Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Publicystyka 11 sierpnia 2014, 13:03

autor: Adrian Werner

Get Even. Czarne konie targów Gamescom 2014, czyli mało znane gry, na które powinniście zwrócić uwagę

Przygotowaliśmy zestawienie czarnych koni tegorocznej edycji targów Gamescom, czyli tytułów, które na razie nie budzą ogromnego zainteresowania, ale mogą wkrótce bardzo namieszać na rynku.

Get Even

  1. Deweloper: The Farm 51
  2. Platformy: PC, Xbox One, PS4
  3. Planowana data premiery: 2015

Chłodne przyjęcie Deadfall Adventures lekko ostudziło entuzjazm graczy wobec kolejnych projektów polskiego studia The Farm 51, ale i tak z dużą niecierpliwością wyczekujemy tego, co autorzy pokażą podczas targów Gamescom ze swojej następnej gry, czyli FPS-a Get Even.

Produkcja zapowiada się ciekawie zarówno pod względem pomysłu na scenariusz, trybu rozgrywki, jak i technologii napędzającej cały projekt. Fabuła obracać się będzie wokół pracującego dla rządu mężczyzny potrafiącego usuwać informacje z umysłów innych osób. Historia opowiedziana zostanie w dwóch różnych kampaniach, które zaprezentują wydarzenia z mocno odmiennych perspektyw. Dużą inspiracją dla autorów jest przygodówka To The Moon, a spora część całej opowieści poznamy poprzez aktywne eksplorowanie otoczenia i samodzielne wyszukiwanie informacji. Brzmi to wszystko mocno enigmatycznie, ale powodem tego jest fakt, że fabuła jest dla twórców kluczowym elementem i nie chcą oni zdradzić zbyt wielu jej szczegółów.

Get Even zrealizowane zostanie w konwencji FPS, więc wiele czasu spędzimy na strzelaniu do wrogów. Autorzy chcą płynnie połączyć tryby solo i multiplayer, więc podczas zabawy część z napotkanych postaci będzie kontrolowana przez innych graczy i co ciekawe, niekoniecznie zostaniemy zawsze o tym poinformowani.

Ostatnim kawałkiem układanki czyniącej z Get Even projekt godzien zainteresowania są kwestie techniczne. Autorzy chcą zaoferować poziom grafiki bliski fotorealizmowi, co będzie osiągnięte poprzez wykorzystanie technologii trójwymiarowego skanowania do opracowania zarówno poziomów, jak i zaludniających je postaci. Po raz pierwszy rozwiązanie tego typu zostanie wykorzystane w grze na tak dużą skalę i jednocześnie ma sprawić, że pomimo w sumie skromnego budżetu uda się zaoferować imponującą oprawę wizualną.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Która z zaprezentowanych gier zapowiada się najciekawiej?

Grey Goo
4,7%
Spellforce 3
21,2%
Kholat
10,8%
The Book of Unwritten Tales 2
3,4%
Emergency 5
7,2%
Runemaster
4,4%
Hotline Miami 2: Wrong Number
23%
Get Even
12,3%
World of Warships
7,8%
Act of Aggression
5,2%
Zobacz inne ankiety
SpellForce 3 Reforced

SpellForce 3 Reforced

World of Warships

World of Warships

Get Even

Get Even

Kholat

Kholat

Hotline Miami 2: Wrong Number

Hotline Miami 2: Wrong Number

Grey Goo

Grey Goo

Act of Aggression

Act of Aggression

The Book of Unwritten Tales 2

The Book of Unwritten Tales 2

Runemaster

Runemaster