Get Even. Czarne konie targów Gamescom 2014, czyli mało znane gry, na które powinniście zwrócić uwagę
Przygotowaliśmy zestawienie czarnych koni tegorocznej edycji targów Gamescom, czyli tytułów, które na razie nie budzą ogromnego zainteresowania, ale mogą wkrótce bardzo namieszać na rynku.
Get Even
- Deweloper: The Farm 51
- Platformy: PC, Xbox One, PS4
- Planowana data premiery: 2015
Chłodne przyjęcie Deadfall Adventures lekko ostudziło entuzjazm graczy wobec kolejnych projektów polskiego studia The Farm 51, ale i tak z dużą niecierpliwością wyczekujemy tego, co autorzy pokażą podczas targów Gamescom ze swojej następnej gry, czyli FPS-a Get Even.
Produkcja zapowiada się ciekawie zarówno pod względem pomysłu na scenariusz, trybu rozgrywki, jak i technologii napędzającej cały projekt. Fabuła obracać się będzie wokół pracującego dla rządu mężczyzny potrafiącego usuwać informacje z umysłów innych osób. Historia opowiedziana zostanie w dwóch różnych kampaniach, które zaprezentują wydarzenia z mocno odmiennych perspektyw. Dużą inspiracją dla autorów jest przygodówka To The Moon, a spora część całej opowieści poznamy poprzez aktywne eksplorowanie otoczenia i samodzielne wyszukiwanie informacji. Brzmi to wszystko mocno enigmatycznie, ale powodem tego jest fakt, że fabuła jest dla twórców kluczowym elementem i nie chcą oni zdradzić zbyt wielu jej szczegółów.
Get Even zrealizowane zostanie w konwencji FPS, więc wiele czasu spędzimy na strzelaniu do wrogów. Autorzy chcą płynnie połączyć tryby solo i multiplayer, więc podczas zabawy część z napotkanych postaci będzie kontrolowana przez innych graczy i co ciekawe, niekoniecznie zostaniemy zawsze o tym poinformowani.
Ostatnim kawałkiem układanki czyniącej z Get Even projekt godzien zainteresowania są kwestie techniczne. Autorzy chcą zaoferować poziom grafiki bliski fotorealizmowi, co będzie osiągnięte poprzez wykorzystanie technologii trójwymiarowego skanowania do opracowania zarówno poziomów, jak i zaludniających je postaci. Po raz pierwszy rozwiązanie tego typu zostanie wykorzystane w grze na tak dużą skalę i jednocześnie ma sprawić, że pomimo w sumie skromnego budżetu uda się zaoferować imponującą oprawę wizualną.