Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Warlords: Battlecry III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nature Magic | BOHATER | Warlords Battlecry III poradnik Warlords: Battlecry III

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

3. Nature Magic

Sfera bogata w zaklęcia przywołujące stwory będące blisko związane z naturą, znajdziemy również tutaj kapkę czarów wspierających i ofensywnych.

  • Summon Sprite - przywołuje małego, latającego duszka lasu, wyposażonego w łuk. Będzie posiadał 0 + 20/lvl XP. Przydatne głównie na początku.
  • Gemberry - prosty czar leczący 25 + 25/lvl punktów życia wszystkim przyjaznym jednostkom w Command Radius. Leczenie zawsze się przydaje, chociaż jest dosyć słabe.
  • Entangle - magiczne korzenie wyrastają z ziemi, zmniejszają speed wszystkich wrogich jednostek w Command Radius o 4 + 2/lvl. Czas trwania to 30 + 30/lvl sekund.
  • Shillelagh - przywołuje magiczną maczugę, która zwiększa combat maga o 5 + 5/lvl,wzmocnienie trwa 1 + 1/lvl minut. Można rzucić przed walką, zwiększy przeżywalność maga oraz celność czaru Call Lightning.
  • Summon Unicorn - tani i silny, jak na tak wcześnie dostępny czar. Przywołuje Jednorożca mającego 0 + 20/lvl XP. Stworek ten użyteczny, gdyż posiada silne czary leczące, w dodatku całkiem nieźle walczy i posiada sporą odporność na obrażenia niefizyczne.
  • Wall of Thorns - tworzy jedno pole najsłabszego z murków, który będzie istniał przez 10 + 10/lvl minut lub dopóki nie zostanie zniszczony. Raczej mało przydatny, chyba, że chcemy szybko i tanio zakneblować jakieś przejście.
  • Call Lightning - typowo ofensywny czar, zadający wrogim jednostkom (także budynkom) w Command Radius 60 + 20/lvl obrażeń od błyskawic. Szczególnie użyteczny w walce z jednostkami wrażliwymi na prąd. Niestety, czar dosyć drogi.
  • Summon Treant - przywołuje Treanta, silną i wytrzymałą jednostkę, posiadającą zdolność niezwykle szybkiego konstruowania budynków. Będzie miał 0 + 20/lvl XP. Zaklęcie dosyć manożerne, ale przydatne, jeśli chorujemy na nadmiar many.
  • Change Weather - pozwala zmienić pogodę oraz porę dnia na całej mapie. Drogie i raczej średnio przydatne.
  • Elementalism - ostateczny czar przywołujący z Magii Natury, tworzy nam jednego z czterech żywiołaków (możemy wybrać), który będzie miał 0 + 50/lvl XP. Niezwykle uniwersalny czar, gdyż pozwala na uzupełnienie armii o jednostkę, której w danej chwili najbardziej potrzebujemy.