Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Najnowsze zapowiedzi gier RPG 4

Na tej stronie znajdziesz pełne zestawienie naszych materiałów przedpremierowych dotyczących gier komputerowych i konsolowych, które możesz posortować według daty publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości zawężenia wyników oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony materiałów przedpremierowych.

Graliśmy w Elex - najambitniejszą grę twórców serii Gothic i Risen

Graliśmy w Elex - najambitniejszą grę twórców serii Gothic i Risen

zapowiedź gry9 czerwca 2016

Piranha Bytes pokazała nam swoją grę, która łączy elementy Gothica z zupełnie nowym, najbardziej złożonym uniwersum w historii studia.

Graliśmy w Elex - najambitniejszą grę twórców serii Gothic i Risen
Wiedźmin 3: Krew i wino - wszystko, co wiemy o wielkim dodatku do Dzikiego Gonu

Wiedźmin 3: Krew i wino - wszystko, co wiemy o wielkim dodatku do Dzikiego Gonu

zapowiedź gry14 maja 2016

Premiera Krwi i wina już za pasem, więc zebraliśmy ujawnione dotąd informacje o drugim dodatku do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Atrakcje Toussaint, zarys fabuły, nowości w mechanice i wiele innych – wszystko w jednym miejscu.

Wiedźmin 3: Krew i wino - wszystko, co wiemy o wielkim dodatku do Dzikiego Gonu
Graliśmy w Wiedźmina 3: Krew i wino - ależ to będzie dodatek!

Graliśmy w Wiedźmina 3: Krew i wino - ależ to będzie dodatek!

zapowiedź gry10 maja 2016

Wybraliśmy się do Warszawy, żeby zagrać w ostateczny dodatek do Wiedźmina 3. Jak dużo zawartości kryje w sobie Krew i wino i czy szykuje się godne pożegnanie z Dzikim Gonem?

Graliśmy w Wiedźmina 3: Krew i wino - ależ to będzie dodatek!
Zanim zagrasz w Wiedźmina 3: Krew i wino - przewodnik po Toussaint

Zanim zagrasz w Wiedźmina 3: Krew i wino - przewodnik po Toussaint

zapowiedź gry3 maja 2016

Drugi dodatek do Wiedźmina 3, zatytułowany Krew i wino, zabiera nas w nowy region świata – wyrwane jakby z bajek i rycerskich legend Toussaint. Przekonajcie się, co czeka Geralta, czytając nasz przewodnik po tej niezwykłej krainie.

Zanim zagrasz w Wiedźmina 3: Krew i wino - przewodnik po Toussaint
Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East - Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige

Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East - Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige

zapowiedź gry24 kwietnia 2016

Przedstawiciele studia CD Projekt Red przywieźli na imprezę PAX East nowe informacje dotyczące dodatku Krew i wino do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, choć usatysfakcjonują one przede wszystkim fanów karcianego Gwinta.

Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East - Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige
Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed

zapowiedź gry23 kwietnia 2016

Ostatnie kilka lat to wysyp klasycznych RPG w rzucie izometrycznym. IMGN.PRO poszło jednak o krok dalej i postawiło na unikalną konstrukcję świata i system poruszania się, któremu bliżej do Mirror’s Edge niż Baldur’s Gate.

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed
Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów

Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów

zapowiedź gry13 kwietnia 2016

Przez prawie dziesięć lat od rozpoczęcia produkcji Final Fantasy Versus XIII przeszło długą, wyboistą i pełną zmian koncepcyjnych drogę, nim w końcu zaczęło zyskiwać ostateczny kształt jako Final Fantasy XV.

Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów
Testujemy wersję beta gry Kingdom Come: Deliverance - pierwszy zgrzyt

Testujemy wersję beta gry Kingdom Come: Deliverance - pierwszy zgrzyt

zapowiedź gry8 marca 2016

Przełożenie premiery Kingdom Come: Deliverance w kontekście niedopracowanej wersji beta nakazuje zadać pytanie, czy Czechom ze studia Warhorse uda się dopiąć wszystko na ostatni guzik.

Testujemy wersję beta gry Kingdom Come: Deliverance - pierwszy zgrzyt
Graliśmy w Dark Souls III - to będzie godne zwieńczenie serii

Graliśmy w Dark Souls III - to będzie godne zwieńczenie serii

zapowiedź gry4 marca 2016

Od premiery gry Dark Souls III dzielą nas już tylko tygodnie. Wykorzystaliśmy nadarzającą się okazję, żeby zapoznać się z roboczą wersją produktu, pozwalającą - po raz pierwszy - zagrać w wieńczący trylogię odcinek od początku.

Graliśmy w Dark Souls III - to będzie godne zwieńczenie serii
Testujemy Torment: Tides of Numenera – klasyczny RPG zachwyca złożonością

Testujemy Torment: Tides of Numenera – klasyczny RPG zachwyca złożonością

zapowiedź gry27 stycznia 2016

Po spędzeniu kilkanastu godzin z wersją beta gry Torment: Tides of Numenera, muszę powiedzieć, że studio inXile Entertainment zafundowało mi prawdziwą udrękę. Jest to udręka czekania na premierę godnego następcy kultowego Planescape: Torment.

Testujemy Torment: Tides of Numenera – klasyczny RPG zachwyca złożonością
Wampiryzm w czasach zarazy -  oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange

Wampiryzm w czasach zarazy - oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange

zapowiedź gry6 grudnia 2015

Studio Dontnod Entertainment po sukcesie Life is Strange zabiera się za RPG akcji rozgrywające się w czasach epidemii hiszpanki. Zbieramy informacje o Vampyrze, mrocznej produkcji z dużym naciskiem na wybory gracza.

Wampiryzm w czasach zarazy - oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange
Graliśmy w Deus Ex: Rozłam ludzkości - ładniej, efektowniej, ale też łatwiej

Graliśmy w Deus Ex: Rozłam ludzkości - ładniej, efektowniej, ale też łatwiej

zapowiedź gry27 listopada 2015

Dwa etapy z gry Deus Ex: Mankind Divided wystarczyły, by zrozumieć, że w momencie premiery nowe dzieło Eidos Montreal rzeczywiście podzieli ludzkość... a przynajmniej fanów serii.

Graliśmy w Deus Ex: Rozłam ludzkości - ładniej, efektowniej, ale też łatwiej
Graliśmy w Black Desert – ostatnia nadzieja gier sieciowych wygląda zabójczo

Graliśmy w Black Desert – ostatnia nadzieja gier sieciowych wygląda zabójczo

zapowiedź gry13 listopada 2015

Debiutancka produkcja studia Pearl Abyss już od przeszło roku intryguje wszystkich fanów gier MMO. Przetestowaliśmy wczesną wersję zachodniej odsłony gry i już wiemy – warto czekać!

Graliśmy w Black Desert – ostatnia nadzieja gier sieciowych wygląda zabójczo
Testujemy Torment: Tides of Numenera – hardcore’owy RPG o ogromnym potencjale

Testujemy Torment: Tides of Numenera – hardcore’owy RPG o ogromnym potencjale

zapowiedź gry30 października 2015

Tides of Numenera, czyli duchowy następca kultowego Planescape’a, zapowiada się zaskakująco dobrze. Wypróbowaliśmy wczesną wersję gry zawierającą podstawowe elementy rozgrywki i możemy podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami.

Testujemy Torment: Tides of Numenera – hardcore’owy RPG o ogromnym potencjale
Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?

zapowiedź gry24 października 2015

Pokaz Deus Ex: Rozłam Ludzkości na targach Warsaw Games Week 2015 to dobra okazja, by raz jeszcze przyjrzeć się tej grze RPG studia Eidos Montreal. Czego nowego dowiedzieliśmy się o tej cyberpunkowej przygodzie?

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?
Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

zapowiedź gry28 września 2015

Spędziliśmy kilka godzin przy pierwszym pełnoprawnym dodatku do Wiedźmina 3, czyli Sercach z Kamienia. Czy październikowa premiera będzie wystarczającym powodem, żeby znów wejść w buty Geralta?

Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?

Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?

zapowiedź gry17 września 2015

W związku ze zbliżającym się wielkimi krokami Dark Souls III nadal mnóstwo pytań pozostaje bez odpowiedzi. Gra tworzona przez studio From Software ma korzystać z najlepszych rozwiązań wprowadzonych w pierwszej i drugiej odsłonie Soulsów.

Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?
Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

zapowiedź gry26 sierpnia 2015

Odwiedziliśmy siedzibę belgijskiego studia Larian, aby przekonać się, w jakiej formie jest gra Divinity: Original Sin 2 przed rozpoczęciem kampanii kickstarterowej. Sequel jednego z najlepszych RPG ostatnich lat zapowiada się bardzo obiecująco.

Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes

zapowiedź gry19 sierpnia 2015

Firma Piranha Bytes ujawniła pierwsze szczegóły na temat swojej nowej gry Elex. To pierwsza produkcja niemieckiego studia od 2009 roku, która skorzysta z zupełnie nowej marki. Czym będzie tytuł z gatunku science fantasy? Zapytaliśmy o to jego twórcę.

"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes
Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

zapowiedź gry17 sierpnia 2015

Jeśli jesteście fanami klasycznych tytułów RPG, rozgrywanych z kartką i ołówkiem w ręku, a popularne RPG do Was nie przemawiają – Sword Coast Legends może zmienić to nastawienie. Nie tylko zagramy w nie z przyjaciółmi, ale też wcielimy się w mistrza gry!

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi
Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

zapowiedź gry14 sierpnia 2015

Jedno z najlepszych RPG tego roku – Pillars of Eternity – ukazało się raptem pod koniec marca, a tu już nadchodzi spory dodatek – The White March. Targi gamescom były dobrą okazją, by przed premierą poznać kolejne szczegóły na temat rozszerzenia.

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?
The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction

The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction

zapowiedź gry10 sierpnia 2015

Zapowiedziane niedawno The Surge, dzieło współtwórców Lords of the Fallen, znajduje się jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji. Na targach gamescom udało nam się jednak porozmawiać z głównym projektantem gry na temat jej koncepcji.

The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction
Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?

Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?

zapowiedź gry8 sierpnia 2015

From Software narzuciło sobie ogromne tempo wypuszczając jedną grę rocznie. Już na początku 2016 zagramy w Dark Souls III, na gamescomie sprawdziliśmy, czy nowa gra Hidetakiego Miyazakiego wierna jest tradycjom serii.

Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?
Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?

Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Twórcy powstającego od pięciu lat Mount & Blade II: Bannerlord pokazali w końcu niewielkie fragmenty gry w akcji. Całość zdecydowanie wypiękniała, a największe wrażenie robią oblężenia zamków oraz niesłychanie łatwy w użyciu kreator terenu.

Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?
Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Podczas tegorocznych targów gamescom mieliśmy okazję zobaczyć niewielki skrawek czwartej części Fallouta przed listopadową premierą. Bethesda co prawda ograniczyła się w Kolonii do kilkunastominutowej prezentacji, ale i tak było na co popatrzeć.

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie
Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica

Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Narracja, otoczenie, eksploracja i symulacja to najważniejsze elementy nowej gry studia Piranha Bytes. Pierwsze konkrety z gamescomu 2015 pokazują, dlaczego Elex ma szansę stać się najlepszym tytułem w dorobku niemieckiego studia.

Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica
Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

zapowiedź gry29 lipca 2015

O nowej grze z serii Mass Effect nie wiadomo na razie zbyt wiele, ale fanom nie przeszkadza to snuć teorii na temat tego, co w kontynuacji trylogii Sheparda zobaczymy. Jedną z ciekawszych hipotez dotyczy tzw. Arki.

Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki
Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu

zapowiedź gry19 lipca 2015

W chwili, w której większość MMORPG-ów wygląda identycznie, Albion Online stawia na rzadko spotykane rozwiązania. Zaskakująco duża swoboda, uzupełniona mnóstwem grindu daje bardzo interesujące rezultaty.

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu
Testujemy nowe cechy gry Kingdom Come: Deliverance - walkę na miecze i jazdę konną

Testujemy nowe cechy gry Kingdom Come: Deliverance - walkę na miecze i jazdę konną

zapowiedź gry8 lipca 2015

Po raz kolejny przyglądamy się jednemu z ciekawszych przyszłorocznych projektów. To rarytas dla wszystkich, którzy w dzieciństwie chcieli zostać Zbyszkami z Bogdańca.

Testujemy nowe cechy gry Kingdom Come: Deliverance - walkę na miecze i jazdę konną
Widzieliśmy White March - pierwszy duży dodatek do gry Pillars of Eternity

Widzieliśmy White March - pierwszy duży dodatek do gry Pillars of Eternity

zapowiedź gry28 czerwca 2015

Obsidian Entertainment nie zwalnia tempa i już na jesień bieżącego roku obiecuje wydanie pierwszego dużego rozszerzenia do gry Pillars of Eternity. White March, bo taki będzie nosić tytuł ów dodatek, przypomni fanom klimat panujący w Icewind Dale.

Widzieliśmy White March - pierwszy duży dodatek do gry Pillars of Eternity