XIII: Emerald Base cz.1
Aktualizacja:
Emerald Base
Generał Carrington został uwięziony. Twoim zadaniem jest pośpieszyć mu na ratunek. Major Jones odstawi Cię na miejsce akcji helikopterem. Ty zaś będziesz miał wolną rękę w doborze sposobu eliminowania wszystkich przeciwników.
![]() | ![]() |
Wszystko, co się składa z białego munduru oraz czerwonego beretu stanowi Twój cel. | Nie zapomnij zaglądać do budek i baraków po drodze, gdyż znajdziesz w nich kilka apteczek. |
![]() | ![]() |
Na wrogu zdobędziesz M16 z granatnikiem - to on sprawi, że ta broń okaże się być w grze przydatniejsza niż kałasznikow. | Do eliminowania przeciwników z większej odległości masz kuszę. |
![]() | ![]() |
Aby wysunąć most zwodzony, musisz najpierw przywrócić jego zasilanie. Przełącznik znajdziesz w budynku po lewej stronie drogi. | Ale wewnątrz czekać Cię będzie przeprawa z dużą liczbą przeciwników. |
![]() | ![]() |
Sam włącznik zasilania znajdziesz na podeście powyżej głównej hali. | Wyjdź na zewnątrz i wysuń most dźwignią znajdującą się w budce obok. Uważaj na żołnierza, który się w niej kryje. |
0
- XIII - poradnik do gry
- XIII: Poradnik do gry
- XIII: Bronie
- XIII: Garść porad
- XIII: Brighton Beach cz.1
- XIII: Brighton Beach cz.2
- XIII: Winslow Bank cz.1
- XIII: Winslow Bank cz.2
- XIII: Winslow Bank cz.3
- XIII: Brooklyn - FBI cz.1
- XIII: Brooklyn - FBI cz.2
- XIII: Brooklyn - FBI cz.3
- XIII: Emerald Base cz.1
- XIII: Emerald Base cz.2
- XIII: Emerald Base cz.3
- XIII: Wnętrza Emerald Base cz.1
- XIII: Wnętrza Emerald Base cz.2
- XIII: Kolejka górska cz.1
- XIII: Kolejka górska cz.2
- XIII: Kellownee Lake
- XIII: Plain Rock cz.1
- XIII: Plain Rock cz.2
- XIII: Plain Rock cz.3
- XIII: Wielki Kanion cz.1
- XIII: Wielki Kanion cz.2
- XIII: Baza SPADS cz.1
- XIII: Baza SPADS cz.2
- XIII: Baza SPADS cz.3
- XIII: Okręt podwodny cz.1
- XIII: Okręt podwodny cz.2
- XIII: Okręt podwodny cz.3
- XIII: Okręt podwodny cz.4
- XIII: Molo 33 cz.1
- XIII: Molo 33 cz.2
- XIII: Hotel Bristol cz.1
- XIII: Hotel Bristol cz.2
- XIII: Sanktuarium cz.1
- XIII: Sanktuarium cz.2
- XIII: Sanktuarium cz.3
- XIII: Sanktuarium cz.4
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.1
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.2
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.3
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.4
- XIII: Totalna Czerwień cz.1
- XIII: Totalna Czerwień cz.2
- XIII: Totalna Czerwień cz.3
- XIII: Lady Bee
- XIII: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szagrad Generał
Auaaaaaaaaaaaaaaa ratunku!
Ta gra jest tak prosta ze az szkoda słów ruszcie glową ludziska a nie tępe zabijanie wszystkiego co sie rusza
zanonimizowany352568 Junior
nie wiem jak przejsc misje w swiatyni,moze ktos mi pomoze??? :/
zanonimizowany352568 Junior
nie wiem jak odnalezc te miejsce spotkania tych kapłanów :/
zanonimizowany534451 Chorąży
mam pytanie. w pierwszej misji ide za tom babom, potem przelatuje tem helikopter. potem znajduje sie na tym statku. kiedy z helikoptera jakas babka do mnie muwi zebym skakal, oki, skoczylem, a ta ratowniczka dzie stoi jak glupia, i nie wiem gdzie isc
zanonimizowany601255 Junior
Hej wszystkim jestem w grze XIII W LEVELU SANCTUARY 1TEN POKÓJ CO STOI DWÓCH GOŚĆI,JEST TAM POSĄG KTÓREGO NIE WIEM JAK UŻYĆ?PROSZE O POMOC MÓJ LOGIN:pawel999999999.???
zanonimizowany601255 Junior
MICHO13!IDŹ ZA TĄ BABĄ ONA ZAPROWADZI CIĘ DO AUTA.PÓŹNIEJ UPADNIESZ I OBUDZISZ SIĘ W DOMKU,A PÓŹNIEJ JUŻ SAM OBCZAISZ GDZIE IŚĆ!PZDR.
zanonimizowany132470 Junior
sanktuarium / miejsce spotkania 'kaplanow' LOL - znajdz klocek w pokoju z apteczka za ceglami ukrytymi
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8487113
wi_sienka Junior
słuchajcie pomóżcie nie moge przejść hotel bristolol :((( utkwiłam na nagrywaniu rozmowy winslowa, w którym momencie bym nie przerwała nagrywania to pokazuje, że misja niewykonana, a jak nie przerywam to oni się kapną i też misja niewykonana :(((( jak to przejść ?????????
zanonimizowany294723 Konsul
wi_sienka, musisz cały czas mieć na celowniku tego samego gościa i w pewnym momencie zauważą ciebie a wtedy musisz dobiec do windy (czyli się cofnąć)
zanonimizowany862428 Junior
ej czy sa mody do tej gry bładam o pamoc
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130828.jpg)
![Wszystko, co się składa z białego munduru oraz czerwonego beretu stanowi Twój cel - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130843.jpg)
![2 - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130859.jpg)
![Na wrogu zdobędziesz M16 z granatnikiem - to on sprawi, że ta broń okaże się być w grze przydatniejsza niż kałasznikow - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130875.jpg)
![3 - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130890.jpg)
![Aby wysunąć most zwodzony, musisz najpierw przywrócić jego zasilanie - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130906.jpg)
![4 - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130921.jpg)
![Sam włącznik zasilania znajdziesz na podeście powyżej głównej hali - [Solucja] Emerald Base cz.1 | XIII - XIII - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/235/189130937.jpg)
