Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier akcji PC 8

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 710 tekstów spełniających te kryteria.

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2010

Po kilku miesiącach oczekiwania jedne z najlepszych dodatków w historii wreszcie pojawiły się na PC. Czy warto było czekać na Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City? Oczywiście, że tak!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - recenzja gry
Prawie jak Dead Space - recenzja gry Afterfall: Insanity

Prawie jak Dead Space - recenzja gry Afterfall: Insanity

recenzja gry30 listopada 2011

Po Wiedźminie 2 i Dead Island kolejna polska gra chce zawojować światowy rynek. Z jakim rezultatem?

Prawie jak Dead Space - recenzja gry Afterfall: Insanity

Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry

recenzja gry25 października 2005

Brothers in Arms: Earned in Blood to sequel wydanej w tym roku taktycznej gry FPP. Czy tak krótki okres developingu wpłynął znacząco na wysoki poziom tej gry?

Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry
Prey - recenzja gry

Prey - recenzja gry

recenzja gry27 lipca 2006

Jedenaście lat. Tyle czasu minęło od rozpoczęcia projektu o nazwie Prey, który dzięki wielu przeciwnościom losu, przez długi czas nie mógł doczekać się realizacji. Mimo swojej bogatej historii, gra nigdy nie dorównała legendzie Duke Nukem Forever.

Prey - recenzja gry
Recenzja gry Dead Space 3 - Isaac Clarke więcej strzela, mniej się boi

Recenzja gry Dead Space 3 - Isaac Clarke więcej strzela, mniej się boi

recenzja gry8 lutego 2013

Przed premierą Dead Space 3 głośno było o mikrotransakcjach oraz utracie tożsamości tej serii. Studio Visceral rzeczywiście eksperymentuje z jej naturą i chociaż zawodzi w paru aspektach, wciąż serwuje świetną podróż do tego klimatycznego uniwersum.

Recenzja gry Dead Space 3 - Isaac Clarke więcej strzela, mniej się boi

Harry Potter i Więzień Azkabanu - recenzja gry

recenzja gry15 czerwca 2004

Harry Potter i Więzień Azkabanu to czwarta gra oparta na książkach J.K. Rowling opowiadających o przygodach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół Rona Weasley’a i Hermiony Granger.

Harry Potter i Więzień Azkabanu - recenzja gry

F.3.A.R. - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2011

Przerażająca Alma po raz trzeci gości na ekranach naszych monitorów. Sprawdzamy, czy nowy zespół produkcyjny dał radę stworzyć godną kontynuację serii.

F.3.A.R. - recenzja gry

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy - recenzja gry

recenzja gry9 października 2003

Akcja tej odsłony serii Star Wars Jedi Knight toczy się sześć lat po zakończeniu drugiej części sagi i umożliwia graczom wcielenie się w studenta legendarnej Akademii Jedi, zlokalizowanej na księżycu Yavin 4 i prowadzonej przez samego Luke’a Skywalkera...

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy - recenzja gry

Hour of Victory - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2008

Nie zbliżać się do Hour of Victory i nie dotykać, bo można się nieźle sparzyć. Gra jest straszna, tragiczna, odpycha przy pierwszym kontakcie. Zmarnowany materiał na dobrą wojenną przygodę.

Hour of Victory - recenzja gry

James Bond 007: NightFire - recenzja gry

recenzja gry4 lutego 2003

James Bond 007: NightFire to gra z gatunku action/adventure z głównym naciskiem położonym na akcje, w której gracze stają się najlepszym i najniebezpieczniejszym agentem świata.

James Bond 007: NightFire - recenzja gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry

recenzja gry2 grudnia 2002

Harry Potter i Komnata Tajemnic to druga część komputerowych przygód Harrego Pottera. W grze ponownie śledzimy przygody młodego czarodzieja, rozpoczynającego drugi rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry
Bulletstorm - recenzja gry

Bulletstorm - recenzja gry

recenzja gry25 lutego 2011

Gatunek pierwszoosobowych strzelanin w ostatnich latach przeżywa mały kryzys osobowościowy. Czy polski Bulletstorm uratuje nas przed zalewem bliźniaczo podobnych do siebie gier?

Bulletstorm - recenzja gry
Borderlands - recenzja gry

Borderlands - recenzja gry

recenzja gry2 listopada 2009

Postapokaliptyczna rzeź w komiksowej oprawie trafiła wreszcie do sklepów. Czy pierwsza od lat nowa gra twórców serii Brothers in Arms przypadnie do gustu fanom pierwszoosobowych strzelanin?

Borderlands - recenzja gry

Harry Potter i Książę Półkrwi - recenzja gry

recenzja gry9 lipca 2009

Po najnowszą część wirtualnych przygód Harry'ego Pottera bez wątpienia sięgną wszyscy fani, którzy zapoznali się z książką i filmem. Jednak czy jest to dobra pozycja także dla pozostałych graczy?

Harry Potter i Książę Półkrwi - recenzja gry
Doom III - recenzja gry na PC

Doom III - recenzja gry na PC

recenzja gry13 sierpnia 2004

Mega-recenzja jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku i kontynuacji jednej z najbardziej kultowych gier w historii - trzeciej części Dooma.

Doom III - recenzja gry na PC

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

recenzja gry26 września 2007

TMNT to produkt grywalny i całkiem udany, jednak stanowi zabawę na góra dwie, trzy godziny. Wciąż powtarzany schemat, brak rozbudowanego systemu walk oraz niski poziom trudności powoduje, że gra bardzo szybko się nudzi.

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry
Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany

Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany

recenzja gry9 maja 2017

Pierwszy Prey powstawał jedenaście lat. Drugi Prey, który teraz jest pierwszym, ukazał się na rynku jedenaście lat po debiucie owego pierwszego pierwszego. Trochę to zagmatwane, niemniej niczego nie ujmuje bardzo dobremu dziełu twórców serii Dishonored.

Recenzja gry Prey – Bio(System)Shock, czyli eksperyment udany

Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność

recenzja gry26 czerwca 2008

Turok, tak samo jak na konsolach, w świecie pecetów jest typowym średniakiem. Nie można mu zbyt wiele zarzucić, ale też i nie wybija się niczym ponad poziom.

Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2006

Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry

Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gry

recenzja gry30 listopada 2005

Harry, Hermiona i Ron mają po czternaście lat, trochę wydorośleli, a wraz z nimi gra, w której elementy zręcznościowe czy rozwiązywanie zagadek zostały wyparte przez akcję. Zabawa sprowadza się jednak do mozolnego zdobywania tarcz Turnieju Trójmagicznego.

Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gry

Commandos: Strike Force - recenzja gry

recenzja gry4 kwietnia 2006

Na nic zdały się błagania fanów starego Commandosa. Informacja o metamorfozie ze strategii do zwykłego FPS-a stała się dla wielu końcem serii, jeszcze na długo, zanim gra trafiła na półki sklepowe. Przekonajmy się, czy ich podstawy były uzasadnione.

Commandos: Strike Force - recenzja gry

Painkiller - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2004

Painkiller to gra akcji FPS stworzona przez rodzimy zespół People Can Fly, wzorująca się na klasycznych shooterach, jak QuakeWorld czy Unreal Tournament. Painkiller to pseudonim najemnika zajmującego się zabijaniem nieumarłych istot...

Painkiller - recenzja gry

Wheelman - recenzja gry

recenzja gry3 kwietnia 2009

Szybcy się wściekli w Barcelonie. W najnowszej grze stworzonej przez firmę Vina Diesla szalejemy po ulicach nadmorskiej metropolii. Czy to wystarczająca zachęta do kupna gry Wheelman?

Wheelman - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2006

„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry