Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Alchemy | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

7. Alchemy

Magia alchemii jest dosyć specyficznym rodzajem magii, który bardziej ma więcej do czynienia z nauką i doświadczeniami, niż z rzeczywistą sztuką magiczną. Niemniej jednak odnajdziemy tutaj wiele niezwykle użytecznych czarów wspierających oraz kilka przywołujących, a raczej 'konstruujących'.

  • Create Item - tworzy losowo generowany magiczny przedmiot. Wymaga dosyć sporo many jak na pierwszy czar, ale dzięki niemu już po pierwszej bitwie będziemy posiadali niemal pełen plecak przedmiotów, zaś po kilku misjach z pewnością nie będziemy narzekać na brak pieniędzy. Wyższy poziom mocy tego czaru pozwala na stwarzanie rzadszych i potężniejszych przedmiotów.
  • Transmute - czar BARDZO przydatny, dzięki niemu możemy zupełnie olać Trade (który nie dość, że jest piekielnie drogi i mocno zwalnia rozwój miasta, to w dodatku nie jest dostępny dla wszystkich ras). Pozwala na zmianę jednego surowca w drugi z efektywnością równą 50% + 10%/lvl (ale nie większą niż 100%). Czar nie wymaga olbrzymich zasobów mana, a oferuje naprawdę duże możliwości.
  • Charm - delikatnie zmniejsza ceny wszystkich jednostek i budynków, zwiększając Merchant o 2 + 2/lvl (co w przybliżeniu równe jest 2% + 2%/lvl zniżki) przez 1 + 1/lvl minut. Tanie, ale raczej mało przydatne.
  • Stone Golem - stwarza Kamiennego Golema, powolnego, ale silnego i odpornego na broń kłutą stwora. Będzie on posiadał 0 + 20/lvl XP i jest przydatny do wspierania ataków na bazę wroga (uderzając pięścią, całkiem nieźle radzi sobie z murami budynków).
  • Brew Potion - tworzy 1 + 1/lvl napojów uzdrawiających. Szkoda, że nie można stworzyć w ten sposób także buteleczek many, zachowując trochę energii 'na później', no ale w ten sposób czar byłby zbyt silny. Wymaga dosyć sporo energii.
  • Acquire - pozwala na błyskawiczne przejęcie wszystkich kopalni, będących w zasięgu równym 1/2 Command Radius + 50%/lvl. Świetne zaklęcie, które pozwala oszczędzić mnóstwo czasu (no i nie wymaga wysokiej Zręczności do konwersji).
  • Summon Guardian - tworzy posążek, który posiada elektryczny atak. W zależności od poziomu, stworzymy guardiana Błotnistego (1 lvl), Kamiennego (2 lvl) lub Żelaznego (3+ lvl). Statua jest raczej średnio skuteczna i wytrzymała, czasami ma spore problemy z trafianiem (szczególnie najsłabsza wersja), czasami lepiej stworzyć Stone Golem. Czas życia guardiana wynosi 10 + 2/lvl minut, ale zazwyczaj zostanie wcześniej zniszczony (chociaż można go normalnie naprawiać).
  • Disjunction - silny czar, który zdejmuje z wrogich bohaterów wszystkie efekty, których źródłem są noszone przez nich przedmioty. W połączeniu ze Spellforgem (o którym niżej) dają doprawdy imponujące rezultaty. Czas trwania Disjuction to 30 + 30/lvl sekund.
  • Bronze Golem - bardzo przydatny czar przywołujący, który błyskawicznie konstruuje Bronze Golema posiadającego 0 + 20/lvl XP. Golem ten jest znacznie silniejszy od wersji Kamiennej, potrafi przejmować kopalnie oraz utylizować gruz pozostały po zniszczonych budynkach. Jest niezwykle przydatny, przywołując co jakiś czas jedną sztukę możemy w czasie scenariusza uzyskać małą armię, która rewelacyjnie radzi sobie z budowlami i oddziałami atakującymi bronią kłutą.
  • Spellforge - podwaja moc wszystkich noszonych przez maga przedmiotów (z negatywnymi właściwościami włącznie) na okres 1 + 1/lvl minut. Piekielnie drogi, ale doprawdy niezastąpiony, o ile mamy na co go rzucać (posiadamy przedmioty o odpowiedniej mocy). Jeśli wiemy kiedy go użyć, potrafi przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.