Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier akcji PC 30

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 710 tekstów spełniających te kryteria.

Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry

recenzja gry25 października 2005

Brothers in Arms: Earned in Blood to sequel wydanej w tym roku taktycznej gry FPP. Czy tak krótki okres developingu wpłynął znacząco na wysoki poziom tej gry?

Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry

Tron 2.0 - recenzja gry

recenzja gry24 września 2003

Tron 2.0 to gra akcji, będąca kontynuacją kultowego filmu wytwórni Walta Disney’a z 1982 roku - Tron. Akcja gry rozgrywa się w 21 lat po wydarzeniach znanych z filmu. Gracz wciela się w postać Jeta Bradley’a, młodego i niezwykle zdolnego programisty...

Tron 2.0 - recenzja gry

Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2010

Jeśli chodzi o sieciowe strzelaniny, to Wietnam jest bardzo obszernym tematem, a deweloperzy z DICE po raz kolejny udowodnili, że potrafią go świetnie wykorzystać.

Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam - recenzja gry

Harry Potter i Więzień Azkabanu - recenzja gry

recenzja gry15 czerwca 2004

Harry Potter i Więzień Azkabanu to czwarta gra oparta na książkach J.K. Rowling opowiadających o przygodach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół Rona Weasley’a i Hermiony Granger.

Harry Potter i Więzień Azkabanu - recenzja gry

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2005

Zagrać czy nie zagrać w nowego Matrixa? Wybierasz niebieską czy czerwoną tabletkę? Przed podjęciem decyzji nie zapomnij skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

Gladiator: Sword of Vengeance - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2004

Akcja gry „Gladiator Sword of Vengeance” przenosi nas do Imperium Rzymskiego w 106 roku naszej ery. Jest to, mało powiedzieć, zły czas dla Imperium.

Gladiator: Sword of Vengeance - recenzja gry

Catwoman - recenzja gry

recenzja gry30 sierpnia 2004

Do tytułu podchodziłem z dużą dozą sceptycyzmu i niestety moje obawy co do jakości gry były częściowo uzasadnione. Może Catwoman nie jest tak słaba jak najnowszy pecetowy Spiderman 2, ale do ideału naprawdę sporo jej brakuje.

Catwoman - recenzja gry

Suma Wszystkich Strachów - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2003

The Sum of All Fears to taktyczna gra akcji oparta na motywach zarówno książki autorstwa Toma Clancy’ego o tym samym tytule (pol. Suma wszystkich strachów) jak i filmu na niej bazującego.

Suma Wszystkich Strachów - recenzja gry

LEGO Star Wars - recenzja gry

recenzja gry25 kwietnia 2005

Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.

LEGO Star Wars - recenzja gry
Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC

Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC

recenzja gry20 sierpnia 2004

"Spider-Man 2" w wydaniu konsolowym jest grą dobrą. Tymczacem pecetowcy muszą zadowolić się ochłapem rodem z The Fizz Factor, który niemal od razu dostał rekomendację programu dla dzieci.

Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2010

Po kilku miesiącach oczekiwania jedne z najlepszych dodatków w historii wreszcie pojawiły się na PC. Czy warto było czekać na Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City? Oczywiście, że tak!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - recenzja gry
Prawie jak Dead Space - recenzja gry Afterfall: Insanity

Prawie jak Dead Space - recenzja gry Afterfall: Insanity

recenzja gry30 listopada 2011

Po Wiedźminie 2 i Dead Island kolejna polska gra chce zawojować światowy rynek. Z jakim rezultatem?

Prawie jak Dead Space - recenzja gry Afterfall: Insanity

James Bond 007: NightFire - recenzja gry

recenzja gry4 lutego 2003

James Bond 007: NightFire to gra z gatunku action/adventure z głównym naciskiem położonym na akcje, w której gracze stają się najlepszym i najniebezpieczniejszym agentem świata.

James Bond 007: NightFire - recenzja gry

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2008

Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad - recenzja gry

recenzja gry13 stycznia 2004

Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad jest sequelem trójwymiarowej taktycznej gry akcji TPP, którą wydano w 2002 roku i uhonorowano wówczas m.in. prestiżową międzynarodową nagrodą EMMA (Electronic Multimedia Award).

Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad - recenzja gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry

recenzja gry2 grudnia 2002

Harry Potter i Komnata Tajemnic to druga część komputerowych przygód Harrego Pottera. W grze ponownie śledzimy przygody młodego czarodzieja, rozpoczynającego drugi rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry
Bulletstorm - recenzja gry

Bulletstorm - recenzja gry

recenzja gry25 lutego 2011

Gatunek pierwszoosobowych strzelanin w ostatnich latach przeżywa mały kryzys osobowościowy. Czy polski Bulletstorm uratuje nas przed zalewem bliźniaczo podobnych do siebie gier?

Bulletstorm - recenzja gry

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2006

SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry