Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 grudnia 2003, 12:24

autor: Piotr Deja

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - przed premierą - Strona 7

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark to drugi oficjalny dodatek do gry z gatunku cRPG Neverwinter Nights osadzonej w realiach dobrze znanego miłośnikom fantasy świata Forgotten Realms.

Mithralowy Golem

Konstrukt mocy tak wielkiej, że Żelazny Golem może być tylko doń dodatkiem. Mithralowy Golem jest najpierw tworzony z żelaza, które później poprzez potężną magię polimorfowane jest w najlepszy i praktycznie niezniszczalny metal – mithral. Golemy tego rodzaju są niezwykle kosztowne w wykonaniu, ale przydają się bardzo: świecą tak dobrze, że nie potrzebujesz światła gdy chcesz w nocy coś przeczytać, a do tego równie dobrze zamieniają twych wrogów w bezkształtną, mięsną papkę.

Pajęczy Demon

Jeśli słyszysz ocieranie się chitynowego pancerza o pobliskie skały, może to oznaczać tylko jedno – nadchodzi jedna z najbardziej przerażających bestii Podmroku. Ohydny pysk z szeregiem błyszczących kolców i z połyskującymi szczękami co chwila wydaje dźwięki skrobania i mlaskania, kiedy ten olbrzymi drapieżnik podkrada się pod swą ulubioną zwierzynę – demony. O tych strasznych potworach wiadomo tylko tyle, że są wielkości czerwonego smoka i polują w grupach. Nic nie może powstrzymać roju ogromnych, pajęczych Bebilithów – na tym świecie, lub na jakimkolwiek innym.

Piotr „Ziuziek” Deja

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.