Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 20 czerwca 2016

Warcraft: Początek najbardziej kasową adaptacją gry wideo

Góral, 20 czerwca 2016, 17:44

Warcraft: Początek, czyli film oparty na popularnym cyklu gier Blizzarda, okazał się dużym hitem, generując na całym świecie ponad 377 milionów dolarów. Co ciekawe, przeszło 200 milionów przyniosła sprzedaż biletów w Chinach.

Dishonored 2 wystarczy na 12-20 godzin zabawy

Draug, 20 czerwca 2016, 15:18

Studio Arkane ujawniło, że przejście Dishonored 2 zajmie nam „prawdopodobnie” od 12 do 20 godzin zabawy. To czas mniej więcej o połowę dłuższy niż w przypadku pierwszej odsłony tej skradankowej serii.

Wieści ze świata (No Man’s Sky, Rocket League) 20/6/2016

Draug, 20 czerwca 2016, 14:40

Dziś piszemy o sporze sądowoym między studiem Hello Games a telewizją Sky o nazwę No Man’s Sky oraz o związku między grą Rocket League a firmą Electronic Arts. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Najciekawsze gry mobilne targów E3 2016 (Deus Ex GO, Pokemon GO, Final Fantasy: Brave Exvius)

Adrian Werner, 20 czerwca 2016, 12:45

Spośród gier mobilnych pokazywanych podczas tegorocznej edycji targów E3 wybraliśmy trzy naszym zadaniem najlepsze produkcje. Listę oczywiście zdominowały odsłony popularnych serii: Deus Ex, Pokemon oraz Final Fantasy.

Doom tym razem lepszy od Overwatcha. Top 10 UK (12 - 18 czerwca)

g40, 20 czerwca 2016, 11:52

Lista bestsellerów sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii ma nowego lidera. Jest nim Doom, któremu udało się wyprzedzić niepokonane od trzech tygodni Overwatch. Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą dziesiątką największych hitów ubiegłego tygodnia.

Hero Siege: Pocket Edition - szalony hack-and-slash wraca i trafia do mobilnej perełki

Góral, 20 czerwca 2016, 11:48

W dzisiejszej mobilnej perełce prezentujemy nową-starą grę. Hero Siege: Pocket Edition oryginalnie ukazało się bowiem w 2013 roku. Później było kilka razu usuwane i kilka razy wracało na rynek. Ot, taki szalony hack-and-slash.

Bayonetta 3 i Okami 2 następnymi projektami PlatinumGames?

Entelarmer, 20 czerwca 2016, 11:25

W trakcie minionych targów E3 Hideki Kamiya ze studia PlatinumGames zdradził plany przyszłych projektów swojego zespołu. Według japońskiego dewelopera twórcy rozważają stworzenie kontynuacji serii Bayonetta oraz Ōkami po wydaniu nadchodzącego Scalebound.

Problemów Godusa ciąg dalszy - zwolniono głównego projektanta

Góral, 20 czerwca 2016, 11:23

Powstająca od dobrych kilku lat gra Godus nie ma łatwego życia i nie wiadomo, czy obecna od dłuższego czasu wczesna wersja zostanie kiedykolwiek dokończona. Według ostatnich doniesień, studio 22cans zwolniło głównego projektanta, a lwią cześć zespołu przeniesiono do prac nad The Trail.

Cartoon Games - odc. 177 - Trafiony

Otis, 20 czerwca 2016, 10:00

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (13-19 czerwca 2016 r.)

Adrian Werner, 20 czerwca 2016, 09:59

Miniony tydzień był dla polskich firm bardzo aktywny. Studia Bloober Team i CD Projekt RED ujawniły nowe gry podczas targów E3, zespół Telepath's Tree opóźnił premierę Inner Chains, Techland zapowiedział pudełkowe wydanie Mount & Blade: Warband na PS4 i XOne, a Cenega wzbogaciła serię Pomarańczowa Kolekcja Klasyki. Wspominamy też o wkładzie Platige Image w zwiastuny gier Watch Dogs 2 i Prey.

PlayStation 4 NEO zadebiutuje jeszcze w tym roku?

Jakub Mirowski, 20 czerwca 2016, 09:51

Jak donosi serwis Eurogamer, kilka źródeł wskazuje na to, że pomimo nieobecności PlayStation 4 NEO na targach E3 2016, nowa wersja konsoli PlayStation 4 może trafić na rynek jeszcze w tym roku.

Hearts of Iron IV zdobywa przyczółek i okopuje się na nowych pozycjach. Top 10 Steam (12 - 18 czerwca)

g40, 20 czerwca 2016, 09:13

Hearts of Iron IV w aż dwóch wersjach trafił do pierwszej dziesiątki najchętniej kupowanych gier na platformie cyfrowej dystrybucji Steam. Sprawdź, może warto zaopatrzyć się przed wakacjami w któryś z pozostałych tytułów z listy.

Nowe Gwiezdne wrota będą rebootem

Gameplay, 20 czerwca 2016, 08:55

Jeden z współtwórców oryginalnego filmu Gwiezdne wrota z 1994 roku wypowiedział się, że nowy film będzie musiał być restartem serii, by móc opowiedzieć historię tak, jak od początku było to zaplanowane..