Recenzje gry Jade Empire: Edycja Specjalna

Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2007
Jade Empire: SE, gra dwa lata temu nowatorska, choć i wówczas krytykowana za to i owo, ukazuje się wreszcie na PC. Czy ktokolwiek, kogo fascynują gry RPG może pozwolić, by taka okazja wyśliznęła mu się z rąk?

Jade Empire - recenzja gry
recenzja gry21 lipca 2005
Jade Empire przypomina z pozoru KOTOR-a, ale już na samym początku przekonamy się, że pomiędzy tymi grami jest bardzo wiele różnic. Choćby dlatego, że akcja rozgrywa się w orientalnym świecie do złudzenia przypominającym starożytne Chiny.
Zapowiedzi gry Jade Empire: Edycja Specjalna

Jade Empire: Edycja Specjalna - przed premierą
zapowiedź gry5 lutego 2007
Po wielu miesiącach oczekiwań posiadacze komputerów PC również będą mogli wkroczyć do Jade Empire. Jako nagrodę za cierpliwość otrzymają szereg ulepszeń i modyfikacji, którym poddano pierwotną produkcję.

Jade Empire - przed premierą
zapowiedź gry14 września 2004
"Dobrze pamiętam kiedy po raz pierwszy zetknąłem się z tą grą. Było to prawie 2 lata temu, w siedzibie BioWare, gdzie pracowałem nad polską wersją Neverwinter Nights..."
Przeczytaj również:

Recenzja Lies of P: Overture. Dodatek, który nie wyciągnął wniosków z błędów podstawki
recenzja gry14 czerwca 2025
Dodatek do Lies of P został ujawniony podczas SGF 2025 i od razu oddany w ręce graczy. Round8 Studio oferuje nam więcej soulslike’a o Pinokiu, ale zdało się zapomnieć, że skądinąd znakomita "podstawka" miała wady, które wypadałoby poprawić.

Recenzja polskiego RPG Tainted Grail: The Fall of Avalon. O takiej fabule Skyrim może tylko pomarzyć
recenzja gry30 maja 2025
Porównania do Skyrima dobrze się sprzedają, ale Tainted Grail: The Fall of Avalon to inna kategoria wagowa. Jest mniejszym RPG – a jednocześnie większym, bardziej ludzkim. I jego opowieść chce się poznać w całości.

Recenzja Elden Ring: Nightreign. Bez kompromisów, litości i prowadzenia za rączkę
recenzja gry28 maja 2025
Początkowo miałem co do Elden Ring: Nightreign wątpliwości. Obawiałem się, że nowa pętla rozgrywki będzie monotonna, a cały pomysł szybko straci impet. Po kilkudziesięciu godzinach rozgrywki widzę, że FromSoftware zaryzykowało – i to się opłaciło.