Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 maja 2016, 15:18

Wiedźmin 3: Krew i wino - wszystko, co wiemy o wielkim dodatku do Dzikiego Gonu - Strona 6

Premiera Krwi i wina już za pasem, więc zebraliśmy ujawnione dotąd informacje o drugim dodatku do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Atrakcje Toussaint, zarys fabuły, nowości w mechanice i wiele innych – wszystko w jednym miejscu.

Ekwipunek

W Krwi i winie ma znaleźć się ok. 30 niedostępnych wcześniej typów broni i 100 części pancerza. Najistotniejsze wśród nich są elementy wiedźmińskiego rynsztunku ze wszystkich szkół, reprezentujące nową, arcymistrzowską jakość. Ich schematy zostaną rozsiane po Toussaint, a Geraltowi przyjdzie rozwinąć się do 40. poziomu, zanim będzie mógł skorzystać z tych cudeniek. Do tego dojdą przedmioty z zupełnie nowej wiedźmińskiej szkoły – Mantykory. Na uwagę zasługuje także Aerondight – srebrny miecz, który otrzymamy z rąk wspomnianej wcześniej Pani Jeziora (co ciekawe, taki sam oręż od tej samej postaci mogliśmy zdobyć w pierwszej grze z serii Wiedźmin). Oprócz tego nie zabraknie nowych eliksirów.

Poza tym Krew i wino zaoferuje dodatkową motywację dla graczy kolekcjonujących wiedźmińskie wyposażenie, a mianowicie premie za używanie przedmiotów należących do tego samego kompletu. Przykładowo korzystanie z trzech lub więcej składowych rynsztunku Szkoły Kota zapewni zwiększone obrażenia przy naprzemiennym wyprowadzaniu szybkich i silnych uderzeń, a robienie użytku z całego zestawu zagwarantuje dodatkowo dużą premię do obrażeń i szansę na ogłuszanie przeciwników przy atakach od tyłu.

Wraz z premierą Krwi i wina szukanie przedmiotów w plecaku powinno stać się znacznie bardziej intuicyjne.

Autorzy pomyśleli również o osobach ze zmysłem estetycznym. Drugi dodatek wprowadzi bowiem barwniki pozwalające farbować poszczególne elementy pancerza. Znajdziemy je wśród towarów wystawianych przez kupców, zdobędziemy w toku eksploracji świata albo własnoręcznie wytworzymy z recept – ale dostępne będą one tylko na terenie Toussaint. Krótko mówiąc, koniec z niepasującymi do siebie kolorystycznie zbrojami... lub okazja dla graczy niewyżytych artystycznie, by troszkę zaszaleć.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.