Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 7 - Siewca zarazy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 7 - Siewca zarazy

"Dunedainowie z Arnoru wierzą, że uderzenie elfów zapewni im szansę na odzyskanie sił. Jeśli będzie dość czasu, Arnor zdoła zakończyć to, co rozpoczęły elfy. Ale dobrze zdają sobie sprawę z tego, jak głęboka jest nienawiść Czarnoksiężnika... Ponownie wysyła on swoich Czarowników na kurhany wielkich królów Arnoru. Choć zbeszczeszczenie tej uświęconej ziemi mogłoby złamać ducha ludzi, Czarnoksiężnik ma jeszcze mroczniejszy plan: rozprzestrzenić złowrogą zarazę wśród krain elfów i ludzi."

Cele misji - Misja 7 - Siewca zarazy | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Cele misji:

 

1) Zdeprawuj 1000 dusz przed nastaniem dnia wysyłając swoich czarowników, by splugawili kurhany.

2) Aby dopełnić rytuału, zabij kapitana Cartheana na szczycie królewskiego kurhanu, nim nastanie świt.

W tym zadaniu znów będziesz bezcześcić kurhany, jednak tym razem będą one znaczniej lepiej chronione. Aby rytuał rozprzestrzenienia zarazy się powiódł, musisz przed nastaniem dnia splugawić 1000 dusz pochowanych w kurhanach. Problem polega na tym, że na praktycznie każdym znajdują się liczne straże i masz ok. 25 minut na ukończenie misji. Co więcej, rycerze na koniach w razie ataku będą starać się za wszelką cene sprowadzić posiłki. Kluczem w tym zadaniu są moce. Powinienneś mieć już na tyle punktów, aby móc odblokować dwie najpotężniejsze moce Angmaru - Lawina i Przywołanie Cienia Wilka. Na mapie widać gdzie znajdują się największe skupiska sił wroga, tam uderzysz najpierw. Lawina idealnie nadaje się do zniszczenia kawalerii znajdującej się na północnym zachodzie mapy. Jeśli dobrze wskażesz obszar działania mocy, to pozbędziesz się wszystkich oddziałów za jednym razem. Niżej, na południu, znajduje się reszta armii przeciwnika. Przywołanie Cienia Wilka pozwoli wybić większość z tych oddziałów, co znacząco osłabi możliwości przeciwnika. Korzystaj z jego umiejętności, są bardzo przydatne. Teraz niech budowniczowie zajmą się budową młynów gdzie to tylko możliwe. W tej misji niezbędne jest werbowanie czarowników, więc postaw jeden lub dwa odpowiednie budynki. Dwa Domy ludzi króla i Kuźnia ciemnego żelaza to już standard. Najbliższy kurhan jest pusty, więc od razu wyślij tam wszystkie oddziały. Czarownicy są w bezpośrednim starciu bezbronni, więc chroń ich dobrze - będą pierwszym celem ataków wroga.

Widmowy wilk w pełnej krasie. - Misja 7 - Siewca zarazy | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Widmowy wilk w pełnej krasie.

Dodatkowo, aby przyspieszyć plugawienie dusz, dosyłaj czarowników na kurhany, tak aby na jednym było ich np. trzech (nie musisz zdobywać wszystkich kurhanów). Teraz postaraj się sprowokować straż z pobliskiego kurhanu (wybierz ten, na którym nie ma rycerza na koniu!), aby podeszła bliżej twoich oddziałów i wykończ ich. Każdy "wyczyszczony" kurhan należy jak najszybciej obstawić czarownikami chronionymi przez co najmniej jeden oddział Mrocznych Strażników (z Lodowymi strzałami) i Czarnych Numenorejczyków (dozbrojonych). Kurhany strzeżone przez oddziały wroga z rycerzem na koniu musisz zdobyć w taki sposób, aby nie mógł on uciec i wezwać pomocy. Najlepsza do tego jest moc Przywołanie orków, rzucona wprost na tego rycerzyka. Do wzmocnienia orków przyda się też Pieśń bojowa. W ten soposób pozbędziesz się nie tylko zwiadowcy, ale też straży kurhanu. Co jakiś czas pojawią się posiłki wroga, ale będą słabe i nieliczne. W pewnym momencie pojawi się kapitan Carthean, bohater biegający po mapie i wybijający twoich czarowników. Na razie nie zabijesz go, zdąży uciec. Gdy uda ci się splugawić 1000 dusz, znów pojawi się Carthean, który skończy w bardzo efektowny sposób. Morgomir zabije go i zamieni w upiora, ale nie byle jakiego. Będzie on twoim nowym bohaterem (Karsh).

Dramatyczne zakończenie. - Misja 7 - Siewca zarazy | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Dramatyczne zakończenie.

"Choć walczył z męstwem rzadko spotykanym wśród ludzi, młody kapitan Arnoru zapłacił cenę większą od śmierci i służy teraz Żelaznej Koronie. Wielka zaraza Angmaru rozprzestrzeniła się na wszystkie strony, uderzając w samo serce Arnoru i dodatkowo osłabiając wątłą obronę Dunedainów. Ale Czarnoksiężnik nie będzie zadowolony, póki Arnor nie zostanie pogrzebany pod trupami i krwią swoich najmłodszych obywateli."

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2022-10-18
08:23

adamd25080243d8 Junior

Rycerze. Przybywajcie. Nawet jeśli armia czarnoksiężnika nie dotrze. Będzie biesiada u sąsiada ??????

Komentarz: adamd25080243d8
2008-02-08
16:39

zanonimizowany531705 Junior

😊

Nieźle bardzo dobry poradnik lepszego nie może być polecam gre wszystkim fanom gier strategicznych :)

Komentarz: zanonimizowany531705
2007-02-10
23:14

sieradz07 Legionista

👍

No, no... naprawde bardzo dobry poradnik :) Jest bardziej obszerniejszy niz poradniki do I i II... Wszystko opisane, wypas :P

Komentarz: sieradz07
2007-01-13
20:15

Gordon2000 Pretorianin

Gordon2000

Musze kupić

Komentarz: Gordon2000

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl