
Data wydania: 16 października 2018
Gra RPG akcji typu soulslike autorstwa chińskiego zespołu Dark Star Games. Sinner: Sacrifice for Redemption obsadza nas w roli cierpiącego na amnezję rycerza, który przemierza mroczną krainę fantasy, szukając sposobu na odzyskanie pamięci i odkupienie win. Wydarzenia obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami bohatera, a zabawa sprowadza się do eksploracji oraz walki.
Gracze
Steam
Sinner: Sacrifice for Redemption to wydane na platformę PC, PS4 itd. RPG akcji. Grę opracowało chińskie studio Dark Star Games, założone przez weteranów takich zespołów jak Blizzard Entertainment, Konami czy Ubisoft.
Akcja osadzona jest w ponurej krainie fantasy terroryzowanej przez potężne bestie będące uosobieniem popełnionych przez protagonistę grzechów. My wcielimy się w cierpiącego na amnezję żołnierza imieniem Adam wyruszającego na wyprawę, której celem jest ocalenie świata. Podczas niej próbuje odzyskać wspomnienia swoich win i znaleźć sposób na ich odkupienie. Gra oferuje kilka alternatywnych zakończeń w zależności od tego, jak radzimy sobie podczas potyczek z personifikacjami grzechów.
Wydane na platformę PC, PS4 itd. Sinner: Sacrifice for Redemption to RPG akcji, w którym rozgrywka koncentruje się na eksploracji oraz mocno zręcznościowej walce. Do naszej dyspozycji oddany zostaje spory arsenał różnorodnego uzbrojenia, a potyczki wymagają dobrego zmysłu taktycznego. Bezmyślne szarże kończą się tragicznie. Aby zwyciężać, musimy nauczyć się analizować ruchy wroga i znajdować odpowiednie momenty na atak. Starcia są bardzo trudne i podczas kampanii regularnie giniemy, ale każda śmierć stanowi lekcję, która pozwala przy następnym podejściu poradzić sobie trochę lepiej.
Autorzy zaimplementowali także ciekawy pomysł, który odróżnia grę od innych produkcji z gatunku. Przed każdym starciem z bossem reprezentującym jeden z grzechów kierowany przez nas bohater musi poświęcić jedną ze swoich statystyk. Tym samym produkcja oferuje odwrotność typowej kampanii RPG – w Sinner: Sacrifice for Redemption wraz z postępami w zabawie nasza postać powoli staje się coraz słabsza.
Gra pozwala wyłącznie na samotną zabawę. Autorzy przygotowali jednak kilka alternatywnych trybów zabawy urozmaicających zabawę i sprawiających, że ponowne przechodzenie kampanii oferuje nowe wyzwania.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PlayStation 4 18 października 2018Angielskie napisy i dialogi
Nintendo Switch 18 października 2018Angielskie napisy i dialogi
PC Windows 16 października 2018Angielskie napisy i dialogi
Xbox One 18 października 2018Angielskie napisy i dialogi
Producent: Dark Star Games
Wydawca: Another Indie
Gry podobne:
15 maja 2021
Śmierć czy porażka w grach szybko potrafi spowszednieć. Dlatego niektórzy twórcy stosują sprytne sztuczki, za sprawą których o wiele bardziej zależy nam, by nie przegrać.
Discord Store, czyli platforma dystrybucji cyfrowej oparta na popularnej aplikacji służącej do internetowej komunikacji, stał się dostępny dla wszystkich w wersji beta. Równocześnie zadebiutowało tam ekskluzywnie kilka gier, m.in. Sinner: Sacrifice for Redemption i Bad North. Ponadto zmian doczekała się subskrypcja Discord Nitro.
gry
Miłosz Szubert
17 października 2018 11:40
Poznaliśmy więcej informacji na temat wzorowanej na serii Dark Souls gry Sinner: Sacrifice for Redemption. Dowiedzieliśmy się, że zmierza nie tylko na PlayStation 4, ale również na Xboksa One i PC. Ponadto zaoferuje nietypową mechanikę, w ramach której wraz z rozwojem kampanii bohater, zamiast rosnąć w siłę, będzie stawał się coraz słabszy.
gry
Adrian Werner
1 sierpnia 2017 09:12
Chińskie studio Darkstar Games zapowiedzialo RPG akcji zatytułowane Sinner. Z wypuszczonego zapisu rozgrywki wyłania się obraz gry będącej czystym klonem serii Dark Souls, poczynając od rozgrywki, aż po klimat i realia.
gry
Adrian Werner
30 lipca 2017 11:02
Wymagania sprzętowe gry Sinner: Sacrifice for Redemption:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-2300 2.8 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 550 Ti lub lepsza, 12 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-4790 3.6 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 760 lub lepsza, 12 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.
Średnie Oceny:
Średnia z 26 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Mieszane"
Średnia z 802 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Vlad Tepes
Ekspert
2019.03.26
Skończyłem właśnie na Steam podstawowe wyzwanie w prawie 8h i nie mogę się zgodzić się z Hedem, który twierdzi, że gra jest zbyt łatwa. Do jednego z bossów (Angronn), z którym walczyłem jako 6th, podchodziłem chyba ze 30 razy. Ostatni boss (Adam) wbrew pozorom nie jest najtrudniejszy. Proponuję następującą kolejność ubijania: Chanel, Modic, Faiz, Camber, Levin, Angronn, Rhodes, Yordo, no i Adam. Po przejściu odblokowują się dodatkowe stopnie trudności i wyzwania, wiec teoretycznie jest co robić. Grę polecam, ale w przecenie, bo jest jednak krótka (jak się rozkmini każdego bossa można skończyć grę w 30 min na najtrudniejszym poziomie). Pomysł z delevelowaniem jest oryginalny, aczkoliwek mnie odpowiada bardziej klasyczny rozwój postaci.
Vlad Tepes Pretorianin
Jest na Discord Store... Nie wiem, po co taki zabieg, ale dopóki nie pojawi się normalnie na Steam, niech się pier... bujają!
mariusz197518 Legionista
Na PS Store jest za 79 zł. Grał już ktoś ? Fajna ?
pieterkov Senator
Karta gry pojawiła się na steam. Discord store wymusza wyłączność (exclusive) gier na x miesięcy i pewnie dlatego "SINNER: Sacrifice for Redemption is expected to be available worldwide on February 19th, 2019. "
https://store.steampowered.com/app/691280/SINNER_Sacrifice_for_Redemption/
Vlad Tepes Pretorianin
Skończyłem właśnie na Steam podstawowe wyzwanie w prawie 8h i nie mogę się zgodzić się z Hedem, który twierdzi, że gra jest zbyt łatwa. Do jednego z bossów (Angronn), z którym walczyłem jako 6th, podchodziłem chyba ze 30 razy. Ostatni boss (Adam) wbrew pozorom nie jest najtrudniejszy. Proponuję następującą kolejność ubijania: Chanel, Modic, Faiz, Camber, Levin, Angronn, Rhodes, Yordo, no i Adam. Po przejściu odblokowują się dodatkowe stopnie trudności i wyzwania, wiec teoretycznie jest co robić. Grę polecam, ale w przecenie, bo jest jednak krótka (jak się rozkmini każdego bossa można skończyć grę w 30 min na najtrudniejszym poziomie). Pomysł z delevelowaniem jest oryginalny, aczkoliwek mnie odpowiada bardziej klasyczny rozwój postaci.