Grubo - 4080 Super nie da 60 klatek w 1440p z DLSS?
Obecnie gram w Cyberpunka na swojej 4070 Ti Super...1440p, Path tracing, wszystko ultra, DLSS na Quality - średnio ponad 100 klatek. :O
Shadows nie jest AŻ TAK piękne, żeby to uzasadnić...
Ale w Cyberpunku nie masz wszystkiego na MAX + RT Psycho + PT Max? Bo to dużo klatek coś jest.
A jeśli chodzi o Shadows - zasięg rysowania jest potężny i to mocno zjada zasoby, jak się pobawisz ustawieniami, to idzie osiągnąć kompromis, ale jeśli chcesz konkretnie ultra / wysokie, to niestety sporym kosztem...
Mam wszystko na max co się da, jedynie wyłączone bzdety tj. aberracja, ziarno i rozmycie w ruchu. RT i PT nie mają suwaków jakości, można je tylko włączyć lub wyłączyć. Z Phantom Liberty chyba te ustawienia RT/PT się zmieniły.
Przed premierą Phantom Liberty miałem na tych samych ustawieniach co Ty jakieś 80 fps średnio chyba :D Muszę sprawdzić, co tam się zmieniło
Ok, pogrzebałem. :D Te szczegółowe ustawienia RT pojawiają się, jak wybierze się gotowy preset "Ray Tracing: xxx (Niski/Średni/Ultra)", które nie mają Path Tracingu. Przy Overdrive (czyli jedyny, który włącza PT), te suwaki znikają (za pewne w domyśle wszystkie ustawienia RT muszą być na max dla PT).
Różnicy nie widzę. A nie używałem presetów tylko mam Własne, bo po prostu sam wszystko zmaksowałem. ;)
Być może CPU robi różnicę. ;) Mam Ryzena 7800X3D, a Cyberpunk z każdego CPU wyciągnie nieco więcej i choćby Ryzeny bez X3D, będa miały troche mniej na 4070 Ti Super.
Albo mi się wzrok pogorszył albo na screenach tutaj czy w recenzji na GOLu to tej jakości wizualnej nie widać. Gra wygląda wręcz sporo gorzej niż Unity z 2014 roku.
Nie patrzcie na głupie screeny czy gameplaye. Odpalcie grę na bardzo wysokich ustawieniach a was oczaruje. W końcu przerywniki filmowe, które wyglądają jak rendery Matrixa czy Final Fantasy. Praktycznie pierwsza gra, która wygląda jak stuprocentowy next gen. Zarówno pod względem oświetlenia, dobrze zrobionej fizyki jak i warunków pogodowych czy cudownych efektów cząsteczkowych. Po prostu cudo.
"animacje postaci i mimika twarzy w końcu mają sens"
Dziwne, widziałem fragmenty z AC Shadows, gdzie zdecydowanie sensu nie miały. Przesuwne drzwi poruszają się same, bez udziału rąk, a mimika była bardzo słaba. Do tego zupełnie statyczna kamera w dialogach (i to nie jakichś generowanych sidequestach). Czyżby w tej kwestii była taka nierówna jakość?
jak tak patrze na te screeny to widzę nieodpartą inspiracje, żeby nie kopie... Ghost of Tsushima