Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Gobliny - nowe jednostki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Azog - Gobliny - nowe jednostki - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Azog

Wódz szczepu orków, który zajął opuszczone krasnoludów w Morii w XXVIII wieku Trzeciej Ery. Zamordował i pozbawił głowy króla krasnoludów Throra, spadkobiercy Durina, co zapoczątkowało krwawą wojnę pomiedzy orkami i krasnoludami. Wojnę wygrały krasnoludy, a Azog zginął w Azanulbizarze z ręki Daina Żelaznej Stopy. W odwecie za zbeszczeszczenie zwłok Throra, głowę Azoga nabito na pal wciskając w usta sakiewkę z paroma monetami, którą sam Azog wcześniej proponował jako nagrodę za głowę króla Throra. Syn Azoga, Bolg, poprowadził do walki orków w wielkiej Bitwie Pięciu Armii w 2941 roku Trzeciej Ery.

Bohater dość podobny do Hwaldara z frakcji Angmaru, lecz znacznie lepszy w walce. Nie daje bonusów pobliskim jednostkom, ale podobnie jak Hwaldar pozwala na kradnięcie zasobów podczas walki.

Rozbój (wymaga 2 poziomu, zdolność bierna) - Gobliny w pobliżu Azoga kradną zasoby podczas zadawania obrażeń wrogim jednostkom.

Wielki szał bojowy (wymaga 4 poziomu) - Azog otrzymuje duże wzmocnienie do pancerza, zadawanych obrażeń i szybkości ataku.

Biczowanie (wymaga 6 poziomu) - Gobliny i półtrolle otrzymują doświadczenie.

Półtrolle zbrojni - Gobliny - nowe jednostki - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Półtrolle zbrojni

Potężne bestie zakute w zbroje i wyposażone w miecze. Odpowiednik Śnieżnych trolli z Angmaru, tyle że tańsi. Można ich dozbroić i wyposażyć w chorążego.

Szarża (wymaga 2 poziomu) - Wydaje trollom rozkaz zaatakowania wroga. Trolle otrzymują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. Atak powoduje odrzucenie wroga.

Potomstwo ognistego smoka - Gobliny - nowe jednostki - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Potomstwo ognistego smoka

Są to małe ogniste smoki, które możesz werbować do walki. Są bardzo drogie i mogą występować tylko dwa jednocześnie na mapie. Są silne, ale ze względu na bardzo wysoki koszt nie bardzo opłaca się w tę jednostkę inwestować. Na dodatek jedyna umiejętność jest dostępna dopiero od 7 poziomu.

Inferno (wymaga 7 poziomu) - Zieje ogniem nad wskazanym obszarem.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2022-10-18
08:23

adamd25080243d8 Junior

Rycerze. Przybywajcie. Nawet jeśli armia czarnoksiężnika nie dotrze. Będzie biesiada u sąsiada ??????

Komentarz: adamd25080243d8
2008-02-08
16:39

zanonimizowany531705 Junior

😊

Nieźle bardzo dobry poradnik lepszego nie może być polecam gre wszystkim fanom gier strategicznych :)

Komentarz: zanonimizowany531705
2007-02-10
23:14

sieradz07 Legionista

👍

No, no... naprawde bardzo dobry poradnik :) Jest bardziej obszerniejszy niz poradniki do I i II... Wszystko opisane, wypas :P

Komentarz: sieradz07
2007-01-13
20:15

Gordon2000 Pretorianin

Gordon2000

Musze kupić

Komentarz: Gordon2000

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl