Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Diablo IV Przed premierą

Przed premierą 2 listopada 2019, 12:09

autor: Hubert Sosnowski

Opublikował kilka opowiadań w prasie. Miłośnik gier, książek i sportów walki.

Diablo 4 wygląda jak Diablo, którego zawsze chcieliśmy

Hell, it's about time – powiedział Findlay w zwiastunie StarCrafta 2 i ten cytat idealnie pasuje do sytuacji Blizzarda. Możliwe, że Diablo 4 będzie takim hack'n'slashem, o jakim zawsze marzyliśmy i pozwoli nam wybaczyć firmie wszystkie potknięcia.

Zapowiadana premiera gry: jeszcze nie ogłoszona.

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

DIABLO 4 W SKRÓCIE:

  1. Hack'n'slash w rzucie izometrycznym (nie wiem jak Wy, ale ja odetchnąłem z ulgą)
  2. Gra wyjdzie na PC, PS4 i Xboksa One
  3. Rozbudowany komponent sieciowy przypominający Path of Exile, Destiny, czy Guild Wars
  4. Będziemy mogli grać solo, ale czy offline? - nie wiadomo
  5. Blizzard wrzucił Diablo 4 w otwarty świat
  6. Wracają słowa runiczne
  7. System rozwoju postaci łączy Diablo III i Diablo II
  8. Wraca mrok i zło
  9. I broń. Naprawdę. Dużo. Broni.

Blizzard ma sporo do odpokutowania. I do udowodnienia. W ostatnim czasie ich sumienie obciążyły kolejne wizerunkowe wpadki. Gracze nie byli zachwyceni Battle for Azeroth, Heroes of the Storm umiera na naszych oczach, Diablo III ocalono, ale za późno, dzięki czemu grze wyrosła konkurencja w postaci Path of Exile. Diablo Immortal zaprezentowano w beznadziejnym momencie. Do tego doszły kontrowersje związane z traktowaniem pracowników, a ostatnio Zamieć dostarczyła nam medialny gwóźdź do własnej trumny, czyli aferę z Blitzchungiem, którą komentatorzy żywili się przez kilka dobrych tygodni. I może to prawda, że dawnego Blizzarda, tego przyjaznego graczom, już nie ma. Ale możliwe też, że studio powoli wygrzebuje się z dołka. Na pewno zaś wie, jak rozpalić w nas oczekiwania. Bo Diablo 4 wygląda, jak to marzenie o hack'n'slashu totalnym, do którego wzdychaliśmy od czasu zapowiedzi Diablo II.

Ta seria od zawsze miała jeden problem. Jak dobre nie okazywałyby się kolejne odsłony, nigdy nie realizowały tych obietnic, na których graczom zależało. Klany, gildie, porządne PvP czy jakieś większe zmiany w formule, bez naruszania ducha serii – tego brakowało albo pojawiało się w kalekiej formie. To dalej dobre gry, które rewolucjonizowały i usprawniały gatunek, ale o problemach, z którymi borykało się Diablo III krążą już legendy. I ktoś tu odrobił lekcje, wyciągnął wnioski. Wszystkie znaki na niebie i ziemi – a przede wszystkim BlizzConowe prezentacje – na to wskazują.

Tekst powstał na bazie materiałów wypuszczonych przez Blizzard 1 listopada – konferencji, zwiastunów, gameplayu i relacji z dema. Rozkład jazdy opublikowany na stronie wskazuje, że gdy czytacie ten tekst, mogą pojawić się kolejne szczegóły, których nie mieliśmy szans uwzględnić w tekście.

Podróż przez mrok

Stereotypowe spojrzenie na Diablo i wszelkie pokrewne diabloidy jest takie, że to po prostu festiwal grindu i zbierania sprzętu, przez który zaklikano na śmierć wiele myszek. I prawda, że uzależniający gameplay stanowi powód, dla którego wracamy po kolejną działkę. Tyle, że to nie wszystko. Bo o wyjątkowości pierwszych dwóch odsłon Diablo stanowiło coś jeszcze. Coś bardzo ważnego, co umknęło ekipie Jaya Willsona, gdy z dumą ogłaszał Diablo III. Gotycki horror rozwodniono bliskowschodnimi tropami i superbohaterskimi podtekstami – nasi protagoniści to praktycznie pół-bogowie, a ludzkość jest owocem mezaliansu demonów i aniołów.

Blizzarda pierwszy krok do odkupienia – Diablo 4 wygląda jak Diablo marzeń - ilustracja #1
Trochę się zrobiło kolorowo, ale to tylko na chwilę.

Przełożyło się to na zmiękczoną estetykę i kreskówkowy wymiar mroku, który pasował bardziej do baśniowego Darksiders czy Warcrafta niż Diablo. Pamiętam, kiedy pierwszy raz odpalałem Diablo II. Dziecięcy umysł był bardziej podatny na grozę bijącą z ekranu, ale nawet po latach pozostaje to samo wrażenie. Ta opowieść była wędrówką przez gęsty mrok i zepsucie. Była podróżą do piekła i na zatracenie. Działała na zmysły, smakowała gorzko i pokazywała, że nawet największego siłacza i najszlachetniejszą duszę można złamać i zepsuć.

I wygląda na to, że Blizzard wreszcie przypomniał sobie, jak to się robi. Filmowy trailer pokazuje, że Diablo 4 nie bierze jeńców. Wrócił mrok, prawdziwy, okrutny i krwawy okultyzm, ludzie są podli i zdradzieccy, a grozę podszyto także sporą dozą body horroru oraz lekką nutką perwersji. Ale czego się spodziewać po opowieści, w której centrum osadzono Lilith – córę Mephisto i stwórczynię Sanktuarium. Niewiele jeszcze wiadomo o szczegółach, ale zaczynam się zastanawiać – jaką dokładnie odegra ona rolę w fabule. Czy demonica będzie tylko kolejnym bossem do ubicia, czy też może kimś więcej? Kimś, kto zasieje w głowach naszych bohaterów wątpliwości? W końcu człowiek w zwiastunie przywołuje czarcicę, by prosić ją o pomoc i protekcję, a nie po to, by natychmiast sprowadziła na ten świat zniszczenie (zresztą w piekielnej rodzinie jest już specjalista od tego zagadnienia – Bhaal).

I ciężko mu się dziwić – zdziesiątkowana przez konflikt Niebios i Piekieł ludzkość nie ma się do kogo zwrócić. Niebo zamknęło bramy i odwróciło się od reszty Stworzenia. A Lilith skorzystała z okazji. Apokaliptyczny wpływ nowej władczyni ma być odczuwalne na każdym kroku. Zobaczymy skutki jej panowania i wpływ na ludzką naturę. Twórcy zapowiedzieli, że będzie to najbardziej immersyjna odsłona serii, w której gracze przemierzą zrujnowany świat przesycony gotycką grozą, biblijnymi motywami i zwykłą, ludzką podłością. Mam też przeczucie, że ujrzymy dużo więcej szarości, niejednoznaczności – może nawet podczas konfliktu z głównymi przeciwnikami.

Blizzarda pierwszy krok do odkupienia – Diablo 4 wygląda jak Diablo marzeń - ilustracja #2
Scenerie robią bardzo dobre pierwsze wrażenie. Jest mrocznie.

Tak, dokładnie, wraca zepsucie, wraca krew, przemoc, chrześcijańska symbolika i pentagramy. Pewnie odrobina egzotyki wkradnie się tu i tam, ale zarówno zwiastun jak i fragmenty rozgrywki odcinają się grubą krechą od estetyki części trzeciej. Wielkimi literami krzyczą: witajcie w piekle. Nad otchłanią. I obiecują, że zejdziemy jeszcze głębiej.

TWOIM ZDANIEM

Podobała Ci się zapowiedź Diablo 4?

Tak
92%
Nie
8%
Zobacz inne ankiety
Widziałem Cyberpunk 2077 i wiem, czego CDPR nie udało się dopracować
Widziałem Cyberpunk 2077 i wiem, czego CDPR nie udało się dopracować

Przed premierą

Powiem coś kontrowersyjnego. Na pokazie Cyberpunka 2077 w Kolonii zobaczyłem diablo imponującą grę, ale po prostu grę. Taką, która w pewnych momentach, owszem, zachwyca, ale w innych zwyczajnie irytuje i rozczarowuje.

Baldur’s Gate 3 naszych marzeń – czego oczekujemy od powrotu legendy RPG?
Baldur’s Gate 3 naszych marzeń – czego oczekujemy od powrotu legendy RPG?

Przed premierą

Wiedzieliśmy, że Baldur's Gate powróci. Teraz, kiedy wiemy, że robi to Larian Studios, możemy odetchnąć. Jednocześnie nic nie stoi na przeszkodzie, by pogdybać i pomarzyć o tym tytule. W końcu to gra, bez której wielu z nas by tu nie było.

Umbra - nowy RPG akcji na Cry Engine i z otwartym światem
Umbra - nowy RPG akcji na Cry Engine i z otwartym światem

Przed premierą

W chwili, kiedy oczy całego świata zwrócone są na Wiedźmina 3: Dziki Gon, na Kickstarterze o swoje „być albo nie być” walczy Umbra – szalenie intrygująco zapowiadające się RPG akcji, pełne pomysłów rodem z najśmielszych marzeń fanów gatunku.

Komentarze Czytelników (121)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
02.11.2019 23:05
Yakaart
3
odpowiedz
Yakaart
6
Centurion

Właśnie skończyłem oglądać wywiad Rhykkera z jednym z devsów, poniżej zebrałem to co najciekawsze odnośnie Diablo 4. Rozszerzenie tego o czym jest artykuł.

- Otwarty świat to już wiemy z artykułu
- Już teraz wiadomo że oprócz 5 podstawowych klas będą kolejne. Będą one zawarte w dużych dodatkach które będą wychodzić.
- Dodatki oprócz klas będą zawierać kolejne regiony, rozszerzenie kampani itd. Będą też podnosić max level postaci.
- Będzie crafting, rzekomo czas poświęcony na zdobywanie materiałów ma być tego warty.
- Kampania nie będzie tym czym była w poprzednich częściach z podziałem na akty, z zdedykowanymi mapami. Będzie niejako zaimplementowana w otwarty świat
- Kampanie będziesz mógł w całości przejść solo aczkolwiek będziesz mogł też do niej zaprosić znajomego/znajomych.
- Otwarty świat będzie współdzielony z innymi graczami, prywatne będą dungeony
- Gra będzie zawierać World Bossy
- Gra nie będzie posiadać poziomów trudności, nie tak jak w poprzednich częściach. Poziomy trudności będą posiadać tylko dungeony etc.
- Nie będzie handlu takiego jak w Diablo 2. Będą natomiast itemy które będzie można sobie przekazywac w określonym czasie po ich zdobyciu, będą też grupa itemów które będzie można przekazać w nieokreślonym czasie po zdobyciu ale raz przekazane itemy nie będą mogłbyć znów przekazywane. Najpotężniejsze itemy nie będą handlowalne
- Bedą leaderbordy ale na chwilę obecną nic więcej na ten temat
- Jeżeli chodzi o buildy postaci i ich użyteczności dla grupy to mniej więcej na takiej zasadzie jak w diablo 3. Nie będzie buildów które mają np. tylko leczyć innych graczy. Każdy build ma dawać nam możliwość interakcji z mobami, jeżeli nie będzie to dps to np. stunowanie itp.
- Ma być coś na wzór kostki horradrimów
- Będą oczywiście itemy setowe oraz legendarne ale będą również mityczne (najpotężniejsze)
- Magic find nie będzie w formie affixu, nie będziemy zmuszani do wyboru czy item ma mieć magic find czy np. atak. Nie chcą aby gracz musiał wybierac czy chce zabijać szybciej czy mieć większe szanse na dropa
- Na chwilę obecną po śmierci zrzucasz z siebie część złota, musisz potem biec to podnieść
- Dużo więcej możliwości w trakcie tworzenia postaci i jej customizacji

Najciekawszy fragment

- Wiemy że gra nie wyjdzie w najbliższym czasie, w najbliższym nawet jak na "standardy Blizzarda, 10 lat?"
- Miejmy nadzieję że nie.

Cały wywiad poniżej od 47 minuty.

https://www.twitch.tv/videos/502745002

Jednego jestem pewien ale to było wiadomo na długo przed zapowiedzią gry (z wielu powodów) - gra wyjdzie za kilka lat.
Nie sugerujcie się tym że jest info że wyjdzie na obecną generację konsol. Przede wszystkim nie oznacza to że oznacza to iż wyjdzie przed pojawieniem się kolejnej generacji konsol. Blizzard może wydać za za 4 lata grę na nowe jak i na starsze konsole w celu zmaksymalizowania zysków bądź po prostu w jakiś sposób wytłumaczyć graczom że nie wyjdzie na ps4 i xbox one.

post wyedytowany przez Yakaart 2019-11-02 23:12:43
02.11.2019 17:03
michaukowski
odpowiedz
1 odpowiedź
michaukowski
7
Centurion

Jak sam autor tekstu wspomniał, wiele rzeczy może jeszcze pójść nie tak. Jestem jednak dobrej myśli. Blizzard jest teraz w takim dole wizerunkowym, że musieliby być totalnymi ignorantami, aby odepchnąć od siebie ostatnią deskę ratunku, jaką jest Diablo 4. Oby tego nie zaprzepaścili, a będzie dobrze.

02.11.2019 17:40
odpowiedz
3 odpowiedzi
krykry
9
Chorąży

Dodali do gry mounty aby je spieniężyć na wzór WoWa...
Co z tym idzie prawdopodobnie postacie będą biegać w tempie vaniliowym bez żadnych speedboostów co będzie miało wymusić korzystanie z mountów.

02.11.2019 20:07
odpowiedz
Bri
104
Hekatonhejr

Grałem we wszystkie i wszystkie mi się podobały (może jedynka najmniej) - więc tej nie odpuszczę.

02.11.2019 20:13
Azaziz
😂
odpowiedz
3 odpowiedzi
Azaziz
22
Centurion

Autor chyba dał się ponieść emocjom. Jeszcze z 2 lata pewnie do premiery.

02.11.2019 20:30
UrBan1212
odpowiedz
UrBan1212
21
Generał
9.5

Hype prawie tak duży jak przy Cyberpunk 2077. A może i większy?

02.11.2019 23:05
Yakaart
3
odpowiedz
Yakaart
6
Centurion

Właśnie skończyłem oglądać wywiad Rhykkera z jednym z devsów, poniżej zebrałem to co najciekawsze odnośnie Diablo 4. Rozszerzenie tego o czym jest artykuł.

- Otwarty świat to już wiemy z artykułu
- Już teraz wiadomo że oprócz 5 podstawowych klas będą kolejne. Będą one zawarte w dużych dodatkach które będą wychodzić.
- Dodatki oprócz klas będą zawierać kolejne regiony, rozszerzenie kampani itd. Będą też podnosić max level postaci.
- Będzie crafting, rzekomo czas poświęcony na zdobywanie materiałów ma być tego warty.
- Kampania nie będzie tym czym była w poprzednich częściach z podziałem na akty, z zdedykowanymi mapami. Będzie niejako zaimplementowana w otwarty świat
- Kampanie będziesz mógł w całości przejść solo aczkolwiek będziesz mogł też do niej zaprosić znajomego/znajomych.
- Otwarty świat będzie współdzielony z innymi graczami, prywatne będą dungeony
- Gra będzie zawierać World Bossy
- Gra nie będzie posiadać poziomów trudności, nie tak jak w poprzednich częściach. Poziomy trudności będą posiadać tylko dungeony etc.
- Nie będzie handlu takiego jak w Diablo 2. Będą natomiast itemy które będzie można sobie przekazywac w określonym czasie po ich zdobyciu, będą też grupa itemów które będzie można przekazać w nieokreślonym czasie po zdobyciu ale raz przekazane itemy nie będą mogłbyć znów przekazywane. Najpotężniejsze itemy nie będą handlowalne
- Bedą leaderbordy ale na chwilę obecną nic więcej na ten temat
- Jeżeli chodzi o buildy postaci i ich użyteczności dla grupy to mniej więcej na takiej zasadzie jak w diablo 3. Nie będzie buildów które mają np. tylko leczyć innych graczy. Każdy build ma dawać nam możliwość interakcji z mobami, jeżeli nie będzie to dps to np. stunowanie itp.
- Ma być coś na wzór kostki horradrimów
- Będą oczywiście itemy setowe oraz legendarne ale będą również mityczne (najpotężniejsze)
- Magic find nie będzie w formie affixu, nie będziemy zmuszani do wyboru czy item ma mieć magic find czy np. atak. Nie chcą aby gracz musiał wybierac czy chce zabijać szybciej czy mieć większe szanse na dropa
- Na chwilę obecną po śmierci zrzucasz z siebie część złota, musisz potem biec to podnieść
- Dużo więcej możliwości w trakcie tworzenia postaci i jej customizacji

Najciekawszy fragment

- Wiemy że gra nie wyjdzie w najbliższym czasie, w najbliższym nawet jak na "standardy Blizzarda, 10 lat?"
- Miejmy nadzieję że nie.

Cały wywiad poniżej od 47 minuty.

https://www.twitch.tv/videos/502745002

Jednego jestem pewien ale to było wiadomo na długo przed zapowiedzią gry (z wielu powodów) - gra wyjdzie za kilka lat.
Nie sugerujcie się tym że jest info że wyjdzie na obecną generację konsol. Przede wszystkim nie oznacza to że oznacza to iż wyjdzie przed pojawieniem się kolejnej generacji konsol. Blizzard może wydać za za 4 lata grę na nowe jak i na starsze konsole w celu zmaksymalizowania zysków bądź po prostu w jakiś sposób wytłumaczyć graczom że nie wyjdzie na ps4 i xbox one.

post wyedytowany przez Yakaart 2019-11-02 23:12:43
02.11.2019 23:25
1
odpowiedz
1 odpowiedź
pooh77
5
Legionista

Nie. Jeśli wszystko zmierza w kierunku gry sieciowej to nawet Diablo już dla mnie nie będzie...

Nie lubię, nie chcę, nie potrzebuję gier sieciowych, żadnych kooperacji!

Dla mnie ostatnim świetnym H&S był Titan.

02.11.2019 23:45
WolfDale
😒
odpowiedz
4 odpowiedzi
WolfDale
24
Poszukiwacz Małego Wansy

Nie dajcie się omamić pozorami. W tym nie będzie nawet połowy szatana jaki był w Diablo I & II.

03.11.2019 02:07
VanDust
odpowiedz
VanDust
77
Generał

Coming Soon ! ! !
...znaczy się 2021-2022 ;)

03.11.2019 06:36
1
odpowiedz
d1mariusz
28
Chorąży

Zobaczył kilka sekund filmiku, naczytał się reklamy producenta i już wpada w zachwyty. Trochę umiaru radzę i poczekać do gry z takimi ocenami. Ja myślę że to będzie kolejna popierdólka w stylu D3.

03.11.2019 08:50
lolmaster
odpowiedz
2 odpowiedzi
lolmaster
125
Generał

Myślałem, że blizzard się postara na tym blizzconie. Pokazali w końcu diablo 4... Firma, która ma tyle kasy, że podczas pokazu tego tytułu powinny nam pospadać szczęki - mi spadła ale z niedowierzania. Ewidentnie widać, że gra jest zrobiona na kolanie, na szybko, żeby pokazać, że Diablo 4 istnieje. Przepraszam bardzo ale z takim budżetem, takim tytułem i po mocno średniej części trzeciej powinni pokazać coś o wiele lepszego. Dla mnie hype zerowy. Pomijając już diablo 4, dostaliśmy kolejny dodatek do WoWa i Overwatch 2, który spokojnie zmieściłby się w paczu (lepiej sprzedać pacza za 250pln - wiadomo).
Dodać do tego, że D4 pokaże się pewnie gdzieś w 2022 - no cholera jest za biednie jak na grę, która się pokaże za 2-3lata (nie wierze, że będzie inaczej)

Trzeba czekać na 16 listopada i oglądać exilecon. Dam sobie rękę obciąć, że urwie mi głowe po pokazie PoE 4.0.

03.11.2019 09:44
Bieniu05
odpowiedz
Bieniu05
93
Master

takie jak chcielismy? no chyba nie to wyglada jak diablo 3,5

03.11.2019 10:01
odpowiedz
2 odpowiedzi
diseasex
63
Konsul

nieprawda - brakuje satanistycznego klimatu.
NIe pokazali tez tradingu!!!!

post wyedytowany przez diseasex 2019-11-03 10:04:56
03.11.2019 10:37
DanuelX
2
odpowiedz
1 odpowiedź
DanuelX
83
Kopalny
Image

Hehe a pamiętam jak po premierze 2jki ludzie marudzili, że kolorowo i nie ma klimatu bo jakaś pustynia i jakaś dżungla. A po primerze 3jki, że jak mylitlepony i 2jka była lepsza. Nikomu nie dogodzisz a mnie się tam podobają wszystkie części (no może z wyjątkiem dodatku od sierry do 1 który miał najbrzydszą paletę barw ever).

post wyedytowany przez DanuelX 2019-11-03 10:38:58
03.11.2019 11:06
Misieq145
odpowiedz
2 odpowiedzi
Misieq145
46
Chorąży
Image

Z klimatem trafili, ale to trochę za mało, kiedy przedmioty i statystyki to tylko Attack & Defense. Widocznie nawet trójka była zbyt skomplikowana dla odbiorcy.
No i oczywiście otwarty świat jak w mmo, bo komuś trzeba się chwalić tymi mountami kupionymi w cash shopie. Nie ma co się oszukiwać, w Blizzardzie już dawno, dawno nie ma ludzi, którzy wiedzieli o co chodzi w Diablo.

post wyedytowany przez Misieq145 2019-11-03 11:07:56
03.11.2019 13:54
Marder
odpowiedz
6 odpowiedzi
Marder
196
Generał
Wideo

Po dokładnym obejrzeniu streamów widać że grafika i animacje jak na Blizzard jest delikatnie mówiąc słaba. Wolcena robi garstka ludzi a spójrzcie jak to wygląda

https://youtu.be/GS6Atg_DxGk

03.11.2019 15:09
odpowiedz
Samigraj
8
Chorąży

Mrok, mrokiem, duży świat dużym światem, ale chyba do hack’n’slashy wprowadzona zostanie wertykalność (świat nie będzie płaski jak naleśnik) bo na zwiastunie widać jak postać zeskakuje z jednej skarpy na drugą.

03.11.2019 15:17
odpowiedz
Antek9999
19
Chorąży
Wideo

Tu macie link Do Diabło 4 https://youtu.be/6ZtmNAMxwMM

03.11.2019 16:10
Whisper_of_Ice
odpowiedz
6 odpowiedzi
Whisper_of_Ice
46
Diablo IV
9.0

Diablo 4 wygląda jak Diablo, którego zawsze chcieliśmy
To to ocenimy sami po premierze, bo sama mroczność to nie wszystko D2 miał dusze której brakuje Diablo 3 i innym hack'n'slashom niestety ;<. Pamiętam jak przez D2 spóźniłem się niemalże ówcześnie do szkoły :D teraz gry nie mają takiego wciągnięcia ale zobaczymy D4 wygląda obiecująco i na bank będzie już na starcie wypełniony większą ilością contentu niż D3 ale czy pokona PoE?

03.11.2019 20:15
odpowiedz
SzfancKlops
1
Junior

W pierwszej kolejności niech się uporają z serwerami. Bo coś ostatnio mają chyba cały czas prace techniczne. Potem niech robią gry.

03.11.2019 21:03
arkadius2
odpowiedz
arkadius2
118
Dark Crusader

W mojej opinii największy defekt D3 to słaby rozwój postaci, grafiki się nie czepiam - była ok, może nie była tak mroczna i posępna jak we wcześniejszych częściach, ale mnie osobiście nie odpychała. Nie mniej na D4 będę czekał z niecierpliwością bo ost. mam ochotę na dobrego H&S, Torchlight 2 znudził mi się w 3 akcie, a Sacred 2 jakoś mi nie przypadł do gustu, może jak ciut dużej pogram...

03.11.2019 22:17
Trygław
odpowiedz
1 odpowiedź
Trygław
38
Pretorianin

Trailer obiecujący ale to nie pierwszy ani nie ostatni trailer, który wiele nadziei rozbudził a potem było rozczarowanie. Zobaczymy, oby tym razem było inaczej.

03.11.2019 22:57
Hydro2
odpowiedz
Hydro2
123
Legend

Graficznie i klimatycznie tak. Cała reszta leży

04.11.2019 07:24
Oburzony
😡
odpowiedz
2 odpowiedzi
Oburzony
58
PC Gamer
1.0

Hype train ludzi ponosi, co to niby z Diablo podobne do 1 i 2 gdzie w miastach i poza nimi pelno innych osob, zamiast mrocznej atmosfery beda biegajace w rozowych strojach ze sklepu latajace postacie o nicku "lol123". Dziekuje za takie Diablo co nie ma trybu offline/tylko party.

04.11.2019 10:44
Koyocisko
😈
odpowiedz
Koyocisko
22
Pretorianin
9.0

Trailery filmiki super moga być
Co przyniesie gra obaczymy......

04.11.2019 21:18
1
odpowiedz
kos1121
0
Junior

Polski dubbing to jakaś tragedia...

04.11.2019 21:38
KarpackieMocne
😃
1
odpowiedz
1 odpowiedź
KarpackieMocne
32
Chorąży

Jak dla mnie kompletnie nie wygląda jak tak jak bym chciał :) Tyle że jakby zrobili to po mojemu, pewnie nikt by tego nie kupił poza mną... i może kilkoma innymi dinozaurami którzy przez DII ryzykowali powodzenie matur, egzaminów i temu podobnych :)

No ale styl artystyczny poszedł w dobrym kierunku... ale dlaczego tworzenie takiej gierki musi tyle trwać? Diablo 1 i 2 oddzielało 3,5 roku, a skok jaki wykonała część 2 był kolosalny, pod każdym względem. A w międzyczasie Blizz dał jakoś radę jeszcze zrobić StarCrafta z dodatkiem, no i pracował nad Warcraftem 3, także bąków nie zbijali. Wiadomix, dziś miają WoWa, Overwatcha, utrzymanie tego wymaga monstrualnych nakładów, no ale 20 lat temu też lekko nie było, internet dopiero nabierał prędkości, sprzęt był siermiężny i drogi, kadry gamedevowej mało, no i pecety jako platforma gier wideo wcale nie miały takiego wygaru jak dziś.

post wyedytowany przez KarpackieMocne 2019-11-04 21:39:19
05.11.2019 11:07
Marder
odpowiedz
4 odpowiedzi
Marder
196
Generał
Wideo

Zapomnijcie o D4. Już w styczniu rozpocznie się konkretna rąbanka i to wyglądająca jak przystało na obecne czasy

https://youtu.be/6FdEMGMxtco

3 Akty epickiej historii, która będzie kontynuowana w kolejnych miesiącach i latach;
nowe zakończenie gry, powiązane z główną kampanią;
nowa zawartość trybów multiplayer oraz co-op;
maks. poziom: 90;
21 archetypów Bramy Losów;
40 umiejętności z 12-16 modyfikatorami na każdą z nich;
4 apokaliptyczne formy;
system craftingu;
system zwierzaków;
system personalizacji postaci, włączając w to postać kobiecą;
10 poziomów pancerzy, specjalnych pancerzy i unikatów;
...i wiele więcej!

post wyedytowany przez Marder 2019-11-05 11:13:57
05.11.2019 11:21
Vixair
odpowiedz
Vixair
0
Junior

"Diablo 4 wygląda jak Diablo, którego zawsze chcieliśmy" mówcie za siebie ja tam lubiłem styl trzeciej części.

06.11.2019 12:04
😈
odpowiedz
wiemar
23
Chorąży
0.0

Ci którzy nie grali w poprzednie części nie powinni się wypowiadać na temat porównań.
D4 to będzie klon D3 tylko z ciemniejszą grafiką. Ktoś kiedyś wymyślił sprytny program do zmiany barw w trójce i gra już nie wyglądała tak kolorowo. Ale niestety blizz nie byłby sobą gdyby nie zniszczył tego projektu. Prawdopodobnie właśnie te zmiany zobaczycie w czwórce.
To będzie odgrzewany kotlet. Klasy te same - brak pomysłu na nowe. Znów kilka rodzajów klas przedmiotów - na co komu szare, niebieskie? Jeszcze wprowadzają mityczne. Nie zdziwię się jak w jakimś dodatku wprowadzą jeszcze wyższą klasę. BRAK MOŻLIWOŚCI HANDLU! To co oni nazywają handlem to żart. Związane jest pewnie z tym że legendarne bronie będę wypadać co 2-3 minuty. Czyli po 2-3 miesiącach będziesz miał całą postać - powtórka z trójki.
Tylko 4-osobowa drużyna. Dobre na pvp ale nie na pve.
Dungeony to to samo co głębokie szczeliny.
Dostaniecie to samo co w trójce tylko z lekko zmienioną grafiką. Cena pewnie 250zł+ do tego mikrotranzakcje i dodatki w tej samej cenie. Dojarka blizzarda znów pójdzie w ruch :D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze