Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 5 lutego 2007, 12:45

autor: Artur Falkowski

Jade Empire: Edycja Specjalna - przed premierą - Strona 3

Po wielu miesiącach oczekiwań posiadacze komputerów PC również będą mogli wkroczyć do Jade Empire. Jako nagrodę za cierpliwość otrzymają szereg ulepszeń i modyfikacji, którym poddano pierwotną produkcję.

Przeczytaj recenzję Jade Empire - recenzja gry

Jeżeli już jesteśmy przy walce, warto wspomnieć o kolejnej istotnej zmianie, mianowicie o poziomie trudności i inteligencji przeciwników. Wiele osób, które miały kontakt z pierwotną wersją uskarżało się bowiem na to, że gra była zbyt łatwa i większość starć można było ukończyć szybkim wciskaniem jednego przycisku. Autorzy wzięli sobie te uwagi do serca i lepiej zbalansowali system walki. Ponadto, wykorzystując moc obliczeniową komputerów, zwiększyli liczbę przeciwników, którzy w danym momencie przypuszczają atak na naszego bohatera. Mało tego. Dla wytrawnych graczy przewidziano nawet dodatkowy, najwyższy poziom trudności, który ma stanowić nie lada wyzwanie.

Edycja specjalna wzbogacona zostanie również o dwa nowe style walki: Iron Palm i Viper. Ten pierwszy cechować się będzie silnymi i brutalnymi atakami przywodzącymi na myśli walki sumo, podczas gdy drugi oprze się na niszczeniu możliwości przeciwników poprzez paraliż bądź zatrucie. Ponadto zwiększono bestiariusz o kilka nowych potworów, z którymi przyjdzie zmierzyć się naszym bohaterom. Na dokładkę twórcy postanowili dorzucić do gry mapę świata z zaznaczeniem lokacji, w której aktualnie znajduje się bohater.

Jeżeli odpowiednio pokierujemy działaniami naszego bohatera, ten urokliwy demon dołączy do naszego oddziału.

To by było na tyle, jeżeli chodzi o różnice. Teraz kilka uwag poświęćmy samej grze i tym jej elementom, które nie zostały zmienione w stosunku do oryginału. Ponieważ jednak na łamach naszego serwisu znajdują się już informacje odnośnie pierwotnej wersji, ograniczymy się do podania kilku najważniejszych elementów. Zainteresowanych zgłębieniem tematu odsyłamy natomiast do recenzji konsolowej wersji Jade Empire.

Naszą przygodę rozpoczynamy od wyboru bohatera. Podobnie jak w grach z serii KOTOR, nie mamy możliwości wygenerowania własnej postaci. Wybór jest jednak na tyle przemyślany, że każdy znajdzie wśród oferowanych bohaterów takiego, który najbardziej mu odpowiada. Warto zaznaczyć, że twórcy umożliwią również grę Mnichem Zengiem, który był dostępny dotąd jedynie w specjalnej, limitowanej edycji gry na Xboksa.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.