Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2009, 10:20

autor: Piotr Doroń

Czerwiec miesiącem europejskiej premiery konsolowego Sacred 2

Deep Silver, wydawca konsolowych wersji cRPG Sacred 2: Fallen Angel, poinformował, że osiągnęły one fazę złota, w związku z czym powędrowały do tłoczni i już niedługo trafią na półki sklepowe w Stanach Zjednoczonych i w Europie.

Deep Silver, wydawca konsolowych wersji cRPG Sacred 2: Fallen Angel, poinformował, że osiągnęły one fazę złota, w związku z czym powędrowały do tłoczni i już niedługo trafią na półki sklepowe w Stanach Zjednoczonych i w Europie.

Czerwiec miesiącem europejskiej premiery konsolowego Sacred 2 - ilustracja #1

W Stanach Zjednoczonych dzieło niemieckiego studia Ascaron zadebiutuje 12 maja, o czym wiedzieliśmy zresztą już od pewnego czasu. Zgoła odmienna sytuacja miała miejsce w przypadku Europy. Dotąd nie byliśmy pewni, kiedy odbędzie się tutejsza premiera produkcji. Na szczęście uległo to zmianie. Z oficjalnych informacji firmy Deep Silver wynika, że gracze zamieszkujący Stary Kontynent udadzą się do wirtualnego świata Ancarii 5 czerwca, a więc niemal miesiąc po tym, jak dokonają tego Amerykanie.

Wersja pecetowa Sacred 2: Fallen Angel została wydana bez jakichkolwiek trudności w październiku ubiegłego roku i spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno ze strony krytyków (u nas produkcja Ascaron otrzymała notę 85%), jak i graczy. O wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3 nie można tego powiedzieć – zaliczyły one ponad półroczne opóźnienie. Do dzisiaj nie poznaliśmy przyczyn tej sytuacji.

W Polsce edycje konsolowe gry ukażą się w sprzedaży w polskiej wersji językowej. Stanie się tak dzięki staraniom firmy Cenega Poland. Nie wiemy jednak, kiedy do tego dojdzie. W chwili obecnej czekamy na oficjalne oświadczenie prasowe w tej sprawie.

Przypominamy, że Sacred 2: Fallen Angel jest kontynuacją udanego cRPG wprowadzonego na rynek w 2004 roku. Udajemy się w niej w przeszłość, by doświadczyć wydarzeń mających miejsce 2000 lat przed historią opowiedzianą w części pierwszej. Dokonujemy tego w skórze jednej z sześciu postaci, w tym Strażnika Świątyni czy Inkwizytora. Jedną z najważniejszych zmian w stosunku do Sacred jest wprowadzenie w pełni trójwymiarowego środowiska.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej