światowy rynek wyłącznie w wersji na komputery osobiste. Nie wiemy, co jest powodem podjęcia tak drastycznej decyzji.

World in Conflict: Soviet Assault już w marcu

Piotr Doroń, 22 stycznia 2009, 08:44

Francuska firma Ubisoft poinformowała, że World in Conflict: Soviet Assault – najnowsze dzieło szwedzkiego studia Massive Entertainment, zakupionego przez Ubi w listopadzie zeszłego roku – ukaże się na światowym rynku w marcu 2009 roku. Obawy co do anulowania produkcji okazały się zatem bezpodstawne.

Twórcy World in Conflict zajmą się grami MMO

Szymon Liebert, 14 listopada 2008, 13:08

Kilka dni temu informowaliśmy o przejęciu firmy Massive przez francuskiego wydawcę Ubisoft. Informacja ta była ulgą dla miłośników World in Conflict, w związku z którym szykowane jest rozszerzenie i konwersja. Sytuacja tych projektów była niepewna, wobec wcześniejszych problemów. Według ostatnich doniesień Massive zajmie się również nowym przedsięwzięciem, dość zgodnym z samą nazwą firmy.

Ubisoft kupuje twórców World in Conflict

Szymon Liebert, 11 listopada 2008, 11:22

Francuski potentat wydawniczy i producent gier, Ubisoft, ogłosił zakupienie studia Massive Entertainment, odpowiedzialnego chociażby za wysoko ocenianą grę World in Conflit. Tym samym, możemy mieć pewność, że potencjał utalentowanych skandynawskich twórców nie pójdzie na marne i już wkrótce ujrzymy rozszerzenie wyżej wspomnianego tytułu.

Vivendi UK kończy swoją działalność

Szymon Liebert, 5 września 2008, 10:29

Zgodnie z poprzednimi doniesieniami na początku wakacji sfinalizowany został finansowo-administracyjny proces połączenia Vivendi z Activision i przekształcenia zjednoczonych sił w nową markę – Activision Blizzard. Za tymi prawnymi posunięciami musiały w końcu pójść bezpośrednie zmiany – oddział Vivendi UK został zamknięty a znaczna część ekipy przeniosła się do londyńskiej siedziby Activision.

Studio odpowiedzialne za World in Conflict na sprzedaż

Marek Grochowski, 6 sierpnia 2008, 14:05

Potwierdziły się doniesienia z końca zeszłego miesiąca, jakoby na skutek połączenia z Activision koncern Vivendi miał wystawić na sprzedaż kilka ze swoich studiów. Jak dowiedział się serwis VideoGaming247, na pierwszy ogień poszła firma Massive Entertainment, odpowiedzialna za World in Conflict, która od teraz musi samodzielnie szukać wydawcy dla tworzonych przez siebie tytułów.

Activision tnie Vivendi - niepewna przyszłość Ghostbusters, World in Conflict, czy Brutal Legend

Filip Grabski, 29 lipca 2008, 11:08

Od trzech tygodni spółka Activision Blizzard oficjalnie istnieje na rynku elektronicznej rozrywki. I jak to bywa w przypadku tak olbrzymich połączeń – muszą nastąpić pewne istotne cięcia.

Efekty DirectX 10 na konsolach obecnej generacji są możliwe

Przemysław Zamęcki, 21 maja 2008, 08:22

Kiedy na deskach kreślarskich powstawały pierwsze konsole obecnej generacji, nikt jeszcze nie myślał o DirectX 10 jako integralnej części ich systemów. Zresztą API to (czyli zestaw funkcji wspomagających generowanie grafiki) i tak w zasadzie mogłoby dotyczyć jedynie Xboksa 360, który budową najbardziej zbliżony jest do architektury typowego peceta.

Nowe wieści o produktach Sierry - World in Conflict, Prototype, Ghostbusters i The Bourne Conspiracy

Przemysław Zamęcki, 29 kwietnia 2008, 07:53

W zeszłym tygodniu odbyła się impreza organizowana przez firmę Sierra, na której zaprezentowano dziennikarzom mnóstwo ciekawych informacji dotyczących jej przyszłych produktów. Do dnia wczorajszego na wiadomości te obowiązywało embargo, dzisiaj jednak już nic nie stoi na przeszkodzie, aby je zaprezentować. Sprawdźmy zatem, co ciekawego zaprezentowano na Sierra Spring Break 08.

World in Conflict doczeka się pierwszego dodatku

Przemysław Zamęcki, 27 marca 2008, 11:11

Wydana przed ponad sześcioma miesiącami strategia czasu rzeczywistego World in Conflict była z całą pewnością jedną z ciekawszych pecetowych propozycji ubiegłorocznej jesieni. W każdym razie graczom spodobała się na tyle, że oprócz zapowiadanej już wersji konsolowej, wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce będziemy mieli do czynienia pierwszym dodatkiem.

World in Conflict także na PlayStation 3

Piotr Doroń, 15 lutego 2008, 08:43

Firma Sierra Entertainment poinformowała, że konsolowa edycja strategii czasu rzeczywistego pod tytułem World in Conflict ukaże się nie tylko w wersji na Xboxa 360, ale także na PlayStation 3. Będzie zatem kolejną, po Command & Conquer: Red Alert 3, pozycją tego typu, która zostanie wydana na najnowszą platformę koncernu Sony.

World in Conflict w wersji na X360 dopiero w przyszłym roku

Artur Falkowski, 2 października 2007, 09:57

Gra World in Conflict w wersji na PC jest już od jakiegoś czasu na rynku i spotkała się z całkiem dobrym przyjęciem ze strony branżowych mediów (średnia ocen według serwisu GameRankings.com to 90,1%) oraz graczy. Trudno się więc dziwić, że posiadacze X360 niecierpliwią się już, czekając na obiecaną wersję wspomnianej produkcji wydaną na ich konsolę.

Pierwsza recenzja World in Conflict

Rafał Skierski, 10 września 2007, 10:33

World in Conflict to jedna z najbardziej oczekiwanych strategii czasu rzeczywistego w tym roku. O tym, że warto na nią czekać wiedzą wszyscy, którzy wypróbowali grywalne demo udostępnione niedawno. W piątek w serwisie IGN pojawiła się pierwsza recenzja tego RTS-a.

Line-up Vivendi Games na targi GC 2007

Marek Grochowski, 16 sierpnia 2007, 15:20

Zaledwie cztery potwierdzone tytuły figurują na liście pozycji, jakie zamierza pokazać w Lipsku odpowiedzialny za elektroniczną rozrywkę oddział koncernu Vivendi. Z myślą o niemieckich targach Games Convention 2007 kalifornijska firma przygotowuje ofertę złożoną z gier dla fanów strategii, strzelanin i platformówek.

Demo World in Conflict dostępne od 20 sierpnia

Piotr Doroń, 13 sierpnia 2007, 12:44

Studio Massive Entertainment potwierdziło wcześniejsze doniesienia dotyczące rychłej publikacji oficjalnej wersji demonstracyjnej gry World in Conflict. Odpowiedni plik zostanie udostępniony już za kilka dni.

World in Conflict w "złocie"

Artur Falkowski, 11 sierpnia 2007, 13:58

Sierra Entertainment, oddział Vivendi Games, poinformowała, że prace studia deweloperskiego Massive Entertainment nad strategią czasu rzeczywistego World in Conflict dobiegły końca. Produkcja uzyskała status „złoty” i powędrowała do tłoczni. Możemy więc spodziewać się, że ukaże się na rynku bez żadnych poślizgów czasowych.

Demo World in Conflict już niebawem

Marek Grochowski, 2 sierpnia 2007, 17:02

Lipiec upłynął wielu entuzjastom wojennych strategii na testowaniu bety gry World in Conflict. Fakt, że organizowane przez Massive Entertainment wydarzenie mamy już za sobą, nie oznacza jednak, że osoby pragnące zapoznać się z omawianym RTS-em będą zmuszone do wielotygodniowego oczekiwania na pełną wersję produktu.

World in Conflict: beta-testy rozpoczęte

Marek Grochowski, 11 lipca 2007, 19:45

Choć klient potrzebny do uruchomienia zaawansowanej wersji gry World in Conflict spóźnił się aż o dwa dni, autorzy omawianej strategii dotrzymali słowa co do terminu rozpoczęcia samych beta-testów ich dzieła. Każdy, kto zgłosił już chęć pomocy w sprawdzaniu produktu grupy Massive Entertainment, może bez większych przeszkód oddać się multiplayerowej rozgrywce.

Berliński mur w World in Conflict z certyfikatem autentyczności

Krystian Smoszna, 4 lipca 2007, 09:25

Informacja o tym, że w kolekcjonerskich edycjach gry World in Conflict znajdą się fragmenty muru berlińskiego, wywołała lawinę sceptycznych komentarzy w Internecie. Mało kto wierzył, że szwedzka firma Massive Entertainment faktycznie wrzuci do pudełek autentyczny gruz ze stolicy Niemiec. Twórcy programu postanowili zatem dowieść, że mówią prawdę.

Autentyczny kawałek muru berlińskiego w edycji kolekcjonerskiej World in Conflict

Radosław Grabowski, 23 czerwca 2007, 10:55

III Wojna Światowa czeka w grze World in Conflict nie tylko posiadaczy komputerów osobistych – wczoraj poinformowaliśmy o oficjalnym potwierdzeniu konwersji, przeznaczonej dla Xboxa 360. Natomiast dziś mamy pierwsze wiadomości, dotyczące pecetowej edycji kolekcjonerskiej niniejszego RTS-a. Jej premiera nastąpi równolegle z debiutem wersji standardowej, czyli we wrześniu bieżącego roku.

World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią

Krystian Smoszna, 22 czerwca 2007, 10:50

Gdy w ubiegłym tygodniu koncern Sierra Entertainment, Inc. potwierdził plotki o planach stworzenia konwersji gry World in Conflict, nie wspomniano ani słowem o jej dacie premiery. Biorąc pod uwagę, że studio Massive nie zakończyło jeszcze prac nad pierwowzorem, wyraziliśmy wówczas przekonanie, że produkt trafi do sklepów dopiero w 2008 roku. Dziś wiemy już, że stanie się on dostępny wcześniej.

World in Conflict kolejnym RTS-em na konsoli Xbox 360

Krystian Smoszna, 13 czerwca 2007, 13:45

Użytkownicy konsoli Xbox 360 otrzymają kolejną strategię czasu rzeczywistego. Tym razem będzie to konwersja gry o nazwie World in Conflict, która do dziś mogliśmy określać mianem tzw. tytułu ekskluzywnego na PC.

"Zburzyć Mur" - akcja promująca World in Conflict startuje jutro

Artur Falkowski, 31 maja 2007, 14:21

Jak informowaliśmy was w ubiegłym tygodniu, pierwszego czerwca rozpoczynają się zamknięte betatesty oczekiwanej przez wielu fanów strategii czasu rzeczywistego, World in Conflict. Jak się jednak okazało, to nie koniec atrakcji przygotowanych przez Sierra Entertainment.

Wg Martina Walfisza World in Conflict pasuje do konsol PlayStation 3 i Xbox 360

Katarzyna Grysiewicz, 22 maja 2007, 14:54

Na początku bieżącego miesiąca przekazaliśmy Wam nieoficjalne informacje, jakoby gra World in Conflict miałaby się pojawić na najnowszych konsolach marki Sony i Microsoft. W ostatnim wywiadzie udzielonym serwisowi ComputerAndVideoGames Martin Walfisz, szef Massive Entertainment, przedstawił swoje zainteresowanie tym tematem.

World in Conflict na konsolach?

Krystian Smoszna, 9 maja 2007, 07:31

Na łamach serwisu BritXbox pojawiła się wczoraj interesująca plotka dotycząca gry World in Conflict. Z informacji uzyskanych przez twórców witryny wynika, że produkt firmy Massive Entertainment doczeka się konwersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict

Radosław Grabowski, 5 kwietnia 2006, 07:07

Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.

Więcej szczegółów, dotyczących World in Conflict - nowej gry twórców Ground Control

Radosław Grabowski, 1 kwietnia 2006, 09:32

Wprawdzie od kilku godzin mamy kwiecień, ale szwedzka firma Massive Entertainment nie zapowiedziała jeszcze oficjalnie swojej kolejnej gry z gatunku RTS pt. World in Conflict, o której pisaliśmy w miniony wtorek. Niemniej jednak dyrektor zarządzający skandynawskiego studia, czyli Martin Walfisz, postanowił zdradzić nieco szczegółów redakcji magazynu PC Zone.

Nowa gra typu RTS twórców serii Ground Control nazywa się World in Conflict

Radosław Grabowski, 28 marca 2006, 07:07

Czerwcowy numer magazynu PC Gamer ma zawierać zapowiedź kolejnej części jednej ze słynnych serii gier typu RTS. Natomiast w egzemplarzu majowym znalazła się informacja, dotycząca nowego projektu twórców marki Ground Control. Dotąd przedsięwzięcie developerów z Massive Entertainment realizowane było w głębokiej tajemnicy, aczkolwiek na pewien trop wpadliśmy już w trakcie ubiegłorocznych wakacji.