Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 5 lutego 2007, 12:45

autor: Artur Falkowski

Jade Empire: Edycja Specjalna - przed premierą - Strona 2

Po wielu miesiącach oczekiwań posiadacze komputerów PC również będą mogli wkroczyć do Jade Empire. Jako nagrodę za cierpliwość otrzymają szereg ulepszeń i modyfikacji, którym poddano pierwotną produkcję.

Przeczytaj recenzję Jade Empire - recenzja gry

Sporą część gry poświęcimy na dialogi z napotkanymi postaciami.

Poza oprawą graficzną znacznym modyfikacjom poddano system walki, który pierwotnie stworzony został z myślą o sterowaniu joypadem. Musicie bowiem wiedzieć, że starcia w Jade Empire rozgrywane są w czasie rzeczywistym i mają więcej wspólnego z bijatykami niż grami RPG. Nasi bohaterowie znają tajniki kilku różnych sztuk walki, które mogą wykorzystywać do zadawania przeróżnych ciosów i łączenia ich w kombinacje. Mają nawet możliwość rozpoczynania ataku uderzeniami jednego stylu, by po chwili zmienić go na następny i nim właśnie zakończyć combo. W pierwotnej wersji gry ciosy zadawało się odpowiednimi przyciskami, a style zmieniało za pośrednictwem krzyżaka. W pecetowej odsłonie ataki podporządkowano przyciskom myszki w ten sposób, że za lekkie, szybkie uderzenie odpowiada lewy, natomiast pod prawym kryją się potężniejsze i wolniejsze, a tym samym trudniejsze do zablokowania ciosy. Wciskając oba jednocześnie, odpalimy atak obszarowy przydatny w sytuacjach, kiedy otoczy nas grupa przeciwników. Style walki będzie można natomiast podporządkować kolejnym numerom na klawiaturze. Pozwoli to na szybkie przełączanie się pomiędzy nimi. Warto dodać, że postacią kierować będziemy standardowo za pomocą klawiszy W, A, S, D. Nic też nie będzie stało na przeszkodzie, by do gry użyć podłączonego do komputera pada.

Walka to czy dyskoteka?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.