Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Necromancy Magic | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

5. Necromancy Magic

Sfera czarów powiązanych ze śmiercią i z nieumarłymi. Mnóstwo czarów przyzywających nieumarłych, oprócz tego nieco zaklęć ofensywnych i tylko jeden wspierający.

  • Raise Skeleton - tworzy 2 + 1/lvl szkieletów, które będą posiadały 0 + 5/lvl XP. Gdy gramy undeadami to dobry czar, szczególnie jeśli mamy pieniądze i potrzebujemy szybko stworzyć silne jednostki (oczywiście pod warunkiem posiadania możliwości przeobrażania szkielety w bardziej zaawansowane oddziały). Dla innych ras raczej mało przydatne.
  • Raise Zombie - drugi, po Summon Quasit, czar pozwalający przywołać robotnika pracującego i wznoszącego budynki (do tego nieco tańszy, ale odrobinę później dostępny). Zombie jest generalnie cieńszy, ale w kopalniach pracuje równie dobrze. Zaklęcie zapewni nam 1 + 1/lvl Zombiaków, posiadających 0 + 5/lvl XP.
  • Black Portal - działa analogicznie jak Circle of Power, tylko że dotyczy zaklęć przywołujących z magii nekromantycznej. Portal podnosi moc czarów przywołujących o 1 i istnieje przez 2 + 1/lvl minut.
  • Raise Wight - zaklęcie animujące Wighta, silniejszą wersję Szkieletu, posiadającego 0 + 20/lvl punktów doświadczenia. Szybko dostępny i w miarę dobry czar, średnio drogi.
  • Vampirism - rzucony na kontrolowane przez nas oddziały, nadaje umiejętność wysysania życia z każdym uderzeniem (2 + 1/lvl HP wyssane przy trafieniu). Zaklęcie trwa 1 + 1/lvl minut i posiada zasięg równy polu dowodzenia.
  • Darkstorm - zmienia dzień w noc i wywołuje burzę - są to wymarzone dla undeadów warunki bytowania. Przydatny, jeśli ktoś się bawi w pana dnia i nocy, ale dosyć drogi.
  • Strip Flesh - nieprzyjemny czar, działający podobnie do Mutate'a z Illusion Magic, aczkolwiek trochę słabszy. Zmienia on piechotę wroga (będącą na 1-2 + 1/lvl), znajdującą się w polu dowodzenia maga, w szkielety. Użyteczne szczególnie w walce z rasami, które opierają się na zaawansowanej technicznie piechocie (Empire!).
  • Call the Dead - animuje kości martwych oddziałów i zmienia w szkielety. Każdy szkielet będzie miał 0 + 20/lvl XP, zaś zasięgiem czaru jest Command Radius. Znacznie bardziej efektywna wersja Raise Skeletons, ale wymaga znacznie więcej many, no i ciał zabitych żołnierzy.
  • Ring of Ice - typowy czar ofensywny, zadający 50 + 25/lvl lodowych obrażeń wszystkim wrogim jednostkom stojącym w pobliżu maga. Dosyć skuteczny, ale za drogi i zbyt długo trzeba się po nim regenerować. Jeżeli Strip Flesh nie zadziała, to Ring of Ice pozostaje jedynym czarem ofensywnym.
  • Raise Champion - przywołuje silną, nieumarłą jednostkę (wybieramy spośród Cienia, Licza, Wampira i Doom Knighta), posiadającą 0 + 20/lvl XP. Silny czar, działający trochę na zasadzie Elementalizmu z Nature Magic, chociaż jest droższy o 15 many.