Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier strategicznych PC 4

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 540 tekstów spełniających te kryteria.

Locoland - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2004

Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.

Locoland - recenzja gry

Rome: Total War - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

„Rome: Total War” to bardzo rozbudowana gra, której detale i z pozoru nieznaczące niuanse świadczą o jej wielkości. Każdy aspekt gry można by opisać w osobnym artykule... Nie bez kozery recenzja do najkrótszych nie należy.

Rome: Total War - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2003

Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...

Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

Worms 3D - recenzja gry

recenzja gry20 listopada 2003

Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów...

Worms 3D - recenzja gry

Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2005

„Dzieci Nilu” są bardzo udaną grą. Precyzyjnie przemyślaną i z równym pietyzmem wykonaną. Gra się w nią bardzo przyjemnie. Niestety nie ma co liczyć na to, że zdołają one wyrwać z życiorysu większy kawał czasu.

Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2003

Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

Battle Realms - recenzja gry

recenzja gry18 lipca 2002

Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.

Battle Realms - recenzja gry
Company of Heroes: Kompania Braci - recenzja gry

Company of Heroes: Kompania Braci - recenzja gry

recenzja gry29 września 2006

Company of Heroes to bezwzględnie najlepszy z do tej pory wydanych RTS-ów, rozgrywających się w gorącym okresie II wojny światowej, w jakie miałem okazję grać – żaden Blitzkrieg II, Codename: Panzers czy inny Rush for Berlin nie może mu podskoczyć.

Company of Heroes: Kompania Braci - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2003

Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.

Command & Conquer: Generals - recenzja gry
Age of Empires III - recenzja gry

Age of Empires III - recenzja gry

recenzja gry1 grudnia 2005

Dziki Zachód jeszcze nigdy nie był tak pięknie cyfrowy. Jeden z największych tegorocznych pewniaków uderza z siłą rozpędzonego stada bizonów i nie zatrzyma go nawet propozycja zapalenia fajki pokoju.

Age of Empires III - recenzja gry

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2004

Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry

recenzja gry18 listopada 2003

Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.

Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry

Master of Orion III - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2003

Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.

Master of Orion III - recenzja gry
Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry

Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry

recenzja gry24 października 2006

Niemal rok czasu potrzebowała firma Ensemble Studios, żeby przygotować dodatek do Age of Empires III. Tak długi okres prac jest całkowicie zrozumiały, wszak nie mamy tu do czynienia z pierwszoosobową strzelaniną, ale z bardzo rozbudowaną grą wojenną.

Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry
World in Conflict - recenzja gry

World in Conflict - recenzja gry

recenzja gry28 września 2007

Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.

World in Conflict - recenzja gry

Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry

recenzja gry26 czerwca 2001

Opisanie wszystkich zalet Seven Kingdoms 2 to prawdziwe wyzwanie. Trudno bowiem znaleźć odpowiednie słowa na przedstawienie tak złożonej gry. Aż dziw bierze, że pozostała ona w cieniu innych, niejednokrotnie słabszych tytułów.

Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry

Industry Giant II - recenzja gry

recenzja gry7 listopada 2002

Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody...

Industry Giant II - recenzja gry

Król Artur - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2009

Solidna, choć nie pozbawiona błędów i niedociągnięć gra strategiczna, dzięki której poczujesz się jak prawdziwy władca Brytanii. Taki właśnie jest Król Artur.

Król Artur - recenzja gry

Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2003

Battle Realms: Winter of the Wolf to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Battle Realms, fabularnie rozgrywający się przed wydarzeniami przedstawionymi w pełnej wersji gry.

Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry
Anomaly: Warzone Earth - recenzja gry

Anomaly: Warzone Earth - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2011

Odwrócone tower defense z bardzo ładną grafiką, w militarno-kosmicznych klimatach i za budżetową cenę. Czy to mogło się nie udać?

Anomaly: Warzone Earth - recenzja gry
The Settlers 7: Droga do Królestwa - recenzja gry

The Settlers 7: Droga do Królestwa - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2010

Jaka naprawdę jest siódma odsłona The Settlers? Deweloperzy z firmy Blue Byte znowu eksperymentują, czy postawili na sprawdzone rozwiązania?

The Settlers 7: Droga do Królestwa - recenzja gry

Recenzja gry Men of War: Vietnam

recenzja gry13 września 2011

Seria Men of War kojarzyła się dotychczas wyłącznie z okresem II wojny światowej. Czy przeniesienie akcji do wietnamskiej dżungli wyszło cyklowi na dobre?

Recenzja gry Men of War: Vietnam
Men of War: Oddział Szturmowy - recenzja gry

Men of War: Oddział Szturmowy - recenzja gry

recenzja gry27 kwietnia 2011

Ponoć wojna nigdy się nie zmienia - czy stwierdzenie to pozostanie prawdziwe również przy najnowszym dodatku do ekstremalnie złożonego Men of War?

Men of War: Oddział Szturmowy - recenzja gry

King's Bounty: Legenda - recenzja gry

recenzja gry10 października 2008

Jeśli miałbym określić King’s Bounty jednym słowem, rzekłbym „spektakularna”. Od samego początku gra powala na kolana.

King's Bounty: Legenda - recenzja gry