Rozdział 4 - Ucieczka! | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
Aktualizacja:
Rozdział 4 - Ucieczka!

Skorzystaj z włazu w windzie po czym wspinając się, wydostań się z szybu. Przeprowadź cichą egzekucję na strażniku, który tamtędy przechodzi i skieruj się na mostek.

Trzymając się prawej strony i omijając super żołnierza, skradaj się do miejsca pokazanego na obrazku. Na końcu tej drogi znajdziesz pierwszego dowódcę, którego wyeliminuj po cichu. Do drugiego dowódcy dotrzesz tą samą drogą. Znajduje się on na końcu stacji kolejowej. W miejscu tym znajdziesz także mapę leżącą na ławce. Zabierz ją i wróć do budki na środku stacji.

Jeżeli nie chcesz się dalej skradać, wyeliminuj super żołnierza i wszystkich strażników po czym wejdź po schodach na budkę i wejdź do niej przed dach. W środku znajdziesz sztabę złota oraz włącznik kolejki. Z budki wydostaniesz się drzwiami obok. Miej w gotowości broń bo zaatakują cię wrogowie.

Po walce skieruj się do kolejki i uruchom ją by wydostać się z Wolfenstein. W trakcie drogi kolejka zostanie zatrzymana i będziesz musiał uporać się z przeciwnikami po drugiej stronie. Wyciągnij snajperkę i zacznij wybierać cele pojedynczo, by uniknąć ewentualnych obrażeń.

Po walce skorzystaj z włazu i wejdź na daszek kolejki po czym korzystając ze snajperki wyeliminuj wrogich strzelców po drugiej stronie. Jak tylko się z nimi uporasz, zjedź po linie na kolejkę przed tobą.

Po dotarciu na miejsce zabij wszystkich w oddali używając snajperki. W pierwszej kolejności staraj się eliminować przeciwników używających CKMu. Możesz strzelać w kanistry i butle z gazem, które skutecznie zneutralizują wrogów.

Po krótkiej scence przerywnikowej wydostań się z tonącej kolejki i wpłyń na brzeg. Na końcu skorzystaj z rurek by wspiąć się na wyższy poziom. Po wejściu na górę zacznij się skradać i zajdź od tyłu jednego ze strażników pokazanych na obrazku. Drugiego z nich wyeliminuj celnym strzałem w głowę, w taki sposób by nie dotarł poza jaskinię.

Twoim zadaniem będzie zabicie wszystkich wrogów w lokacji, którym przewodzi dowódca. Przeczekaj obok murku i strzel w głowę dowódcy, który chodzi po kładce. Po wykonanej czynności przejdź na środek i zabierz ze stolika mapę lokacji. Jak tylko ją zabierzesz podejdź do białej ściany i zacznij się wspinać na wyższy poziom.

Przejdź korytarzem do momentu pokazanego na obrazku i wyeliminuj strażników po cichu. Ważnym jest by nie dać się zauważyć przez operatora CKMu na górze. Po wykonanej czynności przejdź przez wąskie przejście po prawej stronie i dopiero stamtąd zabij strażnika, który używa CKMu. Po celnym strzale zaatakuje cię reszta nazistów dlatego utrzymaj pozycję a jak zrobi się w miarę spokojnie, przejdź dalej.

Po zniszczeniu super żołnierza w przejściu i zlikwidowaniu komendanta, przejdź przez arkady i niszcz drony bojowe aż do momentu, w którym dotrzesz do windy. Po dotarciu na miejsce udaj się klifem do ściany, zacznij się wspinać i korzystając ze sprintu na górze, przeskakuj nad przepaściami.

Na końcu drogi przejdź przez drzwi i zacznij ostrzeliwać drony bojowe. Po zniszczeniu wszystkich wrogów udaj się metalowym pomostem do kolejnej lokacji. Po wylądowaniu na windzie, otwórz właz i przygotuj karabin maszynowy. Po wyjściu z windy zaatakuje cię kilku nazistów. Jak tylko ich wyeliminujesz wejdź do pokoju po lewej stronie a znajdziesz tam mapę.

Uzupełnij swoje zapasy i wyjdź z budynku. Znajdziesz się w miejscu, w którym rozpoczynałeś grę. Zaatakuje cię tu mnóstwo żołnierzy, w tym snajperów. Ustaw się przy metalowej osłonie i pod żadnym pozorem nie korzystaj z betonowych murków (szybko się niszczą zostawiając cię bez osłony). Na początku zabij snajperów czających się na podwyższeniach a później oddziałami naziemnymi.

Jak tylko poradzisz sobie z falą nazistów, uzupełnij zapasy i udaj się do budki na środku mostu. Podejdź do niej z prawej strony i użyj rurek by dostać się do środka. Zbierz przydatne przedmioty, które się tam znajdują i wyjdź z budki przed dach.

Uzbrój się w snajperkę i korzystając z osłony pod daszkiem niszcz wszystkich nadchodzących wrogów. W pierwszej kolejności niszcz drony, a dopiero później oddziały naziemne.

Po wykonanej akcji zbierz amunicję i życie oraz ruszaj do miejsca pokazanego na obrazku. Jest to budka po lewej stronie. W tym momencie zaatakuje cię mechaniczny pies i jest to najlepsze miejsce do walki z nim. Pies nie będzie mógł cię dotknąć jeżeli będziesz stał między budką, a zniszczonym samochodem.

Uzbrój się w strzelbę i stań w samym rogu. Ostrzeliwuj mechanicznego psa tak długo jak to tylko możliwe. Jeżeli pies wróci na swoje miejsce (za samochodem) wystarczy, że przesuniesz się kilka kroków do przodu a zaatakuje cię po raz kolejny. Pamiętaj, że w każdej sytuacji musisz wracać do rogu, inaczej zginiesz w kilka sekund.

Po walce uzupełnij zapasy rozsiane po moście i schowaj się w miejscu pokazanym na obrazku. Uzbrój się w snajperkę i eliminuj nazistów celnymi strzałami w głowę. Po walce podejdź do drabiny po lewej stronie i przejdź do następnej sekcji.

W miejscu spotkania pijaka, po lewej stronie znajdziesz mapę lokacji wioski. Zabierz ją i zapukaj do drzwi karczmy obok.

Jak tylko zobaczysz co stało się Anette, ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku by zmaksymalizować swoje szanse. Wrogowie będą wskakiwać przez okno, a ty w tym momencie będziesz mieć czysty strzał. Możesz także ustawić się przy oknie i ostrzeliwać przeciwników. Niezależnie od tego, którą opcje wybierzesz, zabij wszystkich wrogów i wróć do włazu.

Po interakcji z włazem czeka cię walka z Rudim. Żeby go pokonać szybko i bezpiecznie, uzbrój się w snajperkę i strzelaj w generatory na jego plecach. Po otrzymaniu określonej liczby obrażeń generator napędzający zbroję Rudiego przestanie na chwilę działać. W tym momencie podbiegnij do niego i przeprowadź egzekucję.

Powtarzaj ten krok kilkukrotnie, a w momencie kiedy zniszczysz mu zbroję chroniącą brzuch, uzbrój się w strzelbę i zacznij ostrzeliwać ten słaby punkt. Na końcu podejdź do Rudiego i przeprowadź ostateczną egzekucję po czym wróć do Anette.

Po dostaniu się do jaskini, podejdź do stolika obok i zabierz leżący tam list. Po drugiej stronie znajdziesz pomarańczową torbę z rzeczami Anette i zanim udasz się na łódź, zabierz ją ze sobą.
0
- Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
- Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bohater i umiejętności | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Prolog | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 1 - Więzienie | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 2 - Doki | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 3 - Twierdza Wolfenstein | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 4 - Ucieczka! | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 5 - Wulfburg | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 6 - Ruiny | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 7 - Stare Miasto | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 8 - Wykopaliska | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Opis przejścia
- Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
Komentarze czytelników
sea Junior
Pierwsze spotkanie z koszmarem mamy w prologu. Przed wejściem do kolejki .
zament Junior
nie mogę znaleźć łóżka... ktoś może lepiej wytłumaczyć??
michal11218 Junior
Ktoś może wie, dlaczego nie mogę tu zmienić zaawansowanych ustawień graficznych? Nie ma opcji "zastosuj", a jak wyjdę [esc], to ustawienia wracają do domyślnych... W The New Order nie miałem takich problemów... Może jest jakiś plik konfiguracyjny, którego mogę edytować? Już ogarnąłem... Ale fail z mojej strony ^^ -.-. Nie zwróciłem uwagi, że opcja "zastosuj" jest na samej górze, a nie na samym dole. Problem już nieaktualny.
yarocorpse Centurion

nie mam ochoty na walkę z jakimś posranym bossem, HWDBethesda
Matleys Chorąży

Brakuje w poradniku 1 koszmaru sennego... znajduje się on zaraz po kontroli dokumentów trzeba zabrać kluczyk, który leży za nami i z nim udać się przed wejściem do kolejki na prawo są zamknięte drzwi kluczem otwieramy i na dole jest kojec...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.