Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 grudnia 2003, 12:24

autor: Piotr Deja

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - przed premierą - Strona 3

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark to drugi oficjalny dodatek do gry z gatunku cRPG Neverwinter Nights osadzonej w realiach dobrze znanego miłośnikom fantasy świata Forgotten Realms.

Bestiariusz

Azer

Typowy dzień Azera zaczyna się od obudzenia się, umycia zębów, wypicia filiżanki kawy i zapalenia sobie głowy. Jakkolwiek dziwnie by to wyglądało, tak właśnie jest – Azerzy chodzą ciągle z głową w ogniu. W sumie nie wiadomo czego można się spodziewać po ludziach rasy, która zdołała stworzyć własną cywilizację i kulturę, a którym jednocześnie głowy ciągle się palą. Jeśli moja głowa by się paliła, to nie zdołałbym stworzyć niczego, kulturalnego w szczególności, a szukałbym raczej najbliższego zbiornika wodnego.

Beholder

Mówi się, że kiedy ciało śpi, umysł dryfuje poprzez nieznane lądy. Ziemie te mogą pokazywać mglistą przyszłość, mroczną przeszłość lub odległe, oddalone światy. Czasami umysł natrafia na miejsce zbyt przerażające, by móc objąć je świadomością i pojąć, iż coś tak strasznego może w ogóle istnieć. Takie miejsca przemierzane są przez Beholdery. Te okrutne wytwory magii i zła nie mogą być oglądane świadomie, gdyż wtedy umysł nieszczęśnika zostaje roztrzaskany na kawałki. To wynaturzenia najgorszej natury, miejsca ich pobytu są jak ropiejące rany na ciele świata.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.