Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 6 - Carn Dum
Aktualizacja:
Misja 6 - Carn Dum
"Arnor znajdował się na krawędzi otchłani. Rhudaur należał do Czarnoksiężnika, a z Cardolanu pozostały jedynie rozproszone grupki uchodźców. Jedynie Fornost stał na drodze Angmaru do pełnego podboju północy. Przynajmniej tak się zdawało. Atak na Rivendell zjednoczył twierdze elfów. Elfy z Lindonu, Rivendell, a nawet Lorien wyruszyły teraz przeciwko Angmarowi. Chcą przebić serce Angmarowi mieczem, który pozostanie tam na wieki..."

Cele misji:
1) Przetrwaj atak elfów. 2) Odeprzyj atak Glorfindela. 3) Zajmij ognisko sygnałowe. |
Twoja twierdza będzie oblegana przez znaczne siły elfów, więc musisz utrzymać się i odpierać ich ataki. Masz do obrony aż trzy linie murów obronnych, ale jak sam się przekonasz przeciwnik szybko sforsuje pierwszy mur. Sztuczka polega na tym, aby na tym poprzestał. Musisz starać się nie dopuścić wroga do przebicia się przez drugą linię mury, gdyż wtedy możesz mieć duże kłopoty z obroną i zdobywaniem surowców. Na samym początku musisz zdobyć kontrolę nad ogniskiem sygnałowym, co pozwoli wezwać Rogasha z posiłkami (na dobrą sprawę to przybędzie na samym końcu...). Przez jakiś czas oddziały elfów nie bedą atakować, w tym czasie buduj młyny gdzie popadnie. Wybuduj dwa Domy ludzi króla i Kuźnię ciemnego żelaza. Stosuj taktykę z poprzednich misji (dot. Domów ludzi króla). Gdy będziesz mógł niskim kosztem werbować Władców niewolników do obrony, skup się na lepszych jednostkach. Mroczni Strażnicy wyposażeni w Lodowe strzały to postawa. W czarowników nie inwestuj, lepiej skupić się na Trollach i uzbarajać je do maksimum. Przeciwnik niszcząc w którymś miejscu twój mur, będzie kierować tam prawie wszystkie swoje oddziały. Rozlokuj wojska pod pierwszym murem, aby były gotowe do walki. W razie potrzeby możesz atakować podchodzącego pod mury przeciwnika bez konieczności otwierania bramy, gdyż po bokach znajdują się przejścia.
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieThe Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King
28 listopada 2006
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Kampania Angmaru
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 1 - Powstanie Angmaru
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 2 - Podbój Rhudauru
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 3 - Amon Sul
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 4 - Oko Czarnego Władcy
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 5 - Wzgórza Kurhanów
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 6 - Carn Dum
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 7 - Siewca zarazy
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Misja 8 - Fornost
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Epilog - Upadek Angmaru
- Battle for Middle Earth 2 The Rise of the Witch-King: Kampania Angmaru
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rycerze. Przybywajcie. Nawet jeśli armia czarnoksiężnika nie dotrze. Będzie biesiada u sąsiada ??????
Nieźle bardzo dobry poradnik lepszego nie może być polecam gre wszystkim fanom gier strategicznych :)
No, no... naprawde bardzo dobry poradnik :) Jest bardziej obszerniejszy niz poradniki do I i II... Wszystko opisane, wypas :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
