The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

Poradnik do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion zawiera solucję opisującą wszystkie zadania z głównego wątku gry oraz misje deadryczne, poboczne i zlecane przez gildie. Opisano też umiejętności i dodatki, a całość wzbogacono o serię przydatnych map.

7 kwietnia 2006Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Seria The Elder Scrolls zawsze pobijała serca graczy rozmachem i złożonością świata przedstawionego - Oblivion - główny wątek fabularny - poradnik do gry

Seria The Elder Scrolls zawsze pobijała serca graczy rozmachem i złożonością świata przedstawionego. Czwarta część cyklu, Oblivion, wyznaczyła tu nowy standard. Stworzenie poradnika do tak ogromnej gry było nadzwyczaj trudne, jednak stanęliśmy na wysokości zadania. Przed Waszymi oczami znajduje się kompletna solucja opisująca zadania z głównego wątku fabularnego oraz wszystkich gildii, wraz z instrukcją dotyczącą ich realizacji. Uwzględniono również oficjalne dodatki do gry oraz misje deadryczne. To jednak nie wszystko, ponieważ poza warstwą fabularną zajęliśmy się też mechaniką rozgrywki – a więc umiejętnościami, rasami, znakami, craftingiem oraz dodatkowymi treściami (jak np. wampiryzm). Osoby tęskniące za własnym kątem znajdą tu też listę wszystkich domów do kupienia, a amatorzy eksploracji powinni zajrzeć do rozdziału z mapami. Innymi słowy – każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich misji z głównego wątku fabularnego;
  • Opis zadań zlecanych przez gildie, questy deadryczne i nabywane w miastach;
  • Spis wszystkich umiejętności oraz sposobów ich wykorzystania;
  • Lista ksiąg nauczania;
  • Kilkadziesiąt map obrazujących najważniejsze lokacje w grze;
  • Opis oficjalnych dodatków;
  • Wiele, wiele więcej…

The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

Poradnik do gry

Oblivion - główny wątek fabularny - poradnik do gry

Pierwsza część poradnika do olbrzymiej gry, którą niewątpliwie jest The Elder Scrolls IV: Oblivion opisuje główny wątek fabularny, będącym najważniejszym i najbardziej rozbudowanym cyklem misji w tym świecie.

Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry

Druga część poradnika do The Elder Scrolls IV: Oblivion zajmuje się zadaniami zlecanymi przez Gildie. Oprócz głównego wątku fabularnego, są to najdłuższe i najbardziej skomplikowane cykle questów w Oblivionie.

Oblivion - atlas świata - poradnik do gry

Trzecia część poradnika do The Elder Scrolls IV: Oblivion to wnikliwa analiza procesu kreacji i rozwoju bohatera, opis misji daedryczne oraz wszystkich side-questów, a w końcu szczegółowe mapy całego świata oraz poszczególnych miast.

Oblivion - oficjalne dodatki - poradnik do gry

Poradnik do oficjalnych dodatków do gry The Elder Scrolls: Oblivion. Do tej pory powstało sześć takich rozszerzeń, które zostały tu szczegółowo omówione.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Oblivion - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry
Oblivion - atlas świata - poradnik do gry
Oblivion - oficjalne dodatki - poradnik do gry

Komentarze do The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry:

komentarze czytelników

Salim  2006-03-30 - 11:06

Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??

Salim  2006-03-30 - 11:20

Gierka ma 95% od redakcji a nie ma jej na liście hitów??!!

Trzepiskor  2006-03-30 - 11:30

Kilkudziesiecio stronicowa.? Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.

koobon  2006-04-02 - 10:21

Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.

Jack  2006-04-04 - 21:05

szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...

.:[upiordliwy]:.  2006-04-07 - 18:20

Mało coś tego wszystkiego... Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...

ProGracz  2006-04-08 - 14:24

Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!

.:[upiordliwy]:.  2006-04-08 - 23:09

ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.

Uszek Duszek  2006-04-11 - 17:25

Ta gierka jest wyjebista grałem we wszystkie cześci i będe grał w nastepne gorąco polecam

vivec  2006-05-18 - 12:17

gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.

radomenes  2007-05-23 - 14:22

zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić

fan realu madryt i raula  2007-09-18 - 21:10

Jak Oblivion ma wymagania z kosmosu to w takim razie co powiesz o Gothicu 3 vivec?

zoldir  2007-09-22 - 17:56

Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?

fiftik  2008-01-18 - 16:06

gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz mój numer gg:12699847

AfrQ  2009-06-09 - 13:41

ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599

szambor  2010-06-13 - 23:35

w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini. ...