Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 11 kwietnia 2008, 09:43

autor: Patrycja Rodzińska

World in Conflict: Soviet Assault - pierwsze wrażenia - Strona 4

Po patetycznym, proamerykańskim World in Conflict przyszła pora na wsparcie w walce żołnierzy radzieckich. Nadchodzi Soviet Assault.

W dotarciu do nagrań, które pokazałyby nam, jak komunikowali się radzieccy żołnierze przy pomocy wojskowych radiostacji, pomógł nam szwedzki wywiad. Chodziło o uchwycenie tej dyscypliny komunikacyjnej, zupełnie różnej, niż ta amerykańska – opowiada Christofer Emgard.

Nad Sowieckim Szturmem w samym Malmo pracuje, nie licząc załogi angielskiego Swordfish Studios, która zajmuje się wersją konsolową gry, około 130 osób. U Massivów można znaleźć kilku Rosjan, jak choćby Simona Koudriavtseva, który nagrywa głosy radzieckich żołnierzy.

Simon Koudriavtsev, z pochodzenia Rosjanin. Dba o dźwięki i głosy w Soviet Assault.

W kampanii single-playerowej w rosyjski klimat wprowadzą graczy nastrojowe przerywniki filmowe Tobiasa Nymana, opatrzone zarówno muzyką głównego kompozytora Massive Entertainment Ola Strand, jak też tradycyjnymi rosyjskimi utworami. W dodatku znajdą się utwory skomponowane specjalnie na potrzeby WiC:SA przez Ola, ale też kompozycje m.in. mistrza bałałajki i dyrektora Rosyjskiej Orkiestry Narodowej Nikolaia Osipova.

Ola Strand, kompozytor ścieżki dźwiękowej.

Na osłodę informacyjnego embargo, zaprezentowano film oraz nową mapę w trybie rozgrywki wieloosobowej.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.