Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier akcji XBOX ONE 3

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji na platformę: XBOX ONE. Znajdziesz tu ponad 140 tekstów spełniających te kryteria.

Recenzja gry State of Decay 2 – apokalipsa zombie w jakości Gothica

Recenzja gry State of Decay 2 – apokalipsa zombie w jakości Gothica

recenzja gry17 maja 2018

State of Decay 2 poprawia wiele znanych z pierwszej części elementów i dość przekonująco pokazuje trudy zarządzania ludzką osadą w czasie apokalipsy zombie. Szkoda tylko, że od strony technicznej gra także rodzi skojarzenia z nadgniłym trupem.

Recenzja gry State of Decay 2 – apokalipsa zombie w jakości Gothica
Recenzja gry Sea of Thieves – ta łajba przecieka

Recenzja gry Sea of Thieves – ta łajba przecieka

recenzja gry27 marca 2018

Czy Microsoft przełamał wreszcie złą passę w temacie xboksowo-windowsowych tytułów ekskluzywnych? Czy Rare sprostało własnej legendzie i nie splamiło honoru, wypuszczając niedopracowaną grę? Dowiecie się tego z naszej recenzji Sea of Thieves.

Recenzja gry Sea of Thieves – ta łajba przecieka
Recenzja gry Far Cry 5 – szalony sandbox

Recenzja gry Far Cry 5 – szalony sandbox

recenzja gry26 marca 2018

Far Cry 5 nie definiuje na nowo szaleństwa. To asekuracyjna kontynuacja znanych motywów przeznaczona dla fanów sandboksowej wolności, w której fabuła ustąpiła miejsca bardziej dopracowanym mechanizmom rozgrywki.

Recenzja gry Far Cry 5 – szalony sandbox
Recenzja gry Warhammer: Vermintide 2 – bugowie Chaosu wrócili

Recenzja gry Warhammer: Vermintide 2 – bugowie Chaosu wrócili

recenzja gry25 marca 2018

Czy zabawa w odszczurzanie Starego Świata może sprawić masę radości? Owszem, zwłaszcza że cena jest niewygórowana, a sama produkcja całkiem atrakcyjna. Zakładając oczywiście, że nie przeszkadzają Wam błędy i macie z kim grać...

Recenzja gry Warhammer: Vermintide 2 – bugowie Chaosu wrócili
Recenzja gry Assassin's Creed: Rogue Remastered – asasyn niepotrzebny

Recenzja gry Assassin's Creed: Rogue Remastered – asasyn niepotrzebny

recenzja gry23 marca 2018

Kolejna starsza odsłona serii Assassin's Creed trafia na konsole obecnej generacji. Choć konwersji nie ma zbyt wiele do zarzucenia, to nie wyróżnia się ona również niczym na plus.

Recenzja gry Assassin's Creed: Rogue Remastered – asasyn niepotrzebny
Recenzja gry A Way Out – bo do ucieczki trzeba dwojga

Recenzja gry A Way Out – bo do ucieczki trzeba dwojga

recenzja gry22 marca 2018

Przygodówka, skradanka, chodzona bijatyka, samochodówka, strzelanka - A Way Out co krok zaskakuje nowymi mechanikami, dzięki którym kilkugodzinna kooperacyjna przygoda mija szybko i przyjemnie.

Recenzja gry A Way Out – bo do ucieczki trzeba dwojga
Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

recenzja gry28 lutego 2018

Czy Metal Gear może się udać bez Hideo Kojimy? Metal Gear Survive sugeruje, że nie, choć zarazem trudno jednoznacznie wskazać w grze złe wybory ekipy deweloperskiej.

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit
Recenzja DLC The Hidden Ones do gry Assassin’s Creed: Origins – nijaki dodatek

Recenzja DLC The Hidden Ones do gry Assassin’s Creed: Origins – nijaki dodatek

recenzja gry24 stycznia 2018

Dodatek The Hidden Ones rozmienia na drobne to, co udało się zbudować świetnym Assassin's Creed: Origins. Choć rozszerzenie oferuje całkiem niezły stosunek ceny do liczby godzin rozgrywki, nie jest to przygoda, którą zapamiętacie na długo.

Recenzja DLC The Hidden Ones do gry Assassin’s Creed: Origins – nijaki dodatek
Recenzja dodatku Curse of Osiris do Destiny 2 – klątwa powtarzalności

Recenzja dodatku Curse of Osiris do Destiny 2 – klątwa powtarzalności

recenzja gry13 grudnia 2017

Klątwa Ozyrysa to przykład, jak nie należy robić dodatków do gier. Wszechobecny recykling, niewykorzystany potencjał i bardzo mało nowości – trudno znaleźć jasne strony pierwszego dodatku do Destiny 2.

Recenzja dodatku Curse of Osiris do Destiny 2 – klątwa powtarzalności
Recenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopę

Recenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopę

recenzja gry14 listopada 2017

Star Wars: Battlefront II miał naprawić słabości „jedynki” z dzielącą społeczność przepustką sezonową na czele. Niestety, frajdę ze strzelania psuje miałka kampania dla jednego gracza i żerujący na portfelach graczy system mikropłatności.

Recenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopę
Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni serii

Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni serii

recenzja gry3 listopada 2017

Seria Call of Duty powraca do swoich korzeni, czyli czasów II wojny światowej, pokazując nam mieszankę Kompanii braci z rozmachem filmów Michaela Baya. O dziwo tutaj się to udało.

Recenzja gry Call of Duty: WWII – udany powrót do korzeni serii
Recenzja gry Wolfenstein II: The New Colossus – mocarny kolos

Recenzja gry Wolfenstein II: The New Colossus – mocarny kolos

recenzja gry26 października 2017

Wolfenstein II wreszcie nadciągnął, by zająć należne mu miejsce w panteonie strzelanek. B.J. Blazkowicz sieje popłoch wśród rywali i nie bierze jeńców… choć w jego duszy zaszła pewna subtelna zmiana.

Recenzja gry Wolfenstein II: The New Colossus – mocarny kolos
Recenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?

Recenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?

recenzja gry26 października 2017

Ubisoft próbował i próbował, ale kolejne odsłony serii Assassin's Creed (po Black Flag) zbierały mieszane opinie. Na szczęście w końcu się udało – Origins to jedna z najlepszych części cyklu. Kto wie, czy w ogóle nie najlepsza?

Recenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?
Recenzja gry Śródziemie: Cień wojny – w Mordorze rządzi powtarzalność

Recenzja gry Śródziemie: Cień wojny – w Mordorze rządzi powtarzalność

recenzja gry5 października 2017

Druga część dowolnej serii powinna być większa, lepsza i mocniej kopać w cztery litery. Czy takie jest Śródziemie: Cień wojny? I tak i nie.

Recenzja gry Śródziemie: Cień wojny – w Mordorze rządzi powtarzalność
Recenzja gry Dishonored: Death of the Outsider – godne pożegnanie serii

Recenzja gry Dishonored: Death of the Outsider – godne pożegnanie serii

recenzja gry18 września 2017

„Śmierć Odmieńca” – już sam tytuł samodzielnego dodatku do Dishonored 2 intryguje. Arkane spełniło pokładane w nim nadzieje: to najlepsza opowieść w serii. W połączeniu z wciąż świetną mechaniką rozgrywki dostaliśmy więc skradankę prawie idealną. Prawie.

Recenzja gry Dishonored: Death of the Outsider – godne pożegnanie serii
Recenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelanka

Recenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelanka

recenzja gry7 września 2017

Destiny 2 to w pewnym sensie restart gry, by przyciągnąć nowych graczy i zarazem eksperymentalna ewolucja rozwijanej od trzech lat produkcji. W tej chwili nacisk położono na to pierwsze. Co jest halo, a co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?

Recenzja gry Destiny 2 – diablo dobra strzelanka
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox

Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox

recenzja gry15 sierpnia 2017

Nowa gra twórców Saints Row stara się połączyć najlepsze cechy poprzednich dzieł studia z rozwiązaniami typowymi dla gier MMORPG. Niestety, okazało się to chybionym pomysłem.

Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieść

Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieść

recenzja gry8 sierpnia 2017

Gdy niezależne studio własnym sumptem zamierza przygotować złożoną grę, celując w segment rynku AAA, to wiedz, że coś się dzieje. Ninja Theory stawia odważny krok nie tylko na tym polu; Hellblade dojrzale dotyka tematu tabu, jakim są choroby psychiczne.

Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice – piekielnie dobra opowieść
Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks

Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks

gramy dalej30 lipca 2017

Przez ponad sześć lat swojego istnienia World of Tanks przeżywało wzloty i upadki, jednakże w ostatnio czołgi coraz częściej zamiast bawić irytują. Staramy się przybliżyć największe problemy trapiące grę.

Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks
Niesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna inna

Niesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna inna

gramy dalej22 lipca 2017

Hit od studia Rockstar North to nie tylko świetnie nakreślone postacie, pełna czarnego humoru i wciągająca fabuła czy olbrzymie, wypełnione atrakcjami miasto. To także tytuł charakteryzujący się wprost niewiarygodnym przywiązaniem do detali.

Niesamowite szczegóły Grand Theft Auto V – gra dopieszczona jak żadna inna
Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok

Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok

recenzja gry11 lipca 2017

Serial Cleaner świata nie zawojuje, ale bez większych problemów zapewnia kilka godzin całkiem przyjemnej zabawy. Wartość dodaną stanowią oryginalna tematyka i unikatowy styl wizualny.

Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok
Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek

Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek

recenzja gry21 czerwca 2017

Mieszanka stylów, w której psychologiczny thriller idzie w parze ze strzelanką oraz opowieścią o szpiegostwie gospodarczym, małżeńskiej zdradzie i elektronicznych gadżetach. Oto Get Even polskiego studia The Farm 51.

Recenzja gry Get Even – Splinter Cell spotyka Władcę marionetek
Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki

Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki

gramy dalej10 maja 2017

Arkane Studios miewało w przeszłości problemy ze stroną technologiczną swoich produkcji. Zwiedziliśmy stację Talos I trzy razy – na mocnym PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 Pro – i sprawdziliśmy, czy Prey daje sobie pod tym względem radę.

Prey w 4K – nienaganny styl kontra graficzne fajerwerki
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany

Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany

recenzja gry9 maja 2017

Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.

Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany