[Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem
Aktualizacja:
3. Kraj pokryty kurzem
Czas poszerzyć strefę naszych wpływów jednak jak zwykle nie ma nic za darmo. Tym razem przeciw sobie mamy dwóch kalifów. Pocieszający jest jednak fakt, że w tej walce będziemy mieli również sojusznika.
![]() [5] | ![]() [6] |
Początek tej misji powinien standardowo już rozpoczynać się od rozbudowy bazy. Mamy dużo terenu do zagospodarowania oraz dobry dostęp do surowców. Wykorzystajmy to budując szybko silną gospodarczo osadę. Dość wcześnie musimy też pomyśleć o obronie naszej bazy. Najważniejsze jest wojsko, choć z czasem powinniśmy pomyśleć o budowie murów i wież. Szczególnie powinniśmy się zabezpieczyć od północy gdyż z tamtego kierunku głównie nacierał będzie wróg. Obwarowania najlepiej osadzić od razu łucznikami bądź kusznikami [5], którzy zajmą się wrogiem z oddali (pamiętajmy, że należy wybudować schody aby wojsko mogło dostać się na mury czy wieże). Można również pomyśleć o machinach oblężniczych choć niekoniecznie. Za to na pewno warto zainwestować w studnię bądź w bardziej wydajną kadź z wodą, które pozwolą nam na gaszenie pożarów rozniecanych przez wroga. Gdy będziemy już gotowi do ataku, dobrze jest zaobserwować, czy nasz sprzymierzeniec nie atakuje już któregoś z wrogów - jeśli tak to wspomóżmy go, jeśli nie to możemy atakować na dowolnego z kalifów. Pamiętajmy jednak, że lepiej najpierw skupić całe siły na jednym z wrogów i dopiero gdy on upadnie wziąć się za drugiego. Jeśli chodzi o budowę naszej armii, to lepiej skoncentrować się na wojsku, gdyż nasz sojusznik będzie próbował nas wesprzeć machinami do burzenia murów, które pozwolą nam na bezproblemowe dostanie się do środka wrogich twierdzy [6]. Gdy pokonamy już drugiego z kalifów wygrywamy - nieważne, kto go zabije - czy nasze, czy sojusznicze wojska.
0
- Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry
- Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry
- Poradnik do gry - [Krzyżowiec] 1. Przybycie
- [Krzyżowiec] 2. Wyruszając z obozu
- [Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem
- [Krzyżowiec] 4. Stary przyjaciel
- [Krzyżowiec] 5. Arabska przygoda
- [Krzyżowiec] 6. Bezkresna pustynia
- [Krzyżowiec] 7. Grecki ogień
- [Krzyżowiec] 8. Piaski czasu
- [Krzyżowiec] 9. Oaza
- [Krzyżowiec] 10. Kraina palm
- [Krzyżowiec] 11. Kamienista dolina
- [Krzyżowiec] 12. Strumień
- [Krzyżowiec] 13. Żar tropików
- [Krzyżowiec] 14. Kraina Arabów
- [Krzyżowiec] 15. Legowisko lwów
- [Krzyżowiec] 16. Łowcy pustyni
- [Krzyżowiec] 17. Królestwo wielbłądów
- [Krzyżowiec] 18. Pustkowie
- [Krzyżowiec] 19. Spotkanie z historią
- [Krzyżowiec] 20. Saracen
- [Krzyżowiec] 21. Pustynny wiatr
- [Krzyżowiec] 22. Czerwony dziób
- [Krzyżowiec] 23. Płaska kraina
- [Krzyżowiec] 24. Śmierć wśród wydm
- [Krzyżowiec] 25. Zapomniany
- [Krzyżowiec] Pozostałe misje
- Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany467391 Junior
Jestem zawiedziony. Myślałem, że w dziale ,,pozostałe misje" będzie opis pozostałych misji, więc tak jakby ŻĄDAM ZWROTU PIENIĘDZY. Po za tym pierwsze 2 ( przykładowe działy ) są nawet długie w porównaniu z pozostałymi! 3 zdania i koniec!! PROSZĘ O ZWROT KASY!!
zanonimizowany384185 Centurion
A ile dałeś za tą grę?? 10 zł??
wiewiur39 Junior
"Do różnego typu ataków wykorzystujmy róże jednostki". Które jednostki mają róże?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.