XIII: Bronie
Aktualizacja:
Niemal każda z broni działa w dwóch "trybach". Głównym dostępnym przez kliknięcie lewym przyciskiem myszy oraz dodatkowym, który ujawnia się po kliknięciu prawym przyciskiem.
Pięści - podstawowy to sprzęt, który pozwala obezwładnić przeciwnika kilkoma ciosami w twarz lub jednym w kark.
Nóż do rzucania - ma dość duży zasięg; jedno trafienie w głowę jest śmiertelne; drugie zastosowanie to zwykłe uderzenie nim z bliska.
Pistolet 9mm - bardzo celny; nadaje się jednak głównie do strzelania w głowę, gdyż nie ma wielkiej siły ognia; wartość jego dyskrecji rośnie, gdy założyć nań tłumik, aczkolwiek zmniejsza się wówczas jego siła i dopiero dwa strzały w głowę stają się śmiertelne; później w grze można się posługiwać dwoma pistoletami naraz; w magazynku mieści się 13 naboi.
Granaty - potężna broń do rzucania ponad przeszkodami; mają bardzo duży promień rażenia, więc lepiej samemu pozostać w ukryciu, niż liczyć na to, że odłamki nie dolecą; drugi tryb, to upuszczenie granatu prosto pod nogi.
Rewolwer .44 - dwa strzały w tułów są śmiertelne, nie wspominając o jednym w głowę; ma jednak znacznie mniejszy zasięg od dziewiątki; w magazynku mieści się klasycznie 6 naboi magnum; drugi tryb to szybsze strzelanie z naciąganiem spustu drugą ręką - mniej celne.
Strzelba - klasyczna broń na przeciwników, którzy się wsparli brzuchem o wylot jej lufy; jeden strzał w tułów zabija, gdy oddany z bliska; drugi tryb to uderzenie kolbą, które obezwładnia każdego.
Dubeltówka - celna i potężna giwera, z której dwa strzały w tułów są śmiertelne dla każdego, a i w głowę nietrudno wcelować z większej odległości; niestety za jednym przeładowaniem do luf wprowadzone zostają ledwie dwa naboje; drugi tryb to uderzenie kolbą.
Harpun - w zasadzie przeznaczony do walki pod wodą, gdzie bronie palne odmawiają współpracy, ale od biedy da się z niego strzelać i na lądzie, gdzie staje się bardzo skuteczny - jeden strzał w tułów zabija - aczkolwiek po każdym strzale trzeba go przeładować; drugi tryb to uderzenie oburącz jak dzidą.
Kusza - świetna broń do bezgłośnego likwidowania przeciwników z dowolnej odległości; jej skuteczność względem snajperki pomniejsza fakt mieszczenia się w magazynku 1-3 bełtów (w zależności od modelu), nieco słabszej lunetki oraz powolnego lotu bełtu, co utrudnia trafianie poruszających się wrogów.
Pistolet maszynowy - szybkostrzelny i niecelny, ale robiący wielkie zamieszanie, zwłaszcza jeśli trzymać po jednym w każdej ręce; przeciwnicy przeważnie uciekają na odgłos strzałów z niego i tym trudniej ich trafić.
Kałasznikow - jego możliwości zostały bardzo okrojone w grze; może strzelać ogniem ciągłym lub seriami po trzy strzały; jest znacznie mniej celny, niż by się można tego po nim spodziewać.
M16 - w tej grze okazuje się znacznie użyteczniejszy od kałasznikowa przez wzgląd na podczepiony granatnik; doskonały do szybkiego penetrowania zamkniętych pomieszczeń.
M60 - ręczny karabin maszynowy; broń potężna, aczkolwiek trudno ją utrzymać na celu; może strzelać ogniem ciągłym oraz krótkimi seriami; gracz obsługujący się nią porusza się wolniej, ale i mało kto odważy się do niego podbiec.
Bazooka - jednostrzałowy ręczny granatnik (tak, bazooka nie jest żadną rakietnicą czy czymś podobnym); broń absolutna w rozstrzygnięciach z większą ilością przeciwników, lecz należy z niej korzystać tylko z bezpiecznej kryjówki; spowalnia poruszanie się gracza.
Karabin snajperski - nic dodać, nic ująć; fantastyczna celność i siła ognia, a na dodatek 10 naboi w magazynku; daje się przeładowywać wcale nie najwolniej; ponadto jego lunetka świetnie się przydaje do obserwacji okolicy; hałaśliwy.
Browning M2 - ciężki karabin maszynowy, z którym gracz ma okazję zetknąć się w grze ledwie dwa razy; nielimitowana amunicja, potężna siła ognia, absolutna celność; oczywiście tylko Rambo dałby go radę ruszyć z miejsca.
0
- XIII - poradnik do gry
- XIII: Poradnik do gry
- XIII: Bronie
- XIII: Garść porad
- XIII: Brighton Beach cz.1
- XIII: Brighton Beach cz.2
- XIII: Winslow Bank cz.1
- XIII: Winslow Bank cz.2
- XIII: Winslow Bank cz.3
- XIII: Brooklyn - FBI cz.1
- XIII: Brooklyn - FBI cz.2
- XIII: Brooklyn - FBI cz.3
- XIII: Emerald Base cz.1
- XIII: Emerald Base cz.2
- XIII: Emerald Base cz.3
- XIII: Wnętrza Emerald Base cz.1
- XIII: Wnętrza Emerald Base cz.2
- XIII: Kolejka górska cz.1
- XIII: Kolejka górska cz.2
- XIII: Kellownee Lake
- XIII: Plain Rock cz.1
- XIII: Plain Rock cz.2
- XIII: Plain Rock cz.3
- XIII: Wielki Kanion cz.1
- XIII: Wielki Kanion cz.2
- XIII: Baza SPADS cz.1
- XIII: Baza SPADS cz.2
- XIII: Baza SPADS cz.3
- XIII: Okręt podwodny cz.1
- XIII: Okręt podwodny cz.2
- XIII: Okręt podwodny cz.3
- XIII: Okręt podwodny cz.4
- XIII: Molo 33 cz.1
- XIII: Molo 33 cz.2
- XIII: Hotel Bristol cz.1
- XIII: Hotel Bristol cz.2
- XIII: Sanktuarium cz.1
- XIII: Sanktuarium cz.2
- XIII: Sanktuarium cz.3
- XIII: Sanktuarium cz.4
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.1
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.2
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.3
- XIII: Tajna baza wojskowa cz.4
- XIII: Totalna Czerwień cz.1
- XIII: Totalna Czerwień cz.2
- XIII: Totalna Czerwień cz.3
- XIII: Lady Bee
- XIII: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szagrad Generał
Auaaaaaaaaaaaaaaa ratunku!
Ta gra jest tak prosta ze az szkoda słów ruszcie glową ludziska a nie tępe zabijanie wszystkiego co sie rusza
zanonimizowany352568 Junior
nie wiem jak przejsc misje w swiatyni,moze ktos mi pomoze??? :/
zanonimizowany352568 Junior
nie wiem jak odnalezc te miejsce spotkania tych kapłanów :/
zanonimizowany534451 Chorąży
mam pytanie. w pierwszej misji ide za tom babom, potem przelatuje tem helikopter. potem znajduje sie na tym statku. kiedy z helikoptera jakas babka do mnie muwi zebym skakal, oki, skoczylem, a ta ratowniczka dzie stoi jak glupia, i nie wiem gdzie isc
zanonimizowany601255 Junior
Hej wszystkim jestem w grze XIII W LEVELU SANCTUARY 1TEN POKÓJ CO STOI DWÓCH GOŚĆI,JEST TAM POSĄG KTÓREGO NIE WIEM JAK UŻYĆ?PROSZE O POMOC MÓJ LOGIN:pawel999999999.???
zanonimizowany601255 Junior
MICHO13!IDŹ ZA TĄ BABĄ ONA ZAPROWADZI CIĘ DO AUTA.PÓŹNIEJ UPADNIESZ I OBUDZISZ SIĘ W DOMKU,A PÓŹNIEJ JUŻ SAM OBCZAISZ GDZIE IŚĆ!PZDR.
zanonimizowany132470 Junior
sanktuarium / miejsce spotkania 'kaplanow' LOL - znajdz klocek w pokoju z apteczka za ceglami ukrytymi
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8487113
wi_sienka Junior
słuchajcie pomóżcie nie moge przejść hotel bristolol :((( utkwiłam na nagrywaniu rozmowy winslowa, w którym momencie bym nie przerwała nagrywania to pokazuje, że misja niewykonana, a jak nie przerywam to oni się kapną i też misja niewykonana :(((( jak to przejść ?????????
zanonimizowany294723 Konsul
wi_sienka, musisz cały czas mieć na celowniku tego samego gościa i w pewnym momencie zauważą ciebie a wtedy musisz dobiec do windy (czyli się cofnąć)
zanonimizowany862428 Junior
ej czy sa mody do tej gry bładam o pamoc
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
