Rozdział 3 - Twierdza Wolfenstein | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Twierdza Wolfenstein

Już na początku rozdziału będziesz musiał zmierzyć się z super żołnierzem (patrz obrazek). Najlepszą taktyką na jego pokonanie jest znalezienie osłony pokazanej na obrazku oraz ostrzeliwanie generatora na jego plecach. Po lewej stronie znajdziesz kamienną kolumnę oraz skrzynie, która zapewni dodatkową osłonę przed ostrzałem, skorzystaj z niej.
Jak tylko super żołnierz podejdzie na odpowiednią odległość, wychyl się i celuj w generator na jego plecach. Jedna seria unieruchomi go na krótki czas. W czasie kiedy przeciwnik będzie nieaktywny podbiegnij do niego i przeprowadź egzekucję. Nie zabije to wroga. ale wyrwie kawałek pancerza dlatego po ponownej aktywacji żołnierza celuj w stworzony przez ciebie słaby punkt, a będziesz zadawać ogromne obrażenia co przełoży się na szybkie wyeliminowanie wroga.

Po pozbyciu się żołnierza zaatakuje cię kilka mniejszych wrogów. Pozbądź się ich jak najszybciej i skieruj się drogą, z której przyszli. Na miejscu znajdziesz małe pomieszczenie. Na ścianie po prawej stronie wisieć będzie przydatna mapka, a więc zaktualizuj ją i uruchom dźwignię obok.

Po uruchomieniu dźwigni, przejdź na jedną ze stron pokazanych na obrazku. Zaczną na ciebie szarżować przeciwnicy i jest to najlepsze miejsce na przeprowadzanie ataku. W trakcie walki uważaj na rzucane przez wrogów granaty i miej na oku swoją prawą flankę.

Przebijaj się przez kolejne fale przeciwników i dotrzyj do jednej z otwartych przez ciebie bram. Niezależnie, którą bramę wybierzesz, dotrzesz do tego samego miejsca. Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów, przejdź szybem wentylacyjnym widocznym na obrazku do kolejnej lokacji.

Po dotarciu na miejsce będziesz mieć wybór w jaki sposób chcesz przeprowadzić atak na nazistów. W pomieszczeniu tym znajduje się dwóch dowódców dlatego dobrym pomysłem jest eliminowanie wrogów po cichu.
W widocznym na obrazku miejscu znajdziesz trzech wrogów. Jednego z nich widać na zdjęciu i można go wyeliminować od razu, celnym strzałem w głowę. Dwóch pozostałych ze sobą rozmawia pod tobą. Poczekaj na dogodny moment, w którym się rozdzielą i załatw ich pojedynczo. Po zabiciu trzech wrogów przejdź do lokacji pierwszego zabitego nazisty. Za murem znajdziesz pierwszego dowódcę, którego się pozbądź.

Po wyeliminowaniu pierwszego dowódcy, przejdź na drugą stronę pomieszczenia i zabij drugiego. Uważaj na krążącego tam ciężkiego żołnierza. Będziesz go mógł bez przeszkód zabić zaraz po wyeliminowaniu drugiego dowódcy, wystarczy że oddasz jeden celny strzał ze snajperki w butle gazową na jego plecach pokazaną na obrazku.

Po przeprowadzonej akcji skieruj się na wyższy poziom pomieszczenia i dotrzyj do szybu wentylacyjnego pokazanego na obrazku.

Jak znajdziesz się po drugiej stronie lokacji, wychyl się zza murku, a dostrzeżesz w korytarzu pierwszego wroga. Pozbądź się go celnym strzałem w głowę i rusz do pierwszego pomieszczenia po prawej stronie. W pokoju znajdziesz odwróconego tyłem komendanta więc pozbądź się go po cichu.

Zanim wyjdziesz z pokoju, podejdź do widocznej biblioteczki i aktywuj tajne przejście. W pomieszczeniu tym znajdziesz sztabę złota oraz list.

Wróć na korytarz i zabij po cichu śpiącego psa po czym wyeliminuj jego pana, który jest obrócony tyłem. Zanim udasz się dalej zabierz mapkę, która leży na komodzie po prawej stronie. Żeby przejść dalej musisz kucnąć i wejść do kominka. Ściankę, którą tam znajdziesz możesz bez problemu zniszczyć rurką.

Po przejściu do kolejnej lokacji, dotrzesz do miejsca pokazanego na obrazku. Poczekaj aż przeciwnicy przestaną rozmawiać i się rozdzielą po czym zabij celnym strzałem w głowę tego co został na miejscu. Ciągle skradając się, przejdź do kolejnego zakrętu i poczekaj, aż żołnierz będzie szedł w twoim kierunku. Zaskocz go i wyeliminuj po cichu po czym rusz do kolejnego pomieszczenia.

W widocznym na obrazku miejscu zabij przechodzącego tamtędy strażnika i skieruj się do korytarza po lewej stronie. Na jego końcu znajdziesz pierwszego dowódcę, którego zabij po cichu. Jak tylko się go pozbędziesz skieruj się na górę gdzie znajdziesz strażnika oraz drugiego dowódcę.

Po zabiciu wszystkich wrogów skieruj się do korytarza i zniszcz ścianę by dostać się do kolejnej lokacji. Po przejściu przez szyb wentylacyjny wyciągnij snajperkę i zabij wroga operującego CKM. Możesz zabijać w ten sposób wszystkich wrogów, którzy atakują cię po drugiej stronie sali.

Dotrzyj korytarzem do miejsca pokazanego na obrazku i skorzystaj z wnęki w ścianie by dostać się do kolejnego pomieszczenia.
Będąc w bibliotece, po raz kolejny musisz się zmierzyć z dwoma dowódcami. Pierwszy z nich znajduje się na wprost ciebie, a drugi na pierwszym piętrze. Wyeliminuj najpierw żołnierza, który robi obchód, by dostać się niezauważonym do pierwszego dowódcy. Potem skorzystaj z najbliższych schodów, by dostać się na pierwsze piętro. Drugie schody są okupowane przez ciężkiego żołnierza i nie można przejść obok niego nie wszczynając alarmu.

Niezależnie od tego w jaki sposób poradzisz sobie z wrogami przejdź na pierwsze piętro i zbliż się do statuetki oraz obrazu na środku sali. Usłyszysz, że jest to swojego rodzaju mechanizm, a za ścianą znajduje się sekretne pomieszczenie.
Odwróć się i przejdź na lewą stronę. W gablotach obok półek na książki znajdziesz klucz, dzięki któremu uzyskasz dostęp do pokoju. Znajdziesz w nim trochę uzbrojenia, list oraz sztabkę złota.

Jak zbierzesz wszystkie potrzebne rzeczy, przejdź na korytarz po drugiej stronie sali i skorzystaj z wejścia. Po drugiej stronie znajdziesz Wesleya, z którym porozmawiaj.

Po małej scence przerywnikowej udaj się naprzeciw ciebie po schodach na wyższy poziom (patrz obrazek). Znajdziesz tu broń, która potrzebna ci będzie do zabicia przeciwników. Jako, że atakujących cię wrogów będzie sporo, ustaw się przy schodach na drugim piętrze i czekaj, aż zaczną na ciebie szarżować. Przede wszystkim uważaj na podchodzących nazistów z dołu oraz ciężkich żołnierzy. W razie kłopotów cofnij się na schody i rzuć granat na dół by pozbyć się części z nich.
Po zabiciu wszystkich wrogów, wróć na środek lokacji i spróbuj porozmawiać z Wesleyem (odblokujesz tym samym postać w swojej kolekcji) po czym udaj się do korytarza, by przejść do kolejnego pomieszczenia. Na końcu drogi skorzystaj z windy by zakończyć rozdział trzeci.
0
- Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
- Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bohater i umiejętności | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Prolog | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 1 - Więzienie | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 2 - Doki | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 3 - Twierdza Wolfenstein | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 4 - Ucieczka! | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 5 - Wulfburg | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 6 - Ruiny | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 7 - Stare Miasto | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Rozdział 8 - Wykopaliska | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood
- Opis przejścia
- Wolfenstein: The Old Blood - poradnik do gry
Komentarze czytelników
sea Junior
Pierwsze spotkanie z koszmarem mamy w prologu. Przed wejściem do kolejki .
zament Junior
nie mogę znaleźć łóżka... ktoś może lepiej wytłumaczyć??
michal11218 Junior
Ktoś może wie, dlaczego nie mogę tu zmienić zaawansowanych ustawień graficznych? Nie ma opcji "zastosuj", a jak wyjdę [esc], to ustawienia wracają do domyślnych... W The New Order nie miałem takich problemów... Może jest jakiś plik konfiguracyjny, którego mogę edytować? Już ogarnąłem... Ale fail z mojej strony ^^ -.-. Nie zwróciłem uwagi, że opcja "zastosuj" jest na samej górze, a nie na samym dole. Problem już nieaktualny.
yarocorpse Centurion

nie mam ochoty na walkę z jakimś posranym bossem, HWDBethesda
Matleys Chorąży

Brakuje w poradniku 1 koszmaru sennego... znajduje się on zaraz po kontroli dokumentów trzeba zabrać kluczyk, który leży za nami i z nim udać się przed wejściem do kolejki na prawo są zamknięte drzwi kluczem otwieramy i na dole jest kojec...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.