Two Worlds: Cztery Głaz
Aktualizacja:
Cztery Głazy
Spotkanie uzdrowicieli
Zleceniodawca: Mostrol Mirra
Mostrol Mirra mieszka w oddzielonym domu na wschód od Czterech Głazów. Poprosi cię on, byś udał się do wioski Windbreak i poinformował jego kolegów uzdrowicieli o konieczności spotkania się z nim. Denora Patera istotnie spotkasz w Windbreak, ale Famah Totem i Graham Magna znajdują się aktualnie w wiosce Clovelly i pomagają ofiarom zarazy. Będziesz musiał ruszyć ich śladami. Gdy ich spotkasz, po krótkiej rozmowie teleportują się oni do Czterech Głazów.
Odwiedź Mostrola raz jeszcze, a okaże się, że wszyscy padliście ofiarą podstępu. Człowiek, który podszył się pod Mostrola, zabił dwóch z czarodziei. Wysłuchaj relacji Grahama oraz samego szaleńca, który jest wewnątrz domostwa. Musisz teraz podjąć decyzję: zabić Grahama na prośbę Monstrola, bądź odwrotnie. Paradoksalnie, to pierwsze rozwiązanie jest lepiej wynagradzane.
Czarny cień
Zleceniodawca: Juna Evrist
Reputacja: Zgromadzenie
Ta misja będzie niedostępna, jeśli twoja reputacja w Zgromadzeniu nie będzie dość wysoka. Jeśli Juna nie chce z tobą rozmawiać, odszukaj inne misje zwiększające ten współczynnik w jej ugrupowaniu.
![]() | Juna chce, byś uporał się z zagrożeniem, który stanowi Rogata Wieża Ziemi - forteca Nekromantów na północny-zachód od wioski. Musisz pozbyć się wszystkich znajdujących się tam potworów, zarówno nekromantów, jak i ich nieumarłych sług. To trudna walka, więc nie przejmuj się, jeśli twoja postać na tym etapie nie jest jeszcze w stanie sprostać wyzwaniu. Nagrodą będzie spora ilość złota oraz wzrost reputacji wśród magów. |
To JA jestem prawdziwy!
Zleceniodawca: Annon Moha
W jednym z domów w Czterech Głazach spotkasz nieco paranoicznego maga, który stworzył swojego klona i ma teraz z nim problem, ponieważ jego (ich) uczeń nie wie, który jest prawdziwy. Jego ucznia - Esperona Hiatosa - spotkasz w centrum wioski. Powie ci on, że aby rozwiązać tę zagwozdkę, potrzebować będziecie opinii arcymaga z Cathalon. Znajdziesz go w kręgu w centrum miasta. Okaże się, że nie pochwala on pomysłu usunięcia klona.
Wróć do Esperona i okłam go, że arcymag umieścił niewielki znak na ciele klona, który pozwala go odróżnić od oryginału. Otrzymasz magiczne lustro. Teraz masz wybór: oddać go jednemu z Annonów (temu w Czterech Głazach, lub temu w Windbreak), albo też oddać je arcymagowi. Drugie rozwiązanie zdaje się dawać nieco więcej złota.
Datek
Zleceniodawca: Laza Larat
Gdy będziesz wkraczal do Czterech Głazów od strony wschodniej bramy, zaczepi cię dziewczyna imieniem Laza i poprosi o 5 sztuk złota. Zgódź się, a obieca ona zaopatrywać cię w zioła, ilekroć będziesz tamtędy przechodził.
- Two Worlds - poradnik do gry
- Two Worlds: Poradnik do gry
- Two Worlds: Questy
- Two Worlds: Zbrukana Krew (Główny Wątek) (1)
- Two Worlds: Zbrukana Krew (Główny Wątek) (2)
- Two Worlds: Komorin
- Two Worlds: Oberża pod Zardzewiałym Ogrem
- Two Worlds: Bastion Bractw
- Two Worlds: Wioska Covengor
- Two Worlds: Wioska Gorelin
- Two Worlds: Oberża na Rozdrożu Tharbakin
- Two Worlds: Tharbakin
- Two Worlds: Obozowisko Karga
- Two Worlds: Schronienie Samotnego Leśnika
- Two Worlds: Wykopaliska
- Two Worlds: Zapomniane Miejsce
- Two Worlds: Cztery Głaz
- Two Worlds: Windbreak
- Two Worlds: Clovelly
- Two Worlds: Cathalon
- Two Worlds: Obozowisko Wschodniej Armii
- Two Worlds: Zachodni Obóz
- Two Worlds: Qudinar
- Two Worlds: Pustynia Drak'ar
- Two Worlds: Enklawa
- Two Worlds: Gor Gamma
- Two Worlds: Ashos
- Two Worlds: Questy
- Two Worlds: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
land6r Pretorianin
Pewna niescislosc w zadaniu: "Zapomniane Miejsce". Zadanie zaktualizowalo sie u mnie nie w zagajniku z kregiem kamieni a na zachod w Forcie Orla Glowa w ktorym to przebywaja Gorskie Olbrzymy.
W Cathalon brak opisanych zadan: "Karmienie Ubogich", "Skazone Jedzenie" i "Dostawa Zywnosci", sa w zasadzie powiazane ze soba, nalezy zagadac z Droxem Galorem.
zanonimizowany203271 Generał
Jeśli nie... „CREATE ING_35” wpisane kilkukrotnie do konsoli (otwieranej przez ~) załatwi sprawę,
to kod na pióra ptaków DUDU podany w poradniku
mie dziwie sie ze proponuja wpisanie kodu, jestem w polowie gry i jeszcze nie spotkalem zadnego ptaka dudu, potrzebnego do ukonczenia miscji w miescie
ktos pamieta gdzie sa te ptaki? albo jak poprawie nalezy napisac kod ?
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle dobrze przygotowany.
zanonimizowany430839 Pretorianin
Bardzo dobry poradnik
wysiak Legend
koci_kwik --> Ptaki dodo biegaja po calej mapie, glownie chyba w poblizu wody. Sa nieduze (cos jak kura czy kaczka), na pewno juz je widziales. Nie sa agresywne, trzeba je samemu zaatakowac.
zanonimizowany203271 Generał
wysiak - no to by wyjasniało ich niezauwazenie
zaraz sie bede rozgladal.. hehehe
acha
a co do misji zapomniane miejsce to mi nie zapisalo jej
ani w kamiennym kregu z runicznymi znakami ani w twierdzy orla glowa tego przy teleporcie
dziwne, nie???
djbacu Pretorianin
szkoda że lokalizacja wszystkich nauczycieli nie jest pokazana na mapie xD
bruteg Junior
Po ukończeniu misji " Zaginiony syn" dostajemy misje " Ojcowski Gniew" aby ją wypełnić wystarczy poprostu opuścić miasto a misja zostaje automatycznie wypełniona.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

