Data wydania: 23 lutego 2010
Przygodówka, w której wcielamy się w Nicole Bonnet, agentkę FIB ścigającą groźnego przestępcę. Podczas zabawy zbieramy dowody, szukamy tropów, przesłuchujemy świadków. Większość tych czynności została przedstawiona w postaci minigierek logiczno-zręcznościowych. Na uwagę zasługuje ciekawa grafika – postacie 3D zostały zestawione z ładnymi tłami.
GRYOnline
Gracze
Art of Murder: Cards of Destiny to trzecia część cyklu gier przygodowych, tworzonych przez rzeszowski oddział firmy City Interactive. Po raz kolejny wcielamy się w postać agentki FBI, Nicole Bonnet i bierzemy udział w śledztwie dotyczącym seryjnego mordercy.
Fabuła rozpoczyna się w chwili, gdy do Nicole trafia tajemnicza przesyłka. Po jej otwarciu nasza podopieczna domyśla się, że w ten dość skomplikowany sposób ktoś pragnie przekazać je ważną wiadomość. Wkrótce przekonuje się, że to informacja od poszukiwanego od tygodni zabójcy. Psychopata drażni się z FBI, zostawiając na każdym z miejsc zbrodni pojedyncze karty do gry – swój znak rozpoznawczy. Zadaniem Nicole, a zatem również i gracza, jest odnalezienie mordercy i powstrzymanie go przed popełnieniem kolejnych przestępstw na terenie USA.
Podczas zabawy gromadzimy rozmaite dowody obciążające zbrodniarza, badamy tropy, rozmawiamy ze świadkami, rozwiązujemy łamigłówki i poddajemy znalezione materiały ekspertyzom w laboratorium FBI. Rozwój całej historii obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, widząc na ekranie trójwymiarowe postacie na dopracowanych, prerenderowanych tłach.
Autor opisu gry: Marek Grochowski
Platformy:
PC Windows
Producent: CI Games / City Interactive
Wydawca: CI Games / City Interactive
Gry podobne:
Recenzja GRYOnline
Co łączy ofiary Karciarza? Dlaczego ich przeznaczeniem jest śmierć? Nicole Bonnet kontra kolejny seryjny morderca, czyli Karty Przeznaczenia – trzecia część Art of Murder.
12 marca 2010
Wiele wydano już gier, traktujących o mordercach - seryjnych, psychopatycznych, maniakalnych itd. Postanowiliśmy bliżej przejrzeć się temu tematowi w naszym najnowszym artykule.
Rodzime City Interactive ma powody do zadowolenia. Firma wygrała ranking dziennika „Puls Biznesu” na najlepszą spółkę I kwartału 2010 roku.
pozostałe
Adrian Werner
1 czerwca 2010
"Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet."
pozostałe
Redakcja GRYOnline.pl
16 marca 2010
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: data premiery Iron Man II, plotki o kontynuacji Demon’s Souls, Worms 2: Armageddon na PC, premiera drugiego rozszerzenia do Sins of a Solar Empire i inne. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
10 lutego 2010
Wymagania sprzętowe gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP.
Średnie Oceny:
Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 216 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Katarzyna Michałowska
Recenzent GRYOnline.pl
2010.03.24
Co łączy ofiary Karciarza? Dlaczego ich przeznaczeniem jest śmierć? Nicole Bonnet kontra kolejny seryjny morderca, czyli Karty Przeznaczenia – trzecia część Art of Murder.
Pawelacki Centurion
Najbardziej czego nienawidzę w grach to niedoróbek. W szczególności, jeżeli jest to gra przygodowa. A tutaj niestety jest ich sporo i wyglądają jakby były popełnione z czystego lenistwa twórców. No bo po co się starać i robić animację np. wchodzenia po schodach? Po co robić animację przekazywania przedmiotów, skoro można zrobić jedną animację machania ręką i użyć ją później w 10 innych przypadkach? Po co wysilać się na gesty i mowę ciała (nie wspominam już o mimice twarzy), czyż nie wystarczy, że postacie podczas rozmów kiwają się jak drzewa na wietrze? Przygodówki są o tyle ciężkim gatunkiem, że trudno jest się wczuć w głównego bohatera. No bo przecież nie mamy widoku z perspektywy pierwszej osoby, nie decydujemy czy dana postać zginie, czy nie, nie mamy pełnej dowolności w poruszaniu się, ani w ingerowaniu w otoczenie. Jedyną rolę jaką odgrywamy, to zatroskanego pomocnika, który klikając i główkując stara się odgadnąć co autor (bohater) ma na myśli. Dlatego też te, wydawać by się mogło, nieistotne szczegóły jak powtarzające się w kółko teksty, ogólna drewnowatość postaci, brak głębszego zapoznania się z bohaterem (motyw z matką w szpitalu rozłożył mnie na łopatki) - pomimo ciekawego pomysłu ogólnego i nawet ciekawej historii - rozpieprzają klimat w drobny mak. Pomijam niektóre bezsensowne rozwiązania zagadek, na które nigdy bym nie wpadł, gdyby nie solucja i niektóre teksty, których powstydziłyby się nawet amerykańskie filmy akcji typu D. Grę ukończyłem, ale nie mogę wyzbyć się uczucia, że zmarnowałem czas.
zanonimizowany396713 Centurion
Właśnie przeszedłem tę grę. Jak dla mnie, gra całkiem fajna. Zakończenie trójki jest takie że Nicole może odejść z FBI, daje to pole do kontynuacji tej serii w jakiejś nowej formule, chociaż kto wie jak to będzie naprawdę, jeżeli w ogóle będzie ciąg dalszy.
zanonimizowany592871 Legionista
Zagrałam, generalnie ok, chociaż bywają dłużyzny i niektóre rozwiązania są tak dziwne, że bez solucji się nie da. Gra w porządku, ale mam nadzieję, że na tym skończą i wymyślą coś nowego.
JohnnyD Pretorianin
Czemu data wydania jest 12 luty jak gra już jest???
bear10 Legionista
Już nie mogę się doczekać. Po ukończeniu "Drzewa życia", zacieram ręce i na tą grę. Co jak co, ale przygodówki CITY robi dobre.