Wydaje mi się, że dla “casuala” powinno być tu więcej zabawy niż w 24 czy 25. Masz podział gameplayu na autentyczny i ten bardziej esportowy no i w samym ultimate team wydaje się, że będzie dużo mniej “spoceńców” przez podział na dwie ligi UT Champions. Jeśli chodzi o tryby offline, to kariera też powinna być lepsza, pytanie czy na tyle, żeby Cię zadowolić ;)
Optymalizacja na pewno jest spoko, gra działa mi na ROG Ally i nie ma jakichś większych problemów. Niestety sieciowo w zasadzie nie powiem Ci dużo - te wyścigi, które rozegrałem były spoko, gra rankingowa działa, ale bardzo wolno szukało mi ludzi (zakładam, że mało osób jeszcze było). Po właściwej premierze na pewno dopiszę ramkę o karierze dwuosobowej, bo będę z kuzynem testował ;) W F1 23 mieliśmy takiego buga, gdzie po końcu sezonu wyskakiwał czarny ekran, jeśli kliknęliśmy razem kontynuuj i nie szło tego ominąć :D Jedna osoba musiała sama skończyć sezon. Zobaczymy, jak w tym roku. W karierze solowej wszystko działało super, jak na razie ;)
Odpowiedź jest złożona. Generalnie gra wygląda podobnie do Eternala i daje Ci około połowę mniej FPS. Draugowi gra działa dobrze, ale on akurat nie odnosił się w recenzji do wydajności Eternala, który na pewno działał mu lepiej. Optymalizacja jest dobra, bo gra zadziała nawet na słabszym sprzęcie, ale im wyższe ustawienia tym jest gorzej. RTX 5080 w Eternalu robił u mnie jakieś 400 fps na najwyższych ustawieniach, a Dark Ages nieco ponad 120 ;) Wnioski pozostawiam Tobie
Również polecam, ale nie jest to granie na Macu, jako takie, bo streaming mogę odpalić wszędzie ;)
Cóż, to bardzo możliwe, ale póki co ich nie ma, a DLSS na Switchu 2, to jednak na razie lepsza opcja niż FSR na handheldach z procesorami AMD. Nie zapomnij też, że Switch 2 pobiera zdecydowanie mniej prądu i nie hałasuje tak, jak np. Rog Ally, który czasem mi przeszkadza podczas grania ;)
Przed premierą Phantom Liberty miałem na tych samych ustawieniach co Ty jakieś 80 fps średnio chyba :D Muszę sprawdzić, co tam się zmieniło
Ale w Cyberpunku nie masz wszystkiego na MAX + RT Psycho + PT Max? Bo to dużo klatek coś jest.
A jeśli chodzi o Shadows - zasięg rysowania jest potężny i to mocno zjada zasoby, jak się pobawisz ustawieniami, to idzie osiągnąć kompromis, ale jeśli chcesz konkretnie ultra / wysokie, to niestety sporym kosztem...
Aaaaa nie dostałem powiadomienia.
Co do pytania - imo potworki trudniejsze, w końcu można jakieś wyzwanie zrobić, jest ciut ciekawiej, bo ekosystem się zmienia. Na razie na palcach jednej ręki nowe liczę :p
Nie recenzowałem Avowed, więc generalnie nie wiem o co Ci chodzi w tym komentarzu \_(:)_/
A co do reszty:
- Zelda: BotW to gra z 2017 roku, powstała na WiiU, jak na swoje czasy i platformy docelowe była bardzo ładna, spadki klatek były naprawdę sporadyczne, jak na tak wielką grę. Wilds to gra na PS5 / PC i na każdej z tych platform wygląda średnio i działa średnio.
- wystarczy dodać jej głębi za pomocą Reshade, z wtyczkami na MXAO, lepszy bloom, lepszy DoF -> czyli gra jednak jest brzydka i trzeba pół godziny ją fixować, żeby JAKOŚ wyglądała, got it
- Mamy dość otwartych światów -> to nie o to chodzi :) Twórcy powiedzieli otwarty świat w zapowiedziach i dowieźli co innego, po prostu wyjaśniamy, że gra nie pokrywa się z zapowiedziami pod tym kątem
- My, gracze. W waszej redakcji przynajmniej — i najpewniej — do premiery nowego AC:S jeszcze nie -> no nie czytałeś "Nie przeszkadzało mi to specjalnie, ale i tak częściej korzystałem z szybkiej podróży niż z ciągnących się w nieskończoność korytarzy"
- Po co zmieniać coś, co dobrze działa? -> no nie wiem, może dodać nową broń? Chociaż odrobinę ulepszyć grafikę? Po co robić nową grę, klepmy DLC do Worlda przez 20 lat
amen.
1. Nie wraca system śledzenia z World :P
2 "Mam nadzieje, ze walka pozniej zrobi sie ciut trudniejsza (ale znowu, to co gralem to praktycznie tutorial)" -> no nie bardzo. Poziom trudności skoczy przy 2 potworach, będziesz wiedział jakich, ale do końca main questa będzie bardzo podobnie
P.S. Jak już powalczysz z Ajarkanem, daj znać, jak się z nim walczyło, jestem ciekaw Twoich odczuć ;)
To był Magnamalo, bardzo fajny potwór i zaskakująco wymagający, jak na final bossa fabuły ;) Mega pancerz z niego był ładny
Tak jak mówili już częściowo inni w komentarzach - grind nie został zepchnięty na dalszy plan, ale przez system ran NA PEWNO jest go mniej, bo z potworów wypada WIĘCEJ części niż np. w World czy Rise ;) Nie bój się, w endgame grindu będzie duuuuuuużo więcej na pewno
Jak tak teraz patrzę, to trochę faktycznie z tekstu wynika, jakby to była nowość ekskluzywna dla Wilds. Za duży skrót myślowy ;)
Ano właśnie, jest gruby bottleneck, gra ma ewidentnie problemy po włączeniu RT, ale nie sądzę, żeby to naprawili. Spider-Man Remastered cierpiał na tą samą przypadłość i od premiery niewiele się zmieniło. Ale z drugiej strony dziwi Cię taki bottleneck CPU? W czasach Stalkera 2, Jedi Survivor i innych tego typu gier, gdzie Ryzeny X3D nie dają rady? ;) Jeśli przyszłe aktualizacje coś zmienią, to tekst na pewno będzie zaktualizowany.
Bottleneck CPU występuje, ponieważ zużycie karty graficznej spada poniżej, no dajmy na to 90% i zmniejszenie rozdzielczości nic nie zmienia. 1440p i 1080p dają w zasadzie identyczne wyniki FPS, a użycie GPU spada jeszcze bardziej, nawet do 60%. Karta się nudzi i czeka na procesor - w dużym uproszczeniu, mamy CPU bottleneck. Od innych testerów wiem, że nawet na 14900K czy 7 9800X3D nie dają idealnej płynności z maksymalnym ray tracingiem i object distance na 10 ;)
Muszę zgodzić się (niestety) z większością tego, co jest napisane w recenzji. Szkoda, że Nintendo poszło po tak niskiej linii oporu, bo choć DKCR to naprawdę świetna gra, to aż korciło, żeby wydanie na Switcha zmodernizować i dodać trochę zawartości. A tak mamy port za 200+ zł i posmak odgrzewania kotleta
Recenzja oczywiście zrobiona na najnowszych sterownikach Nvidii i po wczorajszym patchu 140gb :)
Faktycznie tak napisali, ale to jest na 100% błąd, 699$ to jest cena przed podatkiem
To ciekawe, bo na kilku redditach ludzie też mówili, że mieli doświadczenie łyżwiarzy. Zastanawiam się czy kilka godzin więcej coś zmieni, czy po prostu niektórym "siadło", a innym nie. Może za dużo biegałeś? IMO sprintu trzeba używać rozważniej niż wcześniej
To znaczy się tak - co do zasady się z Tobą zgodzę, lenistwo i pośpiech devów na pewno mają tu swoją rolę. Natomiast ja odnoszę się do sytuacji, którą mamy obecnie - konsole mają podzespoły na poziomie pecetów z okolicy 2020 roku, czyli mają te 4 lata, ewidentnie to jest za mało, jak na standardy dzisiejszych gier / optymalizacji - niestety
Nie mam pojęcia o czym mówię? Wyraźnie zaznaczam w tekście, ale odpowiem Ci jeszcze raz - na absolutnie MAKSYMALNYCH ustawieniach z ray tracingiem FULL trzeba zejść nieco z rozdzielczością, to jest mocno obciążające, więc włączam DLSS równowaga. Natomiast wskazuję w treści, że jeśli tylko wyłączymy "oświetlenie bezpośrednie" to gram z DLSS quality i mam ponad 100 klatek. I nie - DLSS "równowaga" =/= granie w 720p, w żadnym układzie słonecznym, a na pewno nie w naszym
Udajesz, czy celowo wprowadzasz innych czytelników w błąd? Włączenie Frame Generation ZAWSZE zwiększa ogólne opóźnienie względem obrazu z DLSS np. quality. Mimo większej ilości klatek masz zwiększone opóźnienie i choć nie czuć go za bardzo, bo te techniki działają bardzo dobrze, to tak - opóźnienie z FG jest większe niż z samym DLSS.
Czy 1700zł to cena kosmiczna? To kwestia subiektywna, a nie sądzę, że głośnik za pół ceny ma jakiejkolwiek szanse z tym jeśli chodzi o jakość. A masz jakiś konkretny model na myśli? Może też uda się go przetestować ;)
To jest temat dość delikatny, bo Sonos sam nie podaje tak szczegółowych danych. To faktycznie z ich strony trochę słabo, ale lepiej nie zmyślać mocy znamionowej czy pasma przenoszenia, kiedy producent ich nie chce podać ;) To trochę tak, jak Apple.
A masz coś mocniejszego niż i9-14900K, który nie jest w stanie utrzymać 60 klatek w mieście? ;)
traktuję rozrywkowo, ale wytłumaczę może mój tok myślenia: miałem tu na myśli, że smartfony z Androidem konkurują raczej między sobą, a żeby telefon trafił w gusta posiadacza iPhone'a, to musi się czymś wyróżnić, bo fani Apple bardzo niechętnie zmieniają swoją "ulubioną" markę na coś innego ;)
Doprawdy nie rozumiem o co Ci chodzi ;) To jest recenzja stanu TECHNICZNEGO gry, która w wersji pecetowej jest naprawdę średnia. Pod koniec piszemy również, że na konsolach jest super. Tekst w żadnym stopniu nie odnosi się do zawartości gry czy też fabuły.
To nie tylko moje spostrzeżenia, zobacz sobie mnóstwo wątków na reddicie i filmiki na youtube, gdzie większość ludzi ma podobne problemy ;)
w takim razie doprecyzuję - chodzi mi tu o to, że odbicia z ray tracingiem widać właściwie wyłącznie w cut-scenkach, gdzie swoją drogą oświetlenie zrobione jest znakomicie. Być może ten nawias znalazł się w niefortunnym miejscu ;)
Już Ci odpowiadam - powłoka wg. producenta jest "w jakimś stopniu antyrefleksyjna" i faktycznie jak siedzisz w słońcu, to nie ma takiego dramatu, jak np. w błyszczącym MacBooku. Poza tym wysoka jasność =/= oślepianie, trochę mylisz pojęcia. W przypadku tego (i innych) monitora OLED jasność jest dużo niższa niż w LCDkach, które faktycznie czasem aż rażą po oczach. Przede wszystkim dobry i sprawny HDR oznacza, że masz duże różnice między najciemniejszymi i najjaśniejszymi obszarami ekranu, dzięki czemu kolory są wyraźniejsze, a cienie bardziesz szczegółowe. Co więcej OLED powoduje, że właśnie lepiej widzisz te "ciemności" np. jaskinie w Wiedźminie 3 z użyciem eliksiru Kot. Poza tym jeśli naprawdę drażni Cię wysoka jasność, to dla Ciebie mega opcją jest tryb True Black, bo ogranicza jasność maksymalną, ale zapewnia wszystkie inne plusy panelu OLED ;)
Żeby powiedzieć, że Avatar jest brzydki trzeba chyba naprawdę nie grać w gry. Na tle Starfielda, Hogwartu czy innych gier, które wyszły w tym roku Avatar prezentuje się pięknie. Roślinność, modele postaci, a nawet oświetlenie. Zresztą już niedługo dowiecie się o grafice ciut więcej ;)
Myślę, że muszę się odnieść do Waszych komentarzy, bo większość z Was chyba nieco mija się z tematem. To że gra „dowiozła” pod kątem technicznym oznacza, że wygląda ładnie, miejscami bardzo ładnie, ale nie wyklucza tego że jest nierówna. Nie mogę powiedzieć że jest brzydka, w ostatnim czasie wyszło dużo brzydzących gier które nie spotkały się z aż tak dużą krytyką. Jeśli chodzi od kwestię optymalizacji, to również postaram się bronić swojego stanowiska - gra działa całkiem dobrze, nieporównywalnie lepiej od np. Starfielda, Hogwarts Legacy czy Jedi: Survivor. Twórcy świetnie zaimplementowali kompilację shaderów, więc gra się nie tnie. Po drugie z to że optymalizacja jest gorsza niż w FH5, nie znaczy że jest „skopana” - jest okej, ale faktycznie wydaje mi się, że mogłaby być lepsza. Sumarycznie jednak zdecydowanie nie jest tak źle jak wielu z Was pisze w komentarzach ;) Wiem, ze większości z Was towarzyszą duże emocje i chcecie żeby gra działała dobrze nawet na 5+letnich kartach graficznych, ale proszę, zachowajcie kulturę dyskusji.
Okej, mały update specjalnie dla Ciebie : nie miałem okazji ostatnio podróżować, ale przeszedłem się po mieście, zrobiłem hotspot z telefonu z prędkością +- 120mbps i GeForce Now działało bez przycięć, kilka razy wyskoczył tylko monit o niestabilności, ale nie skutkowało to zwiększonym input lagiem czy gorszą jakością obrazu. Wydaje mi się, że o ile masz stabilne łącze, nawet LTE, to nie powinieneś mieć większego problemu ;)
Dokładnie tak będzie. Myślę, że w okolicy Kaponiery samochodem będą wybierać się tylko desperaci
Szczerze mówiąc w sprzęcie za +- 3500 zł generowanie klatek to jest błogosławieństwo. Wiem, że wielu z Was narzeka, że to sztuczne, nie prawdziwe klatki, ale od dawna testuję frame gen i wrażenia mam bardziej pozytywne niż negatywne. Jeśli dla przykładu macie sprzęt z 4050, który zrobi Wam 40-50 klatek na ustawieniach high, to przekroczenie magicznej graniczy 60 fps naprawdę bardzo dużo zmienia. Mam tylko nadzieję, że FSR3 od AMD da dostęp do tej technologii szerszemu gronu graczy i wszyscy będziecie mogli cieszyć się lepszą wydajnością, nawet na laptopie i nawet przy kiepskiej optymalizacji (nie mówiąc już o niższym poborze prądu, jeśli będziecie w stanie zaoszczędzić kilka klatek np. ustawić ogranicznik)
Ivi, Svarnas i Zech wyglądają mega grywalnie, ale ogólnie dość niskie oceny dla Rakowa, myślę, że powinni dostać lekki upgrade mimo wszystko
Są to inne gry, to widać szczególnie po systemie zarządzania miastami i rozwoju cywilizacji, ale myślę, że podstawy są podobne i na upartego można byłoby zrobić z tego jednego, większego TW ;)
premium624862129 mam dokładnie tak samo, zupełnie co innego mnie wciąga w TW, nie kręci mnie tu fantasy ;)
W ogóle do czego odnosi się ten fragment o punktach ruchu? -> do tego, że chciałbym powrotu do starego systemu, ten który jest od kilku części mi nie leży
Czy rzeczywiście w tej grze nie ma Grecji i Mezopotamii? -> w buildzie, który ogrywałem nie było. Trzy główne frakcje, to Kanaanici, Hetyci i Egipcjanie, każda z nich jest rozbita na mniejsze państewka, raczej w finalnej wersji to się nie zmieni
Widzisz, ja w żadną część Warhammera nie grałem, bo to nie moje klimaty, ostatnim tytułem, który ogrywałem dłużej było dość krótkie Troy. Drama z DLC do mnie dotarła tylko bocznymi drzwiami. Jeśli chodzi o AI, bo w ciągu tych 50 tur zdarzyło mi się rozegrać parę bitew i tak, jak napisałem, było całkiem niezłe. Może w pełnej wersji będzie gorzej, nie wiem, jak zagram, to na pewno o tym napiszę ;)
Ale musisz być uszczypliwy co? ;) Gram w Total Wary od Medievala I, naprawdę wiele tur za mną i z pewnością nie powiedziałbym, że "nie mam pojęcia o czym pisze". Czytanie ze zrozumieniem się kłania - "w poprzedniej „dużej” odsłonie cyklu" -> Three Kingdoms było ostatnią dużą odsłoną historyczną, Troy to tylko część podcyklu "Saga", a nie pełnoprawna część. Oczywiście, że to tam rozwinięto użycie surowców, ale były one obecne już w Three Kingdoms. Wszystko co napisałem się zgadza ;)
Zdecydowanie nie polecam olewać
Jest całkiem dobrze pod tym kątem, ale wiele zależy od procesora. Na takim GTX 1060 zrobisz 30fps na średnich detalach czyli pograsz jak na XSS. Tytuł lepiej działa na kartach AMD.
Heh, no nie jest to najmocniejszy punkt gry (mimika), ale da się grać. Same twarze to jednak już dobra robota. Fizyka obiektów jest obecna, ale nie jest to jakiś najwyższy poziom
Hmm, to już kwestia indywidualna, w mojej skali 8,5 to bardzo dobry wynik, gra ocierająca się o świetność, wiec imo w pełni uzasadniona ocena ;)
W odpowiedzi na Wasze komentarze dotyczące długości i zawartości recenzji, chciałem doprecyzować kilka rzeczy.
Długość tekstu recenzji jest standardowa. Nasze recenzje już od dawna nie mają po 8 czy 10 stron. Wolimy większą treść zmieścić na jednej bądź dwóch. W recenzji zawarłem moim zdaniem istotne informacje, które mogą podpowiedzieć, z czym Starfielda się je, jaka jest jego wydajność i czego można się po nim spodziewać.
Jeśli chodzi o elementy takie jak (np. feeling strzelania) to nie zobaczyłem tam niczego wyróżniającego się - ani na plus, ani na minus. Te elementy są moim zdaniem po prostu poprawne.
Nie oznacza to jednak, że nie biorę sobie waszych słów do serca, bo na pewno część uwag uwzględnię w przyszłych recenzjach, żeby były lepsze. Dziękuje Wam za komentarze. Jestem otwarty na Wasze uwagi i pytania.
Nie ma racji - 720p to oficjalnie jest HD. 1080p to jest Full HD. To naprawdę dość proste ;)
A co powiesz na to, że w odpowiedzi na Twoje pytanie powstanie cały artykuł o BG3 na Decku? ;)
Może doczytaj ramkę do końca - działa w co najmniej 80 fps, w rozdzielczości 4K BEZ DLSS, a to naprawdę spoko wynik. Są też momenty, że na ultra jest to ponad 100 klatek, ale podkreślam - w natywnym 4K. W 1440p jest to 180-200 fps.
P.S. Sama Nvidia to potwierdza ;)
Grałem długo i dużo przed premierą, wtedy wyścigi online w zasadzie nie istniały, więc nie napotkałem ww. błędów. W MyTeam nie miałem bugów wizualnych, a na DeVriesa nie zwróciłem chyba uwagi ;) Jeśli chodzi o karierę dwuosobową - to po weekendzie sprinterskim w Austrii wszystko było okej z oponami i pitami. Ja problemy z AI robiącym 5 pitów miałem w F1 22 we Francji, w F1 23 na razie Francja też była okej. Jeśli masz więcej pytań - śmiało je zadawaj ;)
Wydaje mi się, że nie czytałeś jednak całej recenzji, albo stosujesz tzw. wyrwanie z kontekstu, bo pisałem wyraźnie o kontroli trakcji
"W F1 22 pełna kontrola trakcji to kuriozalny tryb jazdy na szynach – jesteśmy tu przyspawani do ziemi i nawet w deszczowych warunkach czy podczas zakrętów pod kątem 90 stopni nie tracimy przyczepności, a bolid trzyma się podłoża jak przyklejony. Z kolei średnia kontrola trakcji ma więcej wspólnego z całkowitym jej wyłączeniem i właściwie każdy gwałtowny ruch powoduje, że lądujemy na ścianie. Mam nadzieję, że w przyszłych aktualizacjach twórcy zajmą się tym problemem."
Niestety żadna aktualizacja tego nie naprawiła, ale F1 23 już tak. Pozdrawiam ;)
Cześć, już odpowiadam.
Czerwone flagi są w grze i działają, ale częstotliwość wypadków zasadniczo się nie zmieniła. AI na niższych poziomach trudności jeżdżą stosunkowo bezpiecznie, na wyższych dużo agresywniej. Największa szansa na Red flag pojawia się wtedy, gdy to Ty np. kogoś wyprzedzisz, zajmujesz czy wykonasz inny manewer, po którym bolid AI się rozbije. Pamiętaj też, że w F1 bardzo dużo osób gra multiplayer i to właśnie tam czerwone flagi są bardzo ważne. Wystarczy większy karambol i już masz restart. Jeśli chodzi o karierę, to w trybie dla dwóch osób spotkasz je częściej niż dla jednej
Swoją drogą to ciekawe spostrzeżenie, może twórcy powinni w wymaganiach doprecyzować, że w wymaganiach zalecanych chodzi o dysk SSD NVMe, bo obecnie jest po prostu "dysk SSD". Może tutaj kryje się część problemu ;)
Tak? Jeśli AMD samo nie podało żadnych konkretnych liczb / procentów dotyczących wzrostu wydajności, to mamy je sobie wymyślić? Podajemy dokładnie to, co przekazało AMD - wydajność wzrosła, ale nikt nie wie o ile. Myślę, że "wina" nie leży tu po naszej stronie ;)
Tu nie mogę się zgodzić - z DLSS2 przyrost klatek w przypadku Wiedźmina byłby minimalny, bo gra powoduje bottlenecka na każdym procesorze (niestety, kiepska optymalizacja). Wyłącznie DLSS3 rozwiązuje sprawę, bo działa niezależnie od procesora.
Jasne, to nie jest zabawa dla każdego. Ale chyba mimo wszystko fajnie spojrzeć na to, gdzie są obecnie konsole, ile im brakuje do "godnego" ray tracingu i gdzie mogą być za parę lat ;) Poza PC gram też na Decku, Switchu, 3DSie czy PS5, więc doskonale zdaję sobie sprawę z ograniczeń każdego sprzętu. Generalnie jeśli mam przejść coś imponującego graficznie, to na pececie podpiętym do TV, jeśli indyka to na Decku itd. Każdy gra tak jak może i jak chce :)
Dziękuję za zwrócenie uwagi, faktycznie w źródle, na którym bazował autor niektóre wymiary statku były podane błędnie. Przytyku z google translate nie skomentuję - autor samodzielnie napisał newsa.
Dzięki za wyczerpujący komentarz, choć nie ze wszystkimi punktami się zgadzam ;) Tak zagrałem tylko raz, w tym sensie, że odpaliłem jedną karierę - Alfą Romeo. Jeśli chciałbym przejechać się jeszcze 2-3 zespołami, to na pewno bym nie zdążył nic o F1 Managerze napisać. Swoją drogą, to ciekawe, co mówisz, bo w ciągu całego sezonu nie widziałem ani jednej czerwonej flagi, a wypadki mogę policzyć na palcach jednej ręki. Widocznie, co save, to inne zachowanie. Z pewnością zacznę sobie jeszcze kilka nowych i przetestuję, to co mówisz.
Na koniec - pamiętaj, że recenzję czytają nie tylko mega-fani F1, więc dla nich większość opcji będzie bardzo rozbudowana. Uważam, że jak na taką grę, to i tak jest całkiem nieźle z głębią, balem się, że będzie gorzej ;)
Zgadzam się :) Kilka razy musiałem sprawdzić czy na pewno dobrze widzę, ale tak... twórcy podali pojemność w miliamperogodzinach
Drodzy forumowicze, tytuł został zmieniony na taki, który powinien bardziej odpowiadać treści. Warto jednak zaznaczyć, że nie wszystkie fabryki Intela położone są w USA. Część z nich znajduje się w Irlandii, Izraelu oraz właśnie w Chinach (dokłądniej w prowincji Liaoning, w pobliżu metropolii Dalian).
Nickim4ru ->
Gdzie ten test?
1. Gdzie pomiary wykorzystania łącza? - wykorzystanie łącza wahało się pomiędzy 30 a 47 Mbps, pisałem, że wystarczy stabilne 50 Mbps
2. Gdzie pomiary pingu? Opóźnień? - ping wynosił 20ms, utrata pakietów 0%
3. Gdzie branie pod lupę obrazu który GFN streamuje etc etc. - pisałem, że obraz jest ładny poza artefaktami, które faktycznie czasem występują
Z doświadczenia + testy + reddit:
Tester łącza w GFN = kupa, z dupy za wysoki ping, utrata pakietów i niższa prędkość. - gdyby coś takiego nastąpiło u mnie, nie omieszkałbym się o tym wspomnieć. "Niestety" przez kilka dni testów wszystko działało dobrze.
Jakość usług dziś vs kiedyś = Żałosna, potwierdzone przez zwykłych userów, subów oraz RTX subów - brałem udział w beta testach, miałem abonament Founders, teraz testowałem RTX 3080 i nie widzę żadnej różnicy "in minus" w kwestii jakości obrazu
RTX = NIE RTX PC, również potwierdzone, ludzie z subami RTX często dostają Xeonony z 4-5 generacji intela i z GPU roboczym o sile GTX 970/1060/ albo najniższy RTX 2060 - Nie sądzę, żeby GTX 970 mógł odpalić Cyberpunka w maksymalnej jakości w 60fps. Poza tym podczas testów gry wykrywały kartę graficzną jako Nvidia A10G, która jest wydajnościowym odpowiednikiem RTX-a 3080.
Faktycznie, dzięki za czujność. Tyle lat razem spędziliśmy, że dodałem mu troszkę wieku :D
Dzisiaj rano, wraz z aktualizacją Windowsa 11 w wersji Insider Preview wyłączyła mi się izolacja rdzenia. Po szybkim zerknięciu w ustawienia okazało się, że winne są... sterowniki Huawei. Może ktoś z Was zauważył u siebie coś podobnego?
Koledze wyżej chodziło zapewne o to, że przez kilka minut w treści był (poprawny) link do kanału modera, ale... nie działał. Twórca musi na bieżąco grzebać coś w kwestii nazwy kanału, albo to zwykły błąd YT
Zgadza się, funkcjonalności paska zadań są teraz ukryte pod przyciskiem Menu Start, ale nie w samym pasku zadań. Nie wspominałem o tym, gdyż chodziło mi stricte o pasek zadań, ale dziękuję za uwagę, każda się liczy ;)
Dzień dobry,
recenzja niedługo zostanie zaktualizowana o fragment dotyczący wersji pecetowej, opisujący zmiany względem zeszłorocznej edycji ;)
Od godziny 19 powinieneś mieć możliwość ściągnięcia FIF-y 22 w wersji na 10 godzin. 27 września, to data premiery wersji Ultimate ;)
Źródło masz podane w hiperłączu i ono dokładnie opisuje, to co my w skrócie, nie jest to żaden fake :)
Przeczytaj uważnie jeszcze raz - napisane jest, że co do zasady Windows działa prawidłowo i w przypadku niektórych dysków działa źle. Co do funkcji TRIM, to nie wspominałem o niej, bo skupiłem się na defragmentacji, która szkodzi dyskom SSD, a TRIM jak sam zauważyłeś pomaga. Defragmentacja może się włączyć sama, po dowolnej aktualizacji, a TRIM włączony jest domyślnie w większości systemów.
[link]
Tu mówią, że ma być NFC szerzej dostępne ;)
Fenomem, serio. Jest jeszcze lepsza w remasterze, klimat oryginału podwojony. W VII trochę fabuła mnie znudziła, z początku abstrakcyjna, potem groźna i groteskowa, wchodząca w zaszczucie później zmieniła się w shooter do mutantów. A tutaj generalnie nie ma elementu który by mi przeszkadzał, może trochę głupie działanie na laptopie, gdzie mimo posiadania karty z 4gb vram pokazuje 0,11gb intela, a gra chodzi normalnie.